Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Prima cafenea 5 to go s-a deschis la Sibiu. Cea mai accesată franciză românească planifică deschiderea a 100 de locații noi

Prima cafenea 5 to go s-a deschis la Sibiu. Unul dintre fondatorii celei mai accesate francize românești, Radu Savopol, a invitat sibienii să guste din cafea și a povestit despre planurile de viitor.

 

Cafeneaua de pe Bulevardul Victoriei din Sibiu este prima dintr-un lanț de până la șapte cafenele care urmează să fie deschise, prin franciză, în oraș.

„Ne-a luat ceva timp să ajungem la Sibiu. De acum trei ani planificam să deschidem prima locație, dar nu am găsit parteneri care să ne reprezinte. Este, de fapt, prima dintr-o serie de locații care urmează să fie deschise în Sibiu. Avem parteneriate cu Brico Depot și Auchan. Sunt proiecte sigure, în plus vom deschide și în zona centrală. Calculăm în jur de 5-7 locații. La Sibiu, oamenii apreciază raportul calitate-preț”, spune Radu Savopol.

Cafeneaua 5 to go a fost deschisă de soții Iancu, ambii deja antreprenori. Investiția totală s-a ridicat la 20.000 de euro.

„Am văzut modelul francizei în Brașov. O prietenă a deschis acum doi ani o cafenea 5 to go și mi-a plăcut conceptul foarte mult. Muncesc în turism de 12 ani și îmi face plăcere să promovez valorile românești. Am găsit locația și în câteva luni am hotărât să demarăm acest proiect. Investiția ajunge la 20 de mii de euro, cu taxa de franciză inclusă, cu spațiul pe care l-am modificat în totalitate”, a explicat Alexandra Iancu.

 

100 de locații noi la anul și o cifră de afaceri prognozată la 10 milioane de euro

Potrivit lui Radu Savopol, lanțul 5 to go va încheia acest an cu 50 de locații noi deschise, iar cifra de afaceri prognozată de 8 milioane de euro va fi depășită. Media pe bon în locații, de asemenea, a crescut, ceea ce demonstrează o creștere a interesului pentru produsele 5 to go, adiacente cafelei.

„Media vânzării pe locații a crescut de la an la an, iar asta este foarte important. Media de bon a crescut de la 7 lei, iar în toamna asta trecem de 10 lei. Anul acesta am prognozat să avem o cifră de afaceri pe grup între 7 și 8 milioane de euro și cred că o vom depăși. Pentru anul viitor ne propunem să depășim 10 milioane de euro”, mai spune antreprenorul. Printre planurile lanțului se numără deschiderea a 100 de locații noi anul viitor, inclusiv o extindere internațională, în Polonia.

 

Noutăți private label

Cafeaua folosită în întregul lanț de cafenele 5 to go este prăjită în Italia, astfel existând certitudinea că în fiecare pungă cafeaua are aceeași aromă și aceeași calitate. Antreprenorii colaborează cu prăjitorii din România pentru produsele „coffee for home”. Tot la 5 to go găsiți un sirop cu o aromă unică în lume, produs sub private label – Makalu Shisha se numește și face parte din produsele for home de 250 de mililitri.

5 To Go, lansat în 2015, este cel mai mare lanț de cafenele din România, fiind întâlnit în București, dar și în alte orașe precum Iași, Constanța, Cluj-Napoca, Ploiești, Pitești, Craiova, Câmpina, Târgovişte, Brăila și este, totodată, cea mai accesată franciză de pe teritoriul României.

Irina PAPUC

Total
15
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Leader Team Broker și CFC lansează prima poliță de asigurare pentru IT&C care include amenzi GDPR

Articolul următor

Deloitte România și FintechOS oferă soluții de transformare digitală și de automatizare pentru instituțiile financiare

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
15
Share