Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Pepco, retailer cu afaceri de 1 miliard de lei pe piața românească, explică de ce nu lucreză cu niciun producător român

winmarkt.ro

Retailerul polonez Pepco, cu 250 de magazine în toată România, explică care sunt motivele pentru care nu lucrează cu producători din România. Potrivit Ziarului Financiar, producătorii români nu ar putea face față comenzilor cerute de retailer, din cauza capacităților scăzute de producție. 

„Nu lucrăm cu furni­zori români, deoarece ei nu au ca­pa­citatea de pro­duc­ţie necesară pentru noi. Vorbim de co­menzi de milioane de uni­tăţi. Știm că există ex­pertiză în România (în pro­ducţia de haine, încălţă­min­te sau decoraţiuni din por­ţelan spre exemplu – n.red.), aşa că ne gân­dim să găsim colaboratori locali“, a spus Marcin Stanko, director ope­raţional al gru­pului Pepco, pentru Ziarul Financiar.

Pepco, discounter intrat pe piaţa loca­lă acum mai puţin de cinci ani, lu­cre­ază cu furnizori din Asia, Marea Britanie sau Olanda, însă nu are niciun produ­cător român cu care să colaboreze. Pentru a menţine preţurile mici, retai­lerii cu profil discount negociază cu un furnizor comenzi pentru toate pie­ţele pe care activează sau măcar pen­tru mai multe din aceeaşi regiune. Discounterii dau comenzi mari şi astfel îşi permit să negocieze preţurile.

Pepco are în România 250 de magazine şi afaceri de peste 1 mld. lei anul trecut, mai scrie sursa citată.

Foto: winmarkt.ro

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Noutăți Rezidențiat 2019: a fost stabilită data desfășurării examenului la Medicină

Articolul următor

Rablele abandonate în Baia Mare vor fi valorificate la reciclatori

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Citeste mai mult

Eppur și muove…

De la celebra afirmație a lui Galileo Galilei […]
Total
0
Share