Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Jysk își face rețea de magazine la Cluj

Retailerul danez de mobilă și decorațiuni Jysk își confirmă strategia de expansiune în județul Cluj, anunțată acum trei ani.

Al doilea magazin Jysk va fi deschis în 23 ianuarie, însă nu la Turda, cum se preconiza inițial, ci tot la Cluj-Napoca, pe strada A. Vaida Voevod. Amplasamentul său este în spatele magazinelor Kaufland și Lidl și pe aceeași arteră cu Iulius Mall, în cea mai dinamică zonă a municipiului, Gheorgheni – Între Lacuri.

Reducerile practicate la deschidere vor ajunge până la 75%. În 2018, conducerea Jysk România & Bulgaria anunța că va extinde rețeaua în Transilvania, Orăștie, Alba Iulia și Turda fiind printre primele orașe vizate, urmând ca în Cluj-Napoca să apară alte noi magazine în afara celui existent în Galeria Auchan Iris. Planurile erau de a înființa 135 de unități în România.

“Majoritatea proiectelor pe plan local au fost în zona Moldovei sau sudul ţării, mai puţin în Ardeal, regiune în care am avut dificultăţi în a identifica proiecte imobiliare adecvate. Ne dorim un magazin la Alba Iulia de cinci ani și nu găsim pe nimeni să dezvolte pentru noi. Vrem la Turda, mai multe magazine în Cluj, unde avem doar unul. Proiectele imobiliare din Ardeal sunt mai întârziate decât în restul ţării“, menționa Alex Bratu, country manager.

Lanțul danez a dat în funcțiune anul trecut o unitate la Zalău. Primul magazin Jysk a fost deschis în Danemarca, în 1979. În prezent, Jysk desfășoară operațiuni în 52 de țări, are 23.000 de angajați și 2.800 de magazine. În Germania și Austria, grupul își desfășoară activitatea sub denumirea de Danisches Bettenlager, iar în restul țărilor, sub numele de Jysk.

Compania este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte firme. Jysk a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.

Aceasta avea în 2018 afaceri de 100 de milioane de euro pe piața locală. JYSK România a ajuns la 80 de magazine în România. Principalii săi concurenți din țară erau Grand Bazar, Ani’s Limited, Laurcy, Transilvania Stock și Risto Proffesional.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Yango, aplicație de ridesharing deținută de rușii de la Yandex, a primit aviz tehnic pentru a funcționa timp de 2 ani

Articolul următor

Antreprenorii din Maramureș, incluși în negocierile cu Comisia Europeană

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share