IT&C Ultimele stiri

Orange România anunță rezultatele financiare pentru T2 2019

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2019, disponibile la 30 iunie.

 

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268.5 milioane de euro, în scădere cu 2.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente, comparativ cu cel de-al doilea trimestru din 2018.

La 30 iunie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.736.700 de clienți, în creştere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul T2 2018. Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienți, în creștere cu 17% faţă de T2 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 317.700 de clienți, în creștere cu 35% față de aceeași perioadă din 2018.

 

Rețea

Orange a continuat şi în acest trimestru investițiile în infrastructură, ritmul extinderii acoperirii 4G ramânând constant. Astfel, la finalul lunii iunie, 97.15% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. De asemenea, Orange a oferit în trimestrul al doilea conectivitate suplimentară 4G+ pentru aproape 1.5 milioane de români. La finalul lunii iunie, locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51.98% din populația țării.

Calitatea reţelei a fost din nou certificată de către auditorul independent Systemics PAB care a declarat Orange ca fiind rețeaua cu cea mai bună calitate a serviciilor de voce și internet, în urma campaniei de măsurători efectuată în intervalul aprilie – mai 2019, în cele mai populate 22 de orașe din țară, precum și pe drumurile de legătură. Rezultatele pentru performanța convorbirilor sunt atribuite atât procentului foarte mare de apeluri reușite cât și calității acestora, datorate în mare masură şi serviciului Apel 4G (VoLTE). În cazul datelor mobile, primul loc a fost atribuit rețelei Orange pentru viteza de download și ușurința în navigarea celor mai accesate website-uri din România.

Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 40% a consumului în T2 2019 comparativ cu T2 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.

Interesul crescut pentru serviciile digitale este vizibil şi din felul în care clienţii aleg să interacţioneze cu Orange. În urma lansării asistentului virtual Djingo, în prima jumătate a lui 2019 acesta a susţinut de 9 ori mai multe conversaţii cu clienţii decât în ultima jumătate a anului 2018. În prezent, asistentul virtual are capacitatea să rezolve aproximativ 33% din volumul solicitărilor venite din partea clienţilor în mediul online.

Servicii financiare mobile

După lansarea din primul trimestru a cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin, în luna iunie şi Apple Pay a devenit disponibil clienţilor Orange Money. Cu Apple Pay pe iPhone, Apple Watch, iPad și Mac, clienții pot acum efectua plăți în orice țară, în magazine, restaurante, taxiuri, și oriunde există un terminal POS contactless.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienți la 30 iunie 2019.

„Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităților digitale și a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură,” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Alte detalii puteți vedea AICI:

[pdf-embedder url=”https://www.transilvaniabusiness.ro/wp-content/uploads/2019/07/PR_Orange_H1_2019_EN.pdf”]

Related posts

Bucureşti, Cluj şi Timiş- cele mai multe imobile vândute în februarie

Stefana Muresan

Sports Festival reportează biletele pentru ediția din 2022

Nora Dumitrescu

Cifră de afaceri record pentru Grupul Marquardt

Stefana Muresan

Complexul muzeal Horea, pe lista investițiilor CJ Alba

Stefana Muresan

E.ON suplimentează doza de energie la Electric Castle

Ligia Voro

Cel mai nou magazin Panemar, deschis în zona Baciu

Nora Dumitrescu

Agra’s Alba: Vom dezvolta cu 2 milioane de euro un spaţiu de producţie pentru preparate ready meal

redactia

Palatul Principilor din Alba Iulia, în plin proces de restaurare. Lucrări de peste 16 milioane de lei

redactia

CA Technologies – lider pe piața soluțiilor de autentificare avansată

Stefana Muresan

Reteaua de sanatate Regina Maria și omul de afaceri Horia Ciorcila, parteneriat de 15 milioane euro in Cluj Napoca

Stefana Muresan

Produs de Cluj are finalul de sezon la Iași

Nora Dumitrescu

Uzina Mecanică Cugir, Star Transmission și Elit, cei mai mari contribuabili la bugetul local al orașului Cugir

Stefana Muresan

Toate proiectele cu finanțare europeană depuse de Primăria Sibiu în ultimii 2 ani au fost aprobate: investiții de peste 75 de milioane de euro

Papuc Irina

Universitatea de Vest din Timișoara a premiat excelența

Stefana Muresan

PROFI ajută prin angajări

Ligia Voro

Fermierii campioni la porumb din județul Buzău

redactia

CNAIR: Au fost depuse 19 oferte pentru proiectarea şi execuţia celor trei loturi ale secţiunii de autostradă Suplacu de Barcău – Borş

Stefana Muresan

Transgaz, contracte de finanțare de 138 de milioane de euro

redactia

Soluții pentru fermierii români: agricultură ecologică, forme asociative, consultanță

Stefana Muresan

Curs gratuit pentru startup-urile de criptomonede/blockchain

Papuc Irina

Chapman Taylor designs Fabrica de Paine office development

Ligia Voro

DECATHLON a extins magazinul din Cluj-Napoca 

Ligia Voro

Corina Creţu a discutat cu miniştrii responsabili pentru fonduri europene despre politica de coeziune post-2020

Stefana Muresan

Topul salariilor pe judeţe

Stefana Muresan

Leave a Comment