IT&C Ultimele stiri

Orange România anunță rezultatele financiare pentru T2 2019

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2019, disponibile la 30 iunie.

 

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268.5 milioane de euro, în scădere cu 2.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente, comparativ cu cel de-al doilea trimestru din 2018.

La 30 iunie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.736.700 de clienți, în creştere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul T2 2018. Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienți, în creștere cu 17% faţă de T2 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 317.700 de clienți, în creștere cu 35% față de aceeași perioadă din 2018.

 

Rețea

Orange a continuat şi în acest trimestru investițiile în infrastructură, ritmul extinderii acoperirii 4G ramânând constant. Astfel, la finalul lunii iunie, 97.15% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. De asemenea, Orange a oferit în trimestrul al doilea conectivitate suplimentară 4G+ pentru aproape 1.5 milioane de români. La finalul lunii iunie, locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51.98% din populația țării.

Calitatea reţelei a fost din nou certificată de către auditorul independent Systemics PAB care a declarat Orange ca fiind rețeaua cu cea mai bună calitate a serviciilor de voce și internet, în urma campaniei de măsurători efectuată în intervalul aprilie – mai 2019, în cele mai populate 22 de orașe din țară, precum și pe drumurile de legătură. Rezultatele pentru performanța convorbirilor sunt atribuite atât procentului foarte mare de apeluri reușite cât și calității acestora, datorate în mare masură şi serviciului Apel 4G (VoLTE). În cazul datelor mobile, primul loc a fost atribuit rețelei Orange pentru viteza de download și ușurința în navigarea celor mai accesate website-uri din România.

Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 40% a consumului în T2 2019 comparativ cu T2 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.

Interesul crescut pentru serviciile digitale este vizibil şi din felul în care clienţii aleg să interacţioneze cu Orange. În urma lansării asistentului virtual Djingo, în prima jumătate a lui 2019 acesta a susţinut de 9 ori mai multe conversaţii cu clienţii decât în ultima jumătate a anului 2018. În prezent, asistentul virtual are capacitatea să rezolve aproximativ 33% din volumul solicitărilor venite din partea clienţilor în mediul online.

Servicii financiare mobile

După lansarea din primul trimestru a cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin, în luna iunie şi Apple Pay a devenit disponibil clienţilor Orange Money. Cu Apple Pay pe iPhone, Apple Watch, iPad și Mac, clienții pot acum efectua plăți în orice țară, în magazine, restaurante, taxiuri, și oriunde există un terminal POS contactless.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienți la 30 iunie 2019.

„Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităților digitale și a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură,” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Alte detalii puteți vedea AICI:

[pdf-embedder url=”https://www.transilvaniabusiness.ro/wp-content/uploads/2019/07/PR_Orange_H1_2019_EN.pdf”]

Related posts

Solina România a cerut certificat de urbanism pentru reconstrucția fabricii pe vechiul amplasament

Stefana Muresan

Călătoriile de afaceri vor crește cu 12% în 2020: analiză GoTravel

Papuc Irina

Strălucire vieneză, artiști de top și invitație la dans la Balul Operei 2019

Stefana Muresan

Complexul turistic Castel Transilvania, redeschis după pandemie

Nora Dumitrescu

Vineri la Sibiu se dă startul celui mai frumos cros de noapte. Condiții speciale de desfășurare

Papuc Irina

Studiu Deloitte: Creditarea și-ar putea reveni în 2021 cu ajutorul unor măsuri de sprijin din partea autorităților de reglementare în domeniu

Papuc Irina

Au intrat în vigoare noile în taximetrie: pasagerii stau doar în spate

Nora Dumitrescu

Aplicaţia românească Clever Taxi îşi schimbă numele şi devine Free Now

Papuc Irina

[Enjoy Transylvania!] European funding: keywords for the largest urban renewal project in Romania!

Transilvania Business

Bonusuri pentru contribuabilii care depun Declarația unică până la 30 iunie

Traian Dan

IMM-urile afectate de criză vor putea primi granturi de maximum 250.000 euro în 2020 pentru a face investiții

Ion Surdu

Germanii de la Kathrein vor produce la Timişoara antene 5G pentru operatori din Europa şi America

redactia

NTT Data România închiriază 4000 mp în centrul Bucureștiului

A. I.

Fan Courier a cumpărat 6 ha de teren la Cluj pentru un centru regional de 5 milioane de euro

redactia

Târgul Agro – piaţa virtuală pentru hrană românească bună şi ieftină

Transilvania Business

Relaxarea normelor pentru companiile farmaceutice: Consiliul Concurenței le permite să acționeze astfel încât să nu existe întreruperi în aprovizionarea cu medicamente

Ion Surdu

Ultimele zile in care studentii si absolventii pot accesa 800 de joburi in cadrul Targului Virtual Hipo.ro pentru Absolventi

Stefana Muresan

Investiţie de 2 mil. euro în renovarea secţiei de urologie din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea

Stefana Muresan

Belarus vrea firme cu capital mixt în România

Nora Dumitrescu

ADR Centru: Colegiul Național Traian Lalescu din Reșița, fonduri nerambursabile pentru reabilitare energetică

Stefana Muresan

Compania maghiară Terran, producătoare de ţigle din beton, a investit 5 mil. euro într-o fabrică în Câmpia Turzii

Stefana Muresan

Mihai Daraban: Agricultura trebuie monitorizată prin prisma PIB-ului și mai puțin prin producția la hectar

redactia

Satu Mare: Polonezii de la Serinus Energy au demarat producţia de gaze în Moftinu

Stefana Muresan

Strategia de smart city a Zalăului, adaptată la fondurile europene

Nora Dumitrescu

Leave a Comment