Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Horia Ungur, în Boardul Allianz-Țiriac în calitate de Director Vânzări și Distribuție

Începând cu data de 1 august 2019, Horia Ungur (42 de ani) este noul Director Vânzări și Distribuție Allianz-Țiriac.



 

Cu o experiență de peste 20 de ani în companie, Horia Ungur și-a început parcursul profesional la Bistrița, orașul său natal și la Cluj, orașul în care și-a urmat studiile, interacționând direct cu clienții și produsele de asigurare. Și-a continuat dezvoltarea carierei, rămânând loial domeniului de suflet, ocupând diferite funcții de coordonare și management atât în rețeaua dedicată vânzărilor de asigurări de viață și sănătate, cât și în rețeaua de vânzări asigurări generale. În 2008, s-a mutat în București unde a preluat coordonarea Departamentului Managementul Distribuției, 3 ani mai târziu punând bazele Departamentului Vânzări Retail. În 2014, Horia Ungur a fost promovat la conducerea Diviziei Rețele Proprii, cea mai puternică rețea de distribuție prin agenți și angajați din piață locală de asigurări.

Virgil Soncutean, CEO Allianz-Țiriac Asigurări: “Horia este un om dedicat vânzărilor și ne bucură alăturarea sa echipei de Board a companiei. Și-a început activitatea profesională în vânzări și a experimentat toate modelele de vânzare, inclusiv vânzarea directă, pregătirea oamenilor de vânzări, coordonarea regională și a rețelelor de distribuție. Are toate calitățile necesare care îl recomandă pentru acesta funcție. Mai mult, viziunea sa de creștere a companiei este adecvată strategiei Allianz-Țiriac. Horia are toată încrederea și susținerea mea.”
Horia Ungur, CSO Allianz-Țiriac: “Încep cu entuziasm un nou drum în Allianz-Țiriac și sunt onorat de alegerea făcută de managementul companiei. O simt ca fiind și o recunoaștere a parcursului meu profesional și a rezultatelor de până acum. Am toată încrederea în echipa de profesioniști cu care voi lucra și mă voi asigura că suntem pregătiți și echipați pentru a fructifica oportunitățile și pentru a face față provocărilor care vor urma. Echipa de vânzări Allianz-Țiriac trebuie să continue să joace un rol foarte important în consolidarea și dezvoltarea pieței de asigurări din România.”




Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

OMV Petrom, rezultate mult mai bune comparativ cu T2 2018

Articolul următor

Administrația orădeană continuă ofensiva parcărilor supraterane

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share