Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Digital Days 2019, pledoarie pentru marketingul digital

Content marketing, ceboți, social media, customer care, GDPR, au fost termenii folosiți în cadrul Conferinței Digital Days 2019.

Pledoarie pentru marketing digital. Cam asta a fost Digital Days 2019, conferința care a avut loc la Opera Events din Oradea în 25 octombrie. Evenimentul s-a bucurat de prezența unor speakeri de renume, care au predat celor prezenți adevărate lecții de marketing digital. Moderatorul conferinței a fost Bogdan Băbălău Maghiar, Regional Account Manager Bittnet Group.„Deocamdată nu ne putem compara cu Clujul, cu Timișoara, în acest domeniu digital, dar încercăm să îi ajungem din urmă și am luat o serie de măsuri. Încercăm ca de la liceu să îi îndrumăm pe tineri să meargă spre IT, avem anumite burse pentru elevii care doresc să se îndrepte spre o facultate de IT. La universități decontăm cazarea și masa celor care se înscriu la aceste facultăți de IT. Plus, avem o serie de facilități pentru firmele de IT care dezvoltă birouri premium. Avem scutiri de impozit și o serie de facilități care, cu siguranță, pe viitor vor continua. Vrem să creem un fond pentru dezvoltarea unor start-up-uri în domeniul IT. Suntem conștienți că viitorul înseamnă domeniul IT”, a declarat viceprimarul Florin Birta în cuvântarea sa.

Ceea ce eu îmi doresc prin Digital Days este ca împreună să învățăm cum să facem un marketing care să nu taie curbe. Sper ca după această conferință, an după an, să facem un marketing mai sănătos, un marketing mai eficient și un marketing mai inteligent”, a precizat David Achim, CEO Brandup Media, organizatorul evenimentului.

Speakeri

Sorin Sfetcu
FOTO: TRANSILVANIA BUSINESS

Primul speaker pe ordinea de zi a evenimentului a fost Sorin Sfetcu, SEED Manager @ Google, cu o experiență de opt ani în marketing, care a vorbit despre oportunitățile oferite de retail în perioada de black friday și alte momente similare care apar doar în anumite țări.

Nansi Lungu, următorul vorbitor, lector universitar la catedra de Științe Cognitive din cadrul Universității Titu Maiorescu și care conduce Departamentul de Psihologie a Consumatorului la Bitdefender, s-a jucat cu mintea celor prezenți. „Trebuie să avem grijă de clienții noștri, orice tip de business am avea. Mai ușor decât să înțelegi omul, este să-l influențezi. Dacă știu foarte multe despre clientul meu nu este echivalentul faptului că-i vând lucruri. Creierul nostru este interesat de povești care ne țin în joc. Poveștile sunt cele care vând. Oamenii povestesc într-un fel și se comportă în alt fel. Doar pentru că vorbim despre un lucru, asta îl face important. Roboții nu vor putea înlocui partea de customer care. Trebuie să arătăm în afacerile noastre că ne pasă. Ne pasă de oameni, ne pasă de clienții noștri”, sunt câteva dintre concluziile cuvântării lui Nansi Lungu, extrase de Bogdan Băbălău Maghiar.

Alexandru Negrea – Social Media Marketing Expert, a vorbit despre trendurile în social media în 2020. „Câștigi încrederea oamenilor spunându-le povești și arătând că-ți pasă de ei și că ești acolo oferindu-le suport”, este de părere Alex Negrea.

Alexandra Cernian
FOTO: TRANSILVANIA BUSINESS

Alexandra Cernian – Proffesor, Trainer & Senior Consultant, a conferențiat despre revoluția inteligenței artificiale în digital marketing. Aceasta le-a propus celor prezenți o călătorie virtuală. „Acum inteligența artificială este peste tot în jurul nostru. Suntem niște oameni digitali și vorbim la tot pasul despre a patra revoluție industrială și în contextul acesta apare întrebarea dacă vin roboții peste noi și noi nu mai avem nici un rol. Cred cu tărie că toate sistemele inteligente care se dezvoltă vin ca un ajutor sau ca un back-up a experienței umane și, inclusiv în marketingul digital, deciziile finale tot la om vor rămâne”, este de părere Alexandra Cernian.

Tudor Galoș – Senior Business Consultant, a prezentat în cadrul Digital Days 2019 miturile GDPR. Ideile principale rezultate din prezentarea sa au fost: fiecare newsletter transmis destinatarului trebuie să îi fie util acestuia pentru a avea rezultate mai bune; clienții nemulțumiți fac mai multe reclamații, de aceea trebuie mai multă atenție pe zona de customer care; un rol foarte important îl are call center-ul.

Tudor Galos
FOTO: TRANSILVANIA BUSINESS

Sebastian Văduva – Director of The Griffits School of Management & IT, următorul vorbitor, propune o teorie, conform căreia, orădenii ar putea să contribuie la IT-ul românesc prin vânzări, lucru la care sunt foarte buni. Recomandările acestuia pentru cei prezenți la conferință au fost să muncească cu tehnologia nu să se joace cu ea, să o îmbrățișeze ca pe o sursă de venit, să învețe să lucreze cu oameni diferiți din zone diferite, să investească în educație și să găsească lucruri creative.

Tendințele principale în content marketing au fost prezentate de Elena Badea – Managing Partner Valoria.

Mircea Bravo
FOTO: TRANSILVANIA BUSINESS

Mircea Bravo, unul dintre cei mai așteptați speakeri de la Digital Days 2019, a vorbit despre începuturile sale. „Trebuie să fii penal ca să devii genial”, a precizat vloggerul teoria după care s-a ghidat la început. „Dacă vrei să fii proaspăt pe piață, trebuie să vii cu idei. Online-ul te forțează să te schimbi”, este de părere Mircea Bravo. Cea de-a treia ediție Digital Days a fost un succes.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ministerul Transporturilor a aprobat cererea de finanțare pentru autostrada Sibiu-Pitești și a transmis proiectul Comisiei Europene

Articolul următor

BNR a aprobat noua conducere executivă a CEC Bank

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share