Antreprenori Industrie Ultimele stiri

Brandul românesc de haine pentru copii iELM înregistrează vânzări de peste 1 milion de euro lunar în Europa, SUA și Canada

La un an de la preluarea activităților de digital marketing de către Zitec, iELM.ro, magazin online de haine pentru copii, înregistrează o creștere cu 500% a vânzărilor, de peste 1 milion de euro lunar, în timp ce investiția în promovare a crescut cu mai puțin de 20%.

 

iELM este un retailer românesc lansat pe piață în Suedia ca o mică afacere de familie, din dorința părinților de a le oferi celor mici haine de calitate la un preț corect. Dorul de casă dar și dorința de a ajuta oamenii din comunitatea în care a copilărit, l-au determinat pe Marius Drăgan, unul dintre fondatori, să se mute în România împreună cu familia, punând bazele unei mici fabrici în Găești. În prezent, fabrica numără peste 150 de angajați din comună și zonele limitrofe.

Deși inițial hainele pentru copii erau vândute doar în Suedia și România, în ultimii 2 ani brandul s-a extins în Europa, în țări precum Germania, Franța, Regatul Unit, Olanda, Danemarca, Austria, Spania, Finlanda, dar și Canada, Statele Unite ale Americii, ultimele magazine lansate fiind în Estonia, Cehia și Polonia. Datele companiei relevă faptul că iELM este într-o continuă ascensiune, iar piețele din Europa au un potențial uriaș.

Potrivit reprezentanților iELM, fiecare lansare e-commerce într-o altă țară a venit cu un set nou de provocări: înțelegerea tipurilor de utilizatori și a nevoilor acestora, a particularităților locale și a comportamentului de cumpărare în online.

Pot spune din inimă că succesul nostru se datorează în foarte mare măsură companiei Zitec. Ei s-au ocupat și se ocupă în continuare de site-ul nostru cu cel mai înalt profesionalism, atât pentru partea de digital marketing, cât și dezvoltare software”, a declarat Marius Drăgan, fondator iELM.

 

 

 

Echipa de experți în digital marketing Zitec s-a concentrat înainte de toate pe analiza comportamentului consumatorilor în diferite țări. Testarea mai multor scenarii, analiza potențialului pieței și identificarea canalelor care aduc cele mai bune rezultate au fost primii pași pe care echipa de digital marketing i-a făcut încă de la începutul colaborării cu iELM. Pe baza acestor informații, monitorizează și optimizează permanent campaniile și elementele vizuale, identificând cu precizie factorii care influențează decizia de cumpărare.

Pentru a înțelege cum funcționează businessul în mediul online trebuie să testezi constant, să analizezi tot ce se întâmplă, felul în care percep oamenii brand-ul și comunicarea acestuia. Fiecare afacere din e-commerce este diferită și fiecare țară are particularități culturale și sociale. În cazul iELM, cu ajutorul unei strategii bine definite și optimizare constantă, după un an de activitate am reușit să generăm vânzări de peste 1 milion de euro lunar, cu o eficientizare maximă a costurilor”, declară Dan Toma, Digital Marketing Director Zitec.

Related posts

Regulamentul european pentru protecţia datelor personale intră în vigoare în 25 mai. Eşti pregătit?

Stefana Muresan

Peste 55 de milioane de lei pentru reabilitarea termoficării din Oradea

Traian Dan

Cereri de finanţare în valoare de 116 mil. lei pentru investiţii în procesarea şi marketingul produselor agricole

redactia

Nidec aşteaptă afaceri de 24 mil. euro după achiziţionarea fabricii Emerson Oradea

Stefana Muresan

Brașov: 15 start-up-uri din domeniile Energie și Smart City au învățat cum să atragă investiții pentru a-și dezvolta afacerile. Primarul, în juriu

Papuc Irina

Dentotal își mută centrul de distribuție la ELI PARK 1

Papuc Irina

Spectacol cu roboți creați de liceeni în Timișoara

redactia

New Media Castle și experiențe unice la Electric Castle 2019

Ligia Voro

Soluția revoluționară oferită de un start-up sibian pentru serviciile de relații cu clienții: primul client – Orange Luxembourg

Papuc Irina

Clusterele, noul motor al stabilității economice în lume

Stefana Muresan

Producătorul de anvelope Michelin, cu fabrică în Zalău, cifră de afaceri de peste 2,5 mld. lei

Stefana Muresan

Familia Sighiartău, investiție de 2 mil. € în Bistriţa şi Arad

Stefana Muresan

Cinci contracte de finanțare de peste 100 de milioane de lei, semnate de Primăria Brașov: planuri de mobilitate urbană

Papuc Irina

Antonio Souvannasouck, președinte PRBAR: “Problema pieței de asigurări este că este foarte mică, nedezvoltată”  

Ligia Voro

Sameday lansează un nou serviciu de livrare la domiciliu. „Încercăm să ne adaptăm”

Ion Surdu

Prima stradă inteligentă din România, realizată cu aproape 1 milion de euro

Nora Dumitrescu

Avionul de lux al omului de afaceri Ioan Niculae, scos la vânzare de Banca Transilvania la un preţ de pornire de 5,17 milioane de dolari

Stefana Muresan

PressHUB market – o premieră absolută în presa românească

Ligia Voro

Fondurile europene schimbă Sănătatea din România

Papuc Irina

Preluarea Vestmoldtransgaz de către Transgaz a fost finalizată

redactia

Proiectele PNDR au adus în țară peste 348 de milioane de euro, ca rambursări de la Comisia Europeană în luna ianuarie

Papuc Irina

Compania de Apă Someș va moderniza infrastructura de apă-canal în Sălaj

Nora Dumitrescu

Camera de Comerț Maramureș s-a reactivat fizic

Nora Dumitrescu

Airbus Helicopters, angajări masive la Brașov

Stefana Muresan

Leave a Comment