IT&C Ultimele stiri

Orange România anunță rezultatele financiare pentru T2 2019

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2019, disponibile la 30 iunie.

 

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268.5 milioane de euro, în scădere cu 2.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente, comparativ cu cel de-al doilea trimestru din 2018.

La 30 iunie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.736.700 de clienți, în creştere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul T2 2018. Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienți, în creștere cu 17% faţă de T2 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 317.700 de clienți, în creștere cu 35% față de aceeași perioadă din 2018.

 

Rețea

Orange a continuat şi în acest trimestru investițiile în infrastructură, ritmul extinderii acoperirii 4G ramânând constant. Astfel, la finalul lunii iunie, 97.15% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. De asemenea, Orange a oferit în trimestrul al doilea conectivitate suplimentară 4G+ pentru aproape 1.5 milioane de români. La finalul lunii iunie, locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51.98% din populația țării.

Calitatea reţelei a fost din nou certificată de către auditorul independent Systemics PAB care a declarat Orange ca fiind rețeaua cu cea mai bună calitate a serviciilor de voce și internet, în urma campaniei de măsurători efectuată în intervalul aprilie – mai 2019, în cele mai populate 22 de orașe din țară, precum și pe drumurile de legătură. Rezultatele pentru performanța convorbirilor sunt atribuite atât procentului foarte mare de apeluri reușite cât și calității acestora, datorate în mare masură şi serviciului Apel 4G (VoLTE). În cazul datelor mobile, primul loc a fost atribuit rețelei Orange pentru viteza de download și ușurința în navigarea celor mai accesate website-uri din România.

Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 40% a consumului în T2 2019 comparativ cu T2 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.

Interesul crescut pentru serviciile digitale este vizibil şi din felul în care clienţii aleg să interacţioneze cu Orange. În urma lansării asistentului virtual Djingo, în prima jumătate a lui 2019 acesta a susţinut de 9 ori mai multe conversaţii cu clienţii decât în ultima jumătate a anului 2018. În prezent, asistentul virtual are capacitatea să rezolve aproximativ 33% din volumul solicitărilor venite din partea clienţilor în mediul online.

Servicii financiare mobile

După lansarea din primul trimestru a cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin, în luna iunie şi Apple Pay a devenit disponibil clienţilor Orange Money. Cu Apple Pay pe iPhone, Apple Watch, iPad și Mac, clienții pot acum efectua plăți în orice țară, în magazine, restaurante, taxiuri, și oriunde există un terminal POS contactless.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienți la 30 iunie 2019.

„Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităților digitale și a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură,” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Alte detalii puteți vedea AICI:

[pdf-embedder url=”https://www.transilvaniabusiness.ro/wp-content/uploads/2019/07/PR_Orange_H1_2019_EN.pdf”]

Related posts

GoTech 2020: The New Reality prezintă peste 1.500 de soluții digitale de business pentru industriile de retail, IT, cybersecurity și marketing

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] Cluj County – The heart of Transylvania

Transilvania Business

După Airbus și Bell, și americanii de la Lockheed Martin ar vrea să producă elicoptere la Ghimbav

Stefana Muresan

Topul producătorilor autohtoni de vin: Jidvei – lider, urmat de Cotnari și Cramele Recaș

Stefana Muresan

Câmpia Turzii și-a modernizat parcul din Sâncrai

Nora Dumitrescu

Nokia recrutează anual 150-200 de studenţi

Stefana Muresan

O echipă din România, cea mai bună aplicație europeană la Technovation Girls

Traian Dan

Asociația Zona Metropolitană a instalat două unități mobile sanitare

Nora Dumitrescu

Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj dă startul sezonului de zboruri turistice din anul 2018

Stefana Muresan

Operatorul regional Apaserv Satu Mare pregătește atragerea a 200 mil. euro, fonduri europene

Stefana Muresan

Daniel Buda, vicepreședintele Comisiei de Agricultură din Parlamentul European: “Comisia Agri din PE vine în sprijinul fermierilor cu măsuri concrete!”

Ligia Voro

Sălajul va avea un drum reabilitat la intrarea în Maramureș

Nora Dumitrescu

Trei clădiri ale Spitalului Județean Sibiu, reabilitate termic din fonduri europene

redactia

Echipamente de protecție și biocide de la Superbet pentru Spitalul Clinic CF Oradea

Traian Dan

Peste 300 mil. lei, pentru reabilitarea a trei drumuri județene din Bihor

Stefana Muresan

Horia Ungur, în Boardul Allianz-Țiriac în calitate de Director Vânzări și Distribuție

Ligia Voro

Levente Bara şi Alexandru Chiric au preluat brandul de batoane din fructe Nutribon. Noua fabrică va fi inaugurată la Ciugud, în luna mai

Stefana Muresan

Veste bună de la Bursă

Ligia Voro

iQuest continuă expansiunea și inaugurează un nou sediu modern la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Iceberg devine partener al ecosistemului de inovare EIT Urban Mobility

redactia

Linia de producţie Bell Helicopters ar putea fi mutată din Texas la Braşov

Stefana Muresan

La 9 luni, Romgaz – cifră de afaceri mai mare, profit net mai mic

redactia

County break în Maramureș pentru suporterii care vor veni în România la Euro 2020

redactia

Hotelurile Clujului vor scutiri de taxe și impozite

Nora Dumitrescu

Leave a Comment