Fără categorie

ANSWEAR.ro anunță o creștere de 50% în S1 2019

Moda este pariul câștigător și în 2019 pentru retailer-ul ANSWEAR.ro, care anunță o creștere a veniturilor de 50% în primul semestru față de aceeași perioadă a anului trecut. Al patrulea an de existență al companiei marchează o ascensiune impresionantă atât a încasărilor cât și al numărului de comenzi, aproape dublu față de primele 6 luni ale anului trecut.

 

Provincia urcă încet dar sigur în topul vânzărilor

Deși tot București este orașul numărul 1 din punct de vedere al numărului de cumpărători, a crescut mult numărul de comenzi din celelalte orașe mari ale țării (Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța). Comanda medie pe ANSWEAR.ro este de 300 lei și best sellers în prima jumătate a anului au fost gențile, pantofii sport și gecile/paltoanele, urmate apoi de tricouri, jeanși și rochii.

 

Mobile-ul detronează desktopul

Shoppingul online se mută pe dispozitivele mobile: anul acesta 70% din totalul comenzilor ANSWEAR.ro au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.

“Datorită investiției susținute în platforma online dar și în aplicația mobilă pentru a oferi clienților o experiență de shopping completă, am reușit să ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici și 1,4 milioane de vizite lunar în prima parte a anului. Acest lucru se datorează și colecțiilor speciale pe care le lansăm în fiecare lună, dar și portofoliului bogat prezent pe site. Lucrăm în permanență pentru a oferi o selecție de branduri noi pe care până acum românii le puteau cumpăra doar din afara țării și ne bucurăm să fim un reper de stil și un curator de tendințe pentru piață autohtonă”, a declarat Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro.

 

Fast fashion vs Superbrands

Se observă o migrare a preferințelor românilor în materie de modă spre branduri de renume ce ocupă din ce în ce mai mult loc în garderobă și în coșul de cumpărături. Mărcile vedetă ale primei jumătăți de an au fost Adidas Originals, Tommy Jeans, Tommy Hilfiger și Levi’s.

Related posts

Ursula von der Leyen anunță limitarea exporturilor UE de măști și echipamente medicale: „Trebuie să rămână în interiorul UE. Acum e Italia, dar și alte state vor avea nevoie”

Papuc Irina

Ratingul Transgaz este ‘BBB-‘ cu Perspectivă Stabilă, conform Fitch

Ligia Voro

Gedeon Richter, implicare pentru susținerea tinerei generații

Stefana Muresan

BNR lansează o monedă din argint cu ocazia împlinirii a 75 de ani de la înființarea Universității de Vest din Timișoara

Papuc Irina

Lotus Center a cumpărat complexul multifuncțional Oradea Plaza

Traian Dan

O comună cu 2200 de locuitori din Cluj a câștigat finanțări de 3,6 mil. euro prin PNDR

Stefana Muresan

Speedwell a obținut autorizația de construire pentru The Ivy – ansamblul rezidențial din nordul Bucureștiului

Ionut Oprea

AAGES, pregătită de majorarea capitalului social

Ligia Voro

Ambarcațiunile cu motoare termice, interzise pe marile lacuri ale Clujului

Nora Dumitrescu

Primul strat de asfalt de pe lotul Râşnov-Cristian ar putea fi aşternut până vine iarna

Papuc Irina

Restaurantele din Timişoara, obligate de municipalitate să găsească traducerea în engleză pentru bulz sau ciorbă de burtă

Robert Bloancă

Romania da patru echipe in turul II preliminar al cupelor europene

Tirdea Ionut

Timişul încheie luna martie cu un număr de 34.603 persoane trimise în şomaj tehnic

Robert Bloancă

Efectul coronavirus: băimărenii vor primi actele de urbanism în timp record

Nora Dumitrescu

Primul oraș din România cu transport public gratuit

Nora Dumitrescu

Ziua Porților Deschise la Castel

Traian Dan

Director al Continental Sibiu, reales în fruntea Clubului Economic German Transilvania

Papuc Irina

Investiții noi de peste 50 de milioane de euro în Oradea pentru 2020

Traian Dan

520 de milioane de euro, credite oferite firmelor mici de la Cluj

Nora Dumitrescu

Sennheiser: inovații în industria audio, produse la Brașov

Papuc Irina

Veeam Software se extinde in Business Garden Bucharest

Ionut Oprea

Peste 35 de milioane de lei pentru coridorul de mobilitate urbană din Oradea

Traian Dan

Microsoft announces a $1 billion digital transformation plan for Poland, including access to local cloud services with first datacenter region

Ionut Oprea

Muzică la birou: concerte din programul „Orașul cântă”, susținut de CBRE

Ionut Oprea

Leave a Comment