Hunedoara Timiș Transport

Tunelurile de pe autostrada Lugoj – Deva nu vor fi gata înainte de 2022

Românii nu vor circula doar pe autostradă de la Nădlac la Sibiu înainte de 2022, fiind nevoiţi să folosească vechiul drum naţional pe o porţiune de 14 kilometri. Aceasta pentru că din lotul 2, lipseşte porţiunea cunoscută ca fiind cea cu tuneluri pentru urşi. Iar acesta nu va fi realizată prea curând.

Nu sunt speranţe prea mari pentru finalizarea rapidă a lucrărilor din porţiunea cu tuneluri din lotul 2 al autostrăzii dintre Lugoj şi Deva. Această porţiune rămâne singura nerealizată între Nădlac şi Sibiu, fiind scoasă din contractul iniţial, pentru a fi licitată separat. Aici sunt prevăzute a fi realizate două tuneluri, despre care s-a spus mult timp, incorect, că ar fi special destinate… urşilor, pentru crearea unui coridor pentru animalele care tranzitează zona.

Licitarea pentru stabilirea constructorului care se va ocupa de lucrări pentru această porţiune de autostradă a fost demarată deja, dar nu sunt speranţe de realizare rapidă a investiţiei.

„Lotul 2 urmează procedura de licitaţie, la ora aceasta se cer clarificări din partea firmelor participante, din partea celor care doresc aceste informaţii. După aceasta, după cum ştiţi, urmează achiziţia publică efectivă. Sperăm ca până în toamna anului 2020 vom avea un antreprenor desemnat”, a declarat Horaţiu Simion, directorul interimar al Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Cei aproximativ 14 kilometri de drum rapid ar urma să fie realizaţi în două etape. Prima ar trebui închieiată în prima parte a anului 2021, în total 9 kilometri, pentru ca ultima parte, de patru kilometri să fie realizată în 2022.

Documentaţia tehnică aferentă investiţiei este în curs de actualizare, fiind necesare şi o serie de foraje pentru studiile geo.

Sectorul amintit urmează să fie construit între Margina, acolo unde se încheie acum lotul 2 şi noul nod rutier de la Holdea. Parte din secţiune, D, a fost deja realizat de constructorul lotului 2, Salini, dar ulterior porţiunea cu tuneluri a fost scoasă din contractul iniţial, pentru a fi licitată separat.

Inițial, pe acest tronson era prevăzută realizarea a trei asemenea tuneluri, primul având lungimea de 290 de metri lungime, iar următoarele două de 834, respectiv 400 de metri. Soluția inițială cu trei asemenea tuneluri a fost modificată și s-a decis ca ultimele două să fie unite, eliminându-se porțiunea descoperită, de 440 de metri existentă între acestea, realizându-se în final un singur tunel, de la kilometrul 53 plus 620, până la kilometrul 55 plus 420.

Related posts

Transportatorii: e bine că s-a suspendat rambursarea creditelor

Nora Dumitrescu

Deva: Farmaceutica Remedia, nou acționar semnificativ

Stefana Muresan

Soții Bunceanu din Timișoara, afaceri de 352 de milioane de lei, în creștere cu 73%, din comerțul cu carburanți

Stefana Muresan

Continental România, parteneriat pentru orașe inteligente și comunități susținute

Stefana Muresan

UPS, cea mai mare companie de expediții aeriene, cu baze operaționale la Cluj Napoca și Timișoara, creștere cu 35% a serviciilor de export

Stefana Muresan

Sistemul de învăţământ online al Universităţii de Vest Timişoara funcţionează cu succes

Robert Bloancă

Wizz își redeschide baza din Timișoara peste două săptămâni

Nora Dumitrescu

Azerii de la Socar vor să opereze şase dintre benzinăriile Aral din Timişoara, Arad şi Sibiu

Robert Bloancă

Timișoara găzduiește Congresul Național de Ortopedie și Traumatologie, ediția a XVII-a

Stefana Muresan

Timiș: Dumbrăviţa, comuna cu incubator de afaceri cu 20 de firme, transport în comun şi sală polivalentă

Stefana Muresan

#StaiAcasă, pentru că ai acces GRATUIT la 31 de cursuri de marketing online

Ligia Voro

Bani de la Guvern pentru platforma industrială Simeria și pentru Aeroportul Internațional Baia Mare

Stefana Muresan

Șeful aeroporturilor din România: “Ne trebuie fonduri UE pentru terminalele cargo”

Nora Dumitrescu

Timișoara caută expertiză în modelul Beijing

Stefana Muresan

Un grup indian cu o cifră de afaceri de cinci miliarde de dolari a deschis la Timişoara un centru de dezvoltare în domeniul IT

Robert Bloancă

Freedom House România dedică un nou proiect jurnaliștilor

Ligia Voro

Revista Transilvania Business, un cadou special pentru Europa și pentru România

Ligia Voro

NTT Data Romania a închiriat 2.800 mp în Openville Timișoara

Nicolae Pop

Reprezentanţii HoReCa din Timişoara se declară sufocaţi de nivelul taxelor locale. Ei cer o reducere a acestora

Robert Bloancă

Acord de colaborare semnat de CCIAT și Hong Kong Trade Development Council

redactia

CFR Infrastructură a deschis zeci de șantiere în Regionala Cluj

Nora Dumitrescu

Crosul OncoHelp pentru dotarea Centrului de Oncologie OncoHelp Timișoara

Ligia Voro

Noi destinații de vacanță de pe Aeroportul Internațional Timișoara

redactia

O plantație de aluni din Timiș produce materie primă pentru Ferrero Rocher sau Raffaello

Stefana Muresan

Leave a Comment