Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

MERON deschide primul coffee shop din Oradea

MERON, unul dintre cele mai îndrăgite branduri din industria cafelei de specialitate din România, anunță deschiderea primului coffee shop din Oradea, al 10-lea din țară. Cu o investiție totală de peste 100.000 euro, noua locație este situată în Lotus Mall, intrarea principală în Atrium, făcând parte din strategia brandului de a deschide două locații în Oradea anul acesta și o a treia în 2020.

 

Compania țintește deschiderea a 6 noi coffee shop-uri care urmează să fie inaugurate în Timişoara, Sibiu, Bistriţa, Brașov, București până la finalul anului 2019. Pe fondul creșterii numărului de unități, brandul clujean estimează o cifră de afacere de aproximativ 15 milioane lei.

Cu o investiție inițială de peste 90.000 de euro, compania MERON a în­cheiat al treilea an de creştere a business-ului cu 10 locații funcționale, o prăjitorie proprie de cafea și o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, în creștere cu 35% față de anul precedent.

Lanțul de coffee shop-uri are access la peste 80.000 de clienți lunar, care au parte de o experiență cu adevărat autentică în ceea ce privește cafeaua de specialitate. Echipa MERON a ajuns la aproximativ 80 de persoane şi se va extinde pe măsura ce brandul va deschide noi coffee shop-uri. MERON pune preţ pe oameni și pe pasiunile lor, și a reușit astfel să creeze o comunitate a iubitorilor de cafea.

„Brandul nostru are un rol important în dezvoltarea culturii cafelei de specialitate prin poziționarea locațiilor în zone cu trafic intens. Cu fiecare locație pe care o deschidem, dorim să aducem o schimbare de percepție asupra rutinei în care ne bem cafeaua. Scopul nostru este ca fiecare consumator să înțeleagă cultura cafelei de specialitate și întregul proces prin care cafeaua ajunge la el, de la fermier până la barista. Educația consumatorului este un pilon important în filozofia brandului MERON, alături de echipa tânără și pasionată de specialty coffee”, a declarat Bogdan Ciocian, Founder & CEO MERON.

Perioada 2018 până în prezent a reprezentat o perioadă benefică pentru brand-ul clujean prin extinderea business-ului, creşterea lanţului de coffee shop-uri la 12 locaţii, 10 deja deschise – 7 coffee shop-uri în Cluj-Napoca (Napoca, Platinia, 2 locatii in VIVO!, Central, Roastery, prăjitoria proprie, și un coffee corner în Diverta (Iulius Mall Cluj-Napoca),  una în București (Cișmigiu), una în Satu-Mare (Shopping City), una în Oradea (Lotus Mall) și două în curs de finalizare. Cel mai nou coffee shop deschis în Oradea este doar prima din planul pentru acest oras aflat intr-o dezvoltare accelerata, cea de-a doua locatie avand ca data de deschidere 1 octombrie.

Planurile de business MERON la nivel național vizează deschiderea a 30 locații pentru următorii 5 ani, cu potențial de extindere pe plan internațional.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Mergeți la Cluj, recomandă jurnaliștii de la CNN

Articolul următor

Orange România anunță rezultatele financiare pentru T2 2019

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share