Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul Inditex și-a activat magazinele Zara din Vivo Cluj

Ultima etapă a procesului de modernizare a zonei cuprinse între intrările 1 și 2 ale centrului comercial Vivo Center Cluj a fost marcată de deschiderea magazinelor Zara, Massimo Dutti, Oysho și Zara Home, pe o suprafață totală de 4.300 mp.

În 31 octombrie, magazinul Zara a revenit la Vivo cu un nou design, într-un spațiu de 2.800 mp. Brandul premium de retail fashion Massimo Dutti are acum o suprafață amenajată pe 600 mp, iar Oysho, pe 400 mp. Zara Home s-a lansat în premieră la Vivo, pe 500 mp, unde expune produse pentru decorarea casei (textile de bucătărie și baie, lenjerii de pat, obiecte de mobilier, veselă, tacâmuri).

Procesul  de modernizare a centrului comercial din Cluj a demarat la începutul anului și s-a desfășurat gradual, implicând renovarea și relocarea a 30 de magazine. Proiectul a fost implementat de Immofinanz în calitate de proprietar al Vivo Cluj, CBRE România, compania de management al centrului, ACI, contractor general, Optim PM, manager extern de proiect pentru Immofinanz.

Complexul comercial din Florești și-a redeschis în 17 octombrie zona de extindere de 22.000 mp –  nefuncțională timp de 10 luni, după o investiție de 20 de milioane de euro. Dacă Peek & Cloppenburg, cel mai mare magazin de modă din Transilvania, a fost activat atunci, cele ale grupului Inditex (Zara, Massimo Dutti, Oysho) s-au deschis doar în 31 octombrie.

În zona nou dată în folosință, situată între intrările 1 și 2 ale complexului, lângă magazinul sportiv Decathlon – mai funcționează restaurantul Marty și cafeneaua Narcoffee Roasters. Immofinanz deţine în România patru centre comerciale Vivo. Polus Cluj a fost ridicat de grupul maghiar TriGranit și apoi vândut celor de la Immoeast. După rebranding, centrele Polus au devenit Vivo.

Immofinanz este un grup imobiliar comercial care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în șapte piețe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România și Polonia, prin managementul și dezvoltarea de proprietăți. Principalele sale branduri sunt Stop Shop, Vivo (retail), Myhive (office). Grupul austriac deține un portofoliu imobiliar de 4,3 miliarde de euro, ce cuprinde 220 de proprietăți.



Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primul Selgros din Baia Mare va fi funcțional până la finalul anului

Articolul următor

Parteneriat la Sibiu: Dent Estet și Polisano oferă investigații stomatologice prin pachetul One Day Check-Up

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Teleki
Citeste mai mult

Castelul Teleki, restaurat pe banii Europei

Acest proiect va reprezenta un pas important în conservarea patrimoniului cultural și în valorificarea potențialului turistic al județului…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share