Agricultura Sălaj Ultimele stiri

Sălajul și-a făcut magazin cu produsele localnicilor

O inițiativă locală s-a concretizat într-un magazin de produse locale, dedicat producătorilor sălăjeni. Produsele alimentare și nealimentare sunt făcute în arealul județului, dar unitatea se adresează și turiștilor.

“Aceste produse locale, care acum se găsesc disparat și ocazional, noi le aducem în același loc și le oferim clienților. Produsele comercializate sunt atent selecționate pentru a respecta standarde de calitate, care să satisfacă cerința de aspect, gust, igienă, calitate, mulate pe gustul de acasă, specific locului.

Prin preluarea componentei de comercializare a producției locale, magazinul ajută producătorii locali să-și valorifice producția mai rapid, la un preț mai bun și le permite să se focuseze pe componenta de producție și procesare mai calitativă.

Desigur, vorbind de produse locale calitativ superioare celor industriale, există și diferențe de preț. Însă în cazul produselor locale provenite în mare parte din culturi certificate bio sau eco și prețul este o garanție a calității. Segmentul țintă pentru clientela magazinului este familia, respectiv mămicile care își doresc hrană sănătoasă pentru copii.

Adiacent, atingem și segmentul pieței de cadouri care explodează în preajma sărbătorilor religioase, prin oferirea de produse locale adaptate acestora. Și, nu în ultimul rând, țintim hotelurile și restaurantele care pot deveni clienți pe componenta gastronomică locală”, spune Ana Tudoran, promotoarea inițiativei.

”Făcut în Sălaj este un concept generat de o necesitate: inexistența unei piețe care să valorifice produsele locale ale fermierilor sălăjeni ale meșterilor populari, artizani și mici producători. Pornind de la acest considerent, se vede necesitatea unui magazin de produse făcute în Sălaj, pentru care există și furnizori, dar și doritori de a cumpăra produse de la țară sau ca la mama acasă”, menționează conducerea unității.

Printre produsele comercializate aici se numără cele alimentare certificate tradițional, păstrăv, cosmetice din plante naturale (busuioc, miere, urzică, nuc, castan), siropuri naturale (coacăze, cătină, mure), produse apicole, alcool – pălincă de Zalău și de Bădăcin, vinul spumant Silvania de Șimleu, vinuri de la Camăr și Carastelec, cidru de la Zimbor, dar și ceramică din Borla, împletituri de nuiele de la Var, clopuri de paie din Poptelec, produse manuale ornamentale. Sediul unității a fost stabilit în Galeriile Meseș din Zalău.

 

 

 

Related posts

Speedwell lansează faza 2 a proiectului rezidențial TRIAMA Residence, dezvoltat în București

Papuc Irina

Tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani pot solicita teren gratuit de la Primărie pentru a-şi construi o locuinţă

redactia

Bihorul, pe locul întâi în topul accesării fondurilor europene prin AFIR

Traian Dan

Număr record de cereri pentru negocierile cu băncile în cadrul CSALB

Traian Dan

Cinci localități din Transilvania în top 10 cele mai îmbătrânite orașe

Ligia Voro

ACI Cluj conectează energetic Moldova la Europa. Proiectul Transgaz Iași-Ungheni-Chișinău – faza a II-a a luat startul

redactia

Se știu constructorii pentru încă două tronsoane ale Autostrăzii Transilvania

Traian Dan

Ploieştiul optează pentru energie geotermală

redactia

Sportul zălăuan atrage marii retaileri de profil

Nora Dumitrescu

Un studio foto din Baia Mare s-a specializat în viziere medicale

Nora Dumitrescu

Brokerii clujeni vor să crească lichiditatea acțiunilor MedLife

Nora Dumitrescu

Consiliul Investitorilor Străini și-a ales un nou președinte

Ligia Voro

ABSL Romania is offering 30 scholarships every years for postgraduate studies

Stefana Muresan

Noul bazin de înot din Blaj va fi deschis vineri. Investiție de peste un milion de euro

Papuc Irina

Proiectul Reveal Alma Vii – Redecoperiți Alma Vii, la început de drum

Ligia Voro

„Ambulanța pentru monumente”, printre câștigătorii Premiilor Europene pentru Patrimoniu: „O inițiativă puternică ce poate fi adaptată pentru alte țări din Europa”

Ion Surdu

Cea mai mare universitate din țară își face proiect cloud de 5 milioane

Nora Dumitrescu

Business Accelerator – un concept B2B premium pentru companiile din sectorul industrial

Stefana Muresan

Un vis devenit realitate. Stiloul Regelui Mihai I al României made by Herlitz – Pelikan

Ligia Voro

Compa Sibiu, afaceri de aproximativ 41 mil. euro, în T 1

Stefana Muresan

Lungimea autostrăzilor a crescut cu 5,2%, respectiv cu 43 km în anul 2019

Traian Dan

Dezinfectant de mâini produs la Facultatea de Medicină din Sibiu la inițiativa a cinci instituții publice și private

Ion Surdu

Mihai Păduroiu numit CEO, Office Division, One United Properties

Ionut Oprea

ECO & SAFE: cuvintele cheie pentru orice participant la Electric Castle 2019

Ligia Voro

Leave a Comment