Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Soluția revoluționară oferită de un start-up sibian pentru serviciile de relații cu clienții: primul client – Orange Luxembourg

FOTO https://paperjam.lu/article/liberer-creativite-plus-valeur

Un start-up românesc, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timișoara și Luxemburg, a început să ofere o soluție pentru serviciile de relații cu clienții bazată pe Inteligența Artificială (AI).

Compania se numește EmailTree AI, iar soluția revoluționară oferită scade dramatic timpul de răspuns la e-mail-uri (în medie cu 60%), folosind hiper-automatizarea. Startup-ul românesc semnează, ca prim contract, cu Orange Luxembourg, anunță startupcafe.ro.

Potrivit sursei citate, algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii de răspunsuri optime și rapide. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată și nesupravegheată.

EmailTree AI are ocazia de a implementa la scară largă tehnologiile sale avansate, de a-și îmbunătăți diversele capabilități existente și de a dezvolta altele noi, astfel dovedindu-și eficacitatea în cadrul unui grup internațional de telecomunicații.

După această primă experiență cu Orange, EmailTree poate oferi o soluție bine conturată și funcțională altor filiale ale operatorului de telecomunicații, prezent în mai mult de 30 de țări, precum și oricărei alte companii cu departamente extinse de relații cu clienții din industria bancară, a asigurărilor, utilități etc., mai scrie startupcafe.ro.

Fondatorul companiei oferă mai multe detalii pentru startupcafe.ro despre soluția dezvoltată.

Ideea EmailTree AI s-a născut în 2015, dar dezvoltarea sa a început în 2017, bazându-se pe experiența de 20 de ani a co-fondatorilor în domeniul comerțului electronic și a serviciilor de relații cu clienți.

Sursa foto

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

În 2019, trei din cinci companii din România ofereau angajaților telefoane de serviciu

Articolul următor

CNAIR semnează, la un an de zile de la stabilirea constructorului, contractul pentru supervizarea proiectului centurii sud a Timişoarei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share