Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Farmecul internetului. Vânzări anuale în creștere cu 46%

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj va dezvolta segmentul de comerț electronic după ce a înregistrat o creștere accelerată a veniturilor generate de magazinul său online.

Anul trecut, vânzările online au urcat cu 46%, comparativ cel precedent, iar pentru 2020 Farmec estimează o majorare de 25%. „Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online.

Am început anul acesta implementarea a două noi modalități de livrare pentru comenzile online, care să le ofere clienților soluții eficiente și mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziție de companiile de curierat partenere”, a declarat Alina Spânu, manager de vânzări online la Farmec.

O creștere semnificativă a fost observată în rândul tranzacțiilor efectuate de pe telefonul mobil, numărul lor crescând cu 60% în 2019, comparativ cu 2018. Această creștere a determinat compania să planifice o nouă strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicații mobile. Platforma va dispune de un nou format, cu funcționalități cât mai intuitive pentru consumatori.

Din totalul comenzilor înregistrate în 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent în creștere față de anul precedent. Farmec estimează că în 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și valoarea medie a coșului de cumpărături, acum de 150 de lei, va înregistra o creștere de 15%.

Compania are certificare internaţională GMP și își comercializează produsele din portofoliu în 30 țări. Rețeaua sa cuprinde opt magazine de brand Farmec, 20 de magazine de brand și două unități Gerovital deschise în franciză.

Societatea clujeană avea în 2018 afaceri de 236 de milioane de lei și un profit de 9,2 milioane, cu 730 de angajați. Principalii săi competitori la nivel național în fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice sunt Dalli Production, Stera Chemicals, Interstar Chim și Detergenți SA.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Noul director al Romgaz Târgu Mureș mizează pe competența, responsabilitatea și experiența angajaților

Articolul următor

Timișoara și Clujul, în topul comerțului cu produse organice

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share