Auto Industrie Lideri si afaceri

Serverul Continental pentru autovehicule conectează mașinile electrice Volkswagen ID.

  • Noul concept de server al Continental este un element central pentru conversia la arhitectură electronică orientată către servicii, pentru o conectare eficientă a mașinilor electrice Volkswagen ID
  • Puterea de calcul ridicată și o separare constantă între hardware și software deschid calea pentru noi funcții și actualizări convenabile over-the-air
  • Anvelope Continental pentru VW ID.

Arhitectura electronică a generației moderne de vehicule suferă o transformare profundă, se îndepărtează de numeroasele unități de control individuale prezente în mașinilor actuale și se îndreaptă spre un număr mic de computere foarte performante. În viitor, acestea vor asigura puterea de calcul pentru domeniile funcționale din vehicul. Serverul dezvoltat de Continental va intra în producție la Volkswagen ca server de aplicații auto (ICAS1). Cel mai mare producător auto din Europa utilizează tehnologia ICAS1 pentru modelul electric ID., bazat pe matricea de acțiune electrică modulară MEB dezvoltată de Volkswagen.

Conceptul inovativ ICAS1 oferă numeroase avantaje, inclusiv o serie de caracteristici de conectivitate a vehiculului, cum ar fi posibilitatea de a instala noi funcții și actualizări de siguranță în mașină printr-o conexiune wireless. Serverul se bazează pe experiența Continental în lucrul cu unitățile de control gateway, a căror funcție face parte acum din mult mai cuprinzătorul ICAS1. Cadrul folosit pentru server este o platformă performantă dezvoltată de Continental în colaborare cu Elektrobit.

Specialiști din mai multe locații din România au lucrat în echipe internaționale pentru dezvoltarea acestui produs. Ingineri din Sibiu, Iași și Timișoara au contribuit la realizarea și funcționarea serverului.

„Este o mare realizare pentru noi să vedem cum conceptul de server intră în producția de serie la Volkswagen. Prin urmare, nu este vorba doar despre o nouă eră a dezvoltării arhitecturii electronice complexe, ci mai degrabă despre o etapă în transformarea digitală pe care o atingem cu ICAS1”, spune Helmut Matschi, membru al comitetului executiv din cadrul Continental și directorul diviziei Interior. „Mulțumită noii arhitecturi de server, vehiculele vor fi actualizate mai ușor și mai repede decât astăzi. Prin urmare, facem din mașină o parte integrantă a internetului lucrurilor, contribuind la funcționalitatea și confortul ridicat din vehicul”.

Putere mare de calcul pentru vehicule complet electrice și complet conectate

Trecerea Volkswagen la o arhitectură de server în strategia sa cu privire la domeniul mașinilor electrice este o decizie logică, deoarece vehiculele electrice beneficiază în mod deosebit de digitalizarea ușurată de arhitectura serverului. Aceasta include funcții precum planificarea rutelor optimizate pe rază de acțiune și localizarea stațiilor de încărcare. În același timp, arhitectura serverului oferă o conexiune perfectă la lumea digitală a serviciilor și datelor mobile.

„ICAS1 acoperă funcțiile de gateway anterioare, precum și funcții cuprinzătoare din domeniul unităților de control. De asemenea, coordonează actualizările over-the-air și controlează gestionarea încărcării bateriei”, explică Johann Hiebl, directorul departamentelor Body & Security și Infotainment & Connectivity de la Continental. În funcție de modelul și caracteristicile ID., în viitor, două sau trei servere vor asigura puterea de calcul pentru întreaga mașină. Încă de la începutul dezvoltării proiectului, Continental a conceput ICAS1 pentru necesitățile unei speranțe de de viață tot mai crescute a vehiculelor electrice.

Pe lângă puterea de calcul mult mai mare în comparație cu sistemele automobilistice clasice, ICAS1 oferă o separare consistentă a hardware-ului și software-ului prin intermediul software-ului de bază dezvoltat de Elektrobit pe baza AUTOSAR. Acest lucru permite integrarea și actualizarea atât a aplicațiilor Volkswagen, cât și a unui nou software terț. Middleware-ul (program de software ce stă între un system de operare și aplicațiile foloste în cadrul acestuia) acceptă, de asemenea, conectivitate prin Gigabit Automotive Ethernet, care furnizează datele necesare pentru aplicații.

Anvelope Continental pentru VW ID.

Anvelopele Continental vor fi montate din fabrică pe modelul Volkswagen ID.3. Producătorul german a aprobat folosirea anvelopelor de vară și de iarnă pentru jante de 18 și 19 inci. Anvelopa de vară EcoContact 6 și specialistul de iarnă WinterContact TS 850 P au fost adaptate pentru a se conforma cerințelor specifice ale ID.3.

Ca vehicul electric, ID.3 va circula pe anvelope cu rezistență redusă la rulare, care economisesc energie pentru a oferi un interval maxim posibil între sarcini și care are un zgomot redus al pneului pentru confortul pasagerilor și cu design lateral aerodinamic pentru a ajuta la minimizarea frecării aerodinamice a vehiculului. Atât cauciucurile de vară, cât și cele de iarnă dispun de tehnologie ContiSeal. ContiSeal închide automat și în mod sigur perforațiile în banda de rulare a pneului cu un diametru de până la cinci milimetri, eliminând astfel aproximativ 90% din toate penele.

Related posts

Brașov: Roman, ultimele modele de autocamioane la teste în Asia și Orientul Mijlociu

Stefana Muresan

Care sunt cele mai puternice companii din Alba

Stefana Muresan

Măsuri active pentru firmele care își mențin angajații și care fac angajări

Traian Dan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 3: DAW Bența produce cu grijă față de mediu ­și investe­ște constant în inovație ­și cercetare

redactia

Investiție de 1,8 milioane de euro făcută de Continental la Carei: o nouă stație de epurare a apei

Stefana Muresan

Grupul maramureşean Taparo vrea să trimită peste 13.000 de tiruri încărcate cu mobilă în Europa, Orientul Mijlociu şi SUA în 2018

redactia

Profitul OMV Petrom aproape s-a triplat

Stefana Muresan

Mircea Solovăstru, Guvernatorul Districtului Rotary 2241, premiază ambasadorii României în Tunisia și Republica Moldova

Stefana Muresan

Mai multe clase pentru învățământul dual la Sibiu. ”Clasa Continental”, la Colegiul Tehnic ”Independența”

Stefana Muresan

De Ziua Orașului, Oradea va mai avea o parcare supraetajată cu 395 de locuri

Traian Dan

Iulian Dascălu a mai cumpărat o bucată din Carbochim

Nora Dumitrescu

”Exemplu de bună practică”: Cupru Min Abrud, profit de 25 de milioane de lei în primul semestru

Stefana Muresan

Top cei mai buni angajatori în 2018: Vodafone România, OMV Petrom şi Banca Transilvania, pe primele trei poziţii. Ministerul Apărării, în top 10

redactia

Romaero vrea să atragă contracte de 1,5 miliarde euro în următorii ani, compania ar putea intra pe profit

Stefana Muresan

Alexandra și Cosmin, îndrăgostiți de ceea ce fac în cadrul Star Transmission și Star Assembly

Ligia Voro

Producătorii care încalță România: afaceri de milioane, succes pe piața internă

Papuc Irina

ABSL România: Sibiu, o piață cu potențial, aflată în continuă expansiune

Stefana Muresan

Grupul Sogefi, unul dintre cei mai importanţi producători de componente auto, investiție de 50 mil. euro în Parcul Industrial Oradea

redactia

Ovi D. Pop – povestea Duran’s Press

Traian Dan

Reţeta profitului, la fabricile de medicamente din Mureş

Stefana Muresan

Evoluția cifrei de afaceri a IMM-urilor din România, în timp real: barometru lansat de sibienii de la SmartBill

Ion Surdu

Fabrica de porţelan Apulum din Alba Iulia trimite peste 90% din producţie la export

redactia

O importantă companie germană din automotive îşi mută centrul de dezvoltare în clădirea ISHO din Timişoara

Robert Bloancă

Americanii de la Varroc Lighting Systems, acord cu compania timișoreană Elba

redactia

Leave a Comment