Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Produs de Cluj are finalul de sezon la Iași

Asociația Produs de Cluj (APC) a participat la Târgul 100% românesc desfășurat la Palas Mall Iași. Acest eveniment marchează și închiderea sezonului 2019 al târgurilor cu această denumire.

“Suntem mândri de faptul că ieșenii vizitatori ai standurilor noastre și-au exprimat aprecierea pentru produsele clujene. Pe parcursul celor patru zile de târg am constatat că Produs de Cluj este cunoscut la Iași, că am fost așteptați și că locuitorii din zonă au fost bucuroși pentru că au avut ocazia să-și refacă proviziile. Este cea mai bună dovadă a faptului că românii aleg calitatea, produsele tradiționale, sănătoase și autentice”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.

La târgul de la Iași au fost prezenți parteneri tradiționali ai APC care au expus conserve din fructe și legume, sucuri naturale, produse apicole, ciocolată de casă și turtă dulce, produse din lavandă sau cosmetice bio, ulei presat la rece, costume populare și accesorii, bijuterii lucrate de mână, obiecte de artizanat.

Iașiul a intrat în 2019 pe lista orașelor în care CJ Cluj a organizat două târguri într-un sezon. Târgul Produs de Cluj a fost prezent în acest municipiu, la invitația Palas Mall, la începutul lunii iunie, cu ocazia vizitei Papei Francisc. Târgul 100% românesc de la Palas Mall Iași este ultima manifestare expozițională organizată în acest an sub brandul Produs de Cluj.

CJ Cluj a înființat APC în 2010, forul județean fiind cel care îi finanțează și îi susține activitatea. Scopul asociaţiei este promovarea tradițiilor, a valorii și culturii județului. Principalul sprijin acordat de CJ  micilor întreprinzători este organizarea de evenimente expoziționale, APC având standuri proprii.

De-a lungul anilor au expus sub egida Produs de Cluj 150 de mici întreprinzători – mai ales afaceri de familie – unii din ei reușind să se dezvolte și să își creeze afaceri de succes. Cel mai celebru caz, produs cunoscut azi în țară și peste hotare, care a ajuns să ocupe poziția de furnizor al Casei Regale a României, este brandul Luna Solai, uleiurile presate la rece de la Luna.

O creștere au cunoscut și afacerile bazate pe lavandă, pe miere şi pe produse apicole. La începuturile activității, au fost organizate târguri în orașele din Cluj, dar, începând cu 2012 brandul a trecut limitele județului. Treptat, evenimente de acest gen au avut loc și în străinătate: Polonia, Franța, Anglia, Germania.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Baia Mare își face bulevard de birouri

Articolul următor

“Silicon Valley-ul Europei”, inexistent în topul global al inovării

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Romgaz repornește forajele la Caragele

Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share