IT&C Ultimele stiri

LeasingWEB: Avantajele unui serviciu de achiziționare în rate a unui website

Prezența în mediul online poate influența radical succesul unei afaceri, iar prima modalitate de comunicare cu consumatorii și de obținere a încrederii acestora este website-ul. El reprezintă casa business-ului tău în mediul online și trebuie să fie o reflecție a brand-ului și a misiunii, viziunilor și valorilor afacerii tale.

Dar decizia de achiziționare a unui website personalizat pe nevoile business-ului nu este una ușoară, în special în cazul afacerilor mici și medii. Costurile de realizare a acestuia pot fi ridicate, iar suma necesară a fi alocată în acest proces poate fi investită în alte zone de dezvoltare.

Din acest motiv, un număr semnificativ de companii de aceste dimensiuni amână pe un termen nedeterminat intrarea în mediul online sau apelează la variante mai puțin costisitoare, cum ar fi template-urile. Acestea din urmă nu satisfac de multe ori însă nevoile reale ale organizațiilor, prezentând necorespunzător serviciile sau produsele și eșuând să atragă clienți.

Soluționarea acestor dificultăți se poate realiza acum prin LeasingWEB, un nou serviciu de achiziționare în rate a website-ului. Funcționarea sa este similară cu leasing-ul de mașini. Mai exact, produsul dorit este achiziționat printr-un sistem de rate prestabilit și clientul beneficiază de toate serviciile modalității tradiționale de plată, dar și de mentenanță și consultanță pe toată durata contractului.

Un astfel de serviciu vine astfel cu mai multe beneficii, cele mai importante dintre acestea fiind discutate în continuare.

  1. Rezultatele apar din momentul implementării website-ului, iar plata acestuia poate fi realizată pe o perioadă cuprinsă între 6-24 de luni. În acest fel, problema alocării sumei inițiale dispare, iar costurile de realizare a website-ului pot fi acoperite cu ajutorul lead-urilor obținute la nivel online. Această modalitate de plată permite și o analiză lunară comparativă a investiției și a rezultatelor obținute în urma acesteia.
  2. Nevoile business-ului tău și ale clienților acestuia sunt identificate cu precizie și constituie fundamentul funcționalităților și conținutului website-ului. Astfel, îți este oferită întotdeauna soluția potrivită pentru rezultatele dorite. Fiecare proiect începe cu o analiză a pieței, iar site-ul este structurat și dezvoltat în vederea maximizării impactului în mediul online.
  3. Procesul de realizare a site-ului este adaptat unor factori precum bugetul și nevoile unei companii. Astfel, dacă business-ul are în spate un brand puternic și este fundamentat pe valori unice, toate aspectele acestuia pot fi customizate 100%. Aici intră structura, conținutul, design-ul și procesul de implementare. În cazul în care obiectivul principal este un cost total mai scăzut, iar compania acționează într-o piață pentru care există un model testat, ai la dispoziție alegerea unei variante care valorifică design-urile existente.
  4. Obții un control mai mare al cash flow-ului și o optimizare eficientă a costurilor și câștigurilor lunare. O rată fixă lunară îți permite să investești și în alte obiective pentru creșterea afacerii tale, fără a avea grija unor costuri neprevăzute. Mai mult, instrumentele de măsurare a lead-urilor obținute lunar la nivel online și a procentului de finalizare a lor oferă o predictibilate a valorii profitului din acest mediu.
  5. Orice problemă de mentenanță a website-ului este soluționată rapid pe toată perioada contractului. Diferiți factori pot ajunge să afecteze funcționalitățile unui site, iar acestea pot avea consecințe negative asupra productivității. Printr-un serviciu de leasing a website-ului este asigurată însă mentenanța continuă pe toată perioada colaborării, ceea ce îți permite să te implici 100% în creșterea afacerii tale, fără a mai pierde timp cu soluționarea eventualelor probleme.

Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile obținute prin alegerea implementării unui site pe model leasing. Serviciul a fost inițiat de agenția de marketing digital Klain din dorința de a crește accesibilitatea prezenței online puternice pentru fiecare business, indiferent de mărimea acestuia sau de domeniul de activitate.

Related posts

15 companii românești s-au calificat în ultima etapă a „Made in Romania”

Stefana Muresan

Sustainalytics s-a mutat în Unirii View din București

Ligia Voro

Biserica Sfântul Mihail din Cluj, reabilitată cu peste 4,7 mil. euro, fonduri europene

Stefana Muresan

Leave a Comment