Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Companii de top la Târgul de Cariere Oradea

Orădenii care vor să se angajeze au şanse mari, dacă participă la Târgul de Cariere, care va avea lor sâmbătă, 9 noiembrie, la Era Shopping Park Oradea.

Noul sezon va fi mai complex și mai mare decât edițiile precedente, la eveniment fiind așteptate peste 30 companii și peste 2.000 candidați, incluzând atât tineri absolvenți cât și angajați cu experiență pe piața forței de muncă, promit organizatorii

Printre angajatorii la eveniment se numără și companii cu renume internațional, precum: Celestica, Plexus, Eberspacher, Wizz Air, Marvicon și Nidec.

Tendințele demonstrează că la evenimentul de recrutare vin tot mai mulți candidați cu experiență, mai mult de jumătate dintre aceștia fiind angajați de peste 5 ani. În plus, de-a lungul timpului, nivelul de pregătire al candidaților prezenți la Târgul de Cariere este tot mai mare, la ediția din primăvara 2019 peste 60% dintre aceștia având studii superioare, conform unui studiu intern realizat de echipa Târgul de Cariere, printr-un sondaj efectuat pe un eșantion de 1984 persoane aflate în căutarea unui loc de muncă”, a explicat Stanca Potra, PR Manager Târgul de Cariere.

Domenii variate

Domeniile din care provin companiile ce oferă locuri de muncă sunt diverse, de la Inginerie, Consultanță, Automotive și IT, Resurse Umane, Financiar-Bancar, Turism și Contabilitate, posturile disponibile și numărul acestora crescând constant de la un sezon la altul. Față de edițiile trecute Târgul de Cariere Oradea, ediția de toamnă 2019 va include și joburi part-time și internship-uri pentru anumite companii.

Recrutarea în cadrul Târgul de Cariere se face într-un mod inteligent, prin intermediul unei aplicații prezentate în parteneriat cu eJobs România. Cei interesați de participarea la eveniment sunt sfătuiți să-și instaleze aplicația eJobs pe telefonul mobil și să vină pregătiți cu CV-ul gata întocmit în aplicație. În doar câteva clipe, CV-ul lor este tipărit sub forma unui QR code, care ulterior va fi scanat de companiile prezente la Târgul de Cariere Oradea.

Târgul de Cariere reprezintă cea mai mare și complexă rețea de evenimente de recrutare din România și Republica Moldova. Activitatea companiei a început în 2006, în Cluj Napoca, ajungând să ofere, după un deceniu de activitate, cea mai răspândită și eficientă soluție de recrutare din țară. Evenimentele desfășurate în cele șapte orașe: Cluj-Napoca, Iași, Chișinău, Oradea, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov, de două ori pe an (primăvara și toamna) au rolul de a aduce împreună angajatorii și candidații, astfel încât interacțiunea directă dintre aceștia să crească substanțial șansele pentru ambele părți de a se împlini profesional. În cele două sezoane de evenimente de recrutare participă peste 400 companii și peste 30.000 candidați cu potențial.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Încă un pas pentru Autostrada Nordului. Se face studiul de fezabilitate

Articolul următor

EximBank finanțează Grupul Arsat de la Arad cu 11 milioane de euro

Citește și:
Sălajul are nevoie de autostrăzi pe bune, nu doar pe hârtie.
Citeste mai mult

Autostrăzile pe hârtie ale Sălajului

În teorie, județul din Nord-Vestul României trebuia să aibă finalizate trei secțiuni din Autostrada Transilvania (A3), practic încă…
În cadrul galei de decernare a Premiilor Progresiv 2023, eveniment care premiază inovația și performanța în piața de retail & FMCG, Farmec a ridicat trofeul la categoria Best New Non-food Product, pentru cea mai recentă gamă lansată: Gerovital Must Have.
Citeste mai mult

Farmec ia premii în serie la București

Trei distincții au fost obținute, în ultima perioadă, de către fabricantul de produse cosmetice din Cluj-Napoca. În cadrul…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share