Investitii Sibiu Ultimele stiri

Promenada Sibiu, inaugurat oficial de NEPI Rockcastle

Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis ușile pentru sibieni, astăzi la ora 10:00. Situat pe strada Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș a fost vizitat de mii de oameni încă de la primele ore ale dimineții, formând ambuteiaje în zonă. Sibienii au la dispoziție peste 150 de magazine cu haine și încălțăminte de brand, produse de îngrijire și înfrumuțesare, dar și diverse restaurante și un cinema multiplex. 

În urma unei investiții de 100 de milioane de euro, noul mall găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, primul cinematograf multiplex din oraș, CineGold, cu 9 săli, și peste 2.600 mp de food court.

Promenada Sibiu se desfășoară pe 4 niveluri și dispune de o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, ocupată în prezent în proporție de peste 99%. Proiectul prevede 1.600 de locuri de parcare, dispuse pe 4 niveluri. Dintre acestea, 400 sunt situate la nivelul 2, cu acces direct la zona de food court și cinematograf.

„Promenada Sibiu este un centru comercial de ultimă generație, un nou standard pentru retailul românesc și un reper de arhitectură pentru industria de profil. Prin Promenada Sibiu vom oferi o nouă imagine orașului, ce va atrage nu doar localnici, dar și vizitatori din regiune și, bineînțeles, turiști. Am acordat o atenție deosebită mixului comercial cu cel de divertisment, pentru că a merge la mall nu mai este doar acea activitate clasică, dedicată cumpărăturilor de haine. În 2019 este o destinație de entertainment, de noi descoperiri culinare sau de petreceri, alături de prieteni și familie”, a spus Dorinel Udma, Center Manager Promenada Sibiu și Asset Management NEPI Rockcastle la ceremonia de deschidere.

„Pentru Sibiu, economic, un centru comercial premium era o necesitate. Nivelul de trai este ridicat în Sibiu, locuri de muncă există cu salarii decente, iar sibienii vor să își cheltuie banii pe lucru de calitate”, a declarat și primarul Sibiului, Astrid Fodor, prezentă la deschidere.
Primarul a mai adăugat că mall-ul se află la nici 10 minute de mers pe jos din centrul istoric și că toate autobuzele din oraș ajung aici, îndemnând oamenii să lase mașinile acasă dacă vin la mall. Pe parcursul zilei în zonă s-au format ambuteiaje, iar edilul a răspuns jurnaliștilor că aceasta ar deveni o problemă artificială, dacă oamenii ar da prioritate transportului public.

Promenada Sibiu aduce sub acelaşi acoperiş unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele  Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.

Lista opțiunilor de cumpărături este completată de: Zara, Massimo Dutti, H&M, Mohito, Bigotti, New Yorker, Reserved, LC Waikiki, Orsay, BSB, Mustang Jeans, CCC, Amely, Kenvelo, Jolidon, Penti, Tom Tailor și Boutique 17.

Iubitorii de bijuterii şi accesorii au la dispoziție magazinele Kultho, Teilor, Splend’or, Pandora, Swarovski, Rozaoro, Bijou Brigitte, Meli Melo și Bijuteria Stil. Pe zona de îngrijire și înfrumusețare, oferta este bogată: Sephora, Douglas, Gerovital, Beautik, MAC, Yves Rocher, Sabon, Cupio, NYX și NomasVello.

De asemenea, oferta de îmbrăcăminte și articole sportive este reprezentată de brandurile Sport Vision, Various Brands, Buzz, Hervis, 4F, Sizeer, Grid.

Jucării și hăinuțe pentru copii vor putea fi cumpărate din magazinele Noriel, SMYK, Mayoral, dar și din magazinele ancore ce se adresează întregii familii. Și segmentul Home & Deco este acoperit cu generozitate de magazinele Nobila Casa și Cador.

Ultimele inovații în materie de gadgeturi, telefonie și produse electronice și electrocasnice sunt disponibile în magazinele EMAG, Altex, Arsis, Orange și Hoco. Pentru iubitorii de film a fost deschis primul cinematograf multiplex cu 9 săli de proiecție, 1.400 de locuri.

Pasionații de lectură vor putea alege din colecțiile de carte tipărită și pe suport electronic, idei de cadouri, de la Carturești și de la hypermarketul Kaufland.

Zona de food court va ocupa un spaţiu de aproximativ 2.600 mp şi va găzdui restaurante și fast food-uri variate, cu specific internaţional și local, precum: KFC, Jerry’s Pizza, Spartan, Shanghai, Chopstix, Pep & Pepper, 3F, Salad Box, Pizza Bonita, Insieme, Burger House, City Burger, Mara Mura, Bubble Waffle, Meat INC, Noodle Pack, Mesopotamia. Oferta de cafenele include: Starbucks, Tucano, Kafune, Narcofee Roasters. Produse alimentare vor putea fi achiziționate și din magazinul dm.

Pe lângă multitudinea de magazine și spații de divertisment, vizitatorii au acces și la o gamă completă de servicii, printre care curățătorie și retușuri la 5asec, farmacia Help Net, pet shop-ul Animax, magazinele de optică OptiU și Opticris, magazinele de produse naturiste Floare de Colț și Vitamix, agenția de turism DerTour și salonul de înfrumusețare Apollo.

În zilele inaugurale, în perioada 14-17 noiembrie, vizitatorii se pot bucura de cumpărături la prețuri reduse cu până la 80% la numeroase produse, iar organizatorii promit vizitatorilor evenimente speciale.

Related posts

Cum poate Romania sa creasca rata investitiilor straine si sa isi atinga potentialul de dezvoltare?

redactia

A chance to meet leading real estate decision makers  

Ligia Voro

Ana Birchall, la Forumul Economic Mondial de la Davos

redactia

Grupul Financiar Banca Transilvania investeşte în Ebriza, start-up care digitalizează administrarea afacerii

Stefana Muresan

CFR Călători va contracta servicii de reparații vagoane de 45 milioane euro

redactia

80.000 de hărți turistice ilustrate ale județului Bihor, distribuite gratuit

Traian Dan

Prima ofertă TAROM din acest an: zboruri de 119 euro tur-retur de Valentine’s Day şi Dragobete

Papuc Irina

Grădina Botanică din Jibou intră în business. Florărie-cafenea în Zalău

Nora Dumitrescu

Invenţii ”smart” ale românilor în domeniul medicinei. Telefonul mobil, cel mai rapid radiolog

redactia

Optim PM livrează Oregon Park – Clădirea C pentru Portland Trust

Ligia Voro

Proiectele de transport pentru perioada 2018 – 2027

Stefana Muresan

S-a lansat Registrul Naţional al Cancerelor la Copil. 400 de copii, diagnosticaţi anual cu cancer

redactia

Primul depozit de artă din România, deschis

Ligia Voro

Zalăul va avea transportul public exclusiv electric

Nora Dumitrescu

[Enjoy Transylvania!] Sibiul pregătește „meseriile viitorului” prin învățământul dual și un mediu universitar dinamic

Transilvania Business

Şapte firme vor să investească în viitoarea şcoală duală din Caransebeş

redactia

Complexurile de sport din micile orașele ale Transilvaniei, finanțate de stat

Nora Dumitrescu

Firma orădeană Valtryp, dublu premiată la „Topul național al firmelor 2019”

Traian Dan

Elevii clujeni vor avea cursuri de educație financiară

redactia

Dragoş Irimescu, investiție de 1,8 mil. euro într-o fabrică de prelucrare a pietrei naturale

Stefana Muresan

Şteiul, inclus în Ruta Culturală ATRIUM, a oraşelor europene cu arhitectură de tip totalitarist

redactia

Motivele care au dus la deficitul de Euthyrox pe piața din România: în luna aprilie s-au cerut cantități duble, față de luna martie

Papuc Irina

Efectele pandemiei de COVID-19 asupra piețelor financiare

Ligia Voro

Deloitte România a asistat Grupul TeraPlast în vânzarea diviziei de oțel către Kingspan

Papuc Irina

Leave a Comment