Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cecilia Tudor devine, de la 1 martie 2020, noul director de comunicare și responsabilitate socială aI Groupe Renault România

Groupe Renault România are un nou director Comunicare și Responsabilitate Socială Corporativă. Cecilia Tudor preia această funcție, devenind totodată și membru al comitetului de management de țară al Grupului.

Cu o experiență de 18 ani în Groupe Renault România, cu precădere în activitățile de Comerț și Marketing pentru mărcile Dacia și Renault, Cecilia Tudor va coordona comunicarea internă, externă și cea asociată inițiativelor de responsabilitate socială corporativă.

„Simt o mare responsabilitate odată cu preluarea acestei poziții, care înseamnă gestionarea imaginii unuia dintre cei mai mari angajatori din România și, totodată, a Grupului care are în portofoliu cel mai important brand de țară – Dacia. Succesul într-o industrie din ce în ce mai competitivă, așa cum este cea auto, poate fi construit inclusiv prin efortul de comunicare depus zi de zi, atât în intern, cât și în extern. Anvergura de care Grupul dispune în România, prin cei peste 18 000 de angajați din cele 5 site-uri (Renault Bucharest Connected, Titu, Mioveni, Pitești sau Oarja) este una semnificativă. Rolul nostru este să îi aducem în  prim-plan pe toți colegii noștri, ca niște adevărați ambasadori ai universului tehnologic pe care îl construiesc în jurul Dacia și Renault. Mă bucur că mă pot alătura unei echipe de profesioniști, care a construit în ultimii ani platforme moderne de comunicare. Vin cu o perspectivă globală din zona de Comerț, inclusiv Marketing, și sper că am reușit să contribui de-a lungul carierei mele la succesul comercial al celor două mărci, Dacia și Renault, emblematice pentru România. E o provocare nouă și, împreună cu echipa, voi continua să implementez strategia globală a Groupe Renault, prin conținut creativ și inovator, care să mențină performanța    business-ului”, a declarat Cecilia Tudor.

Cecilia Tudor este absolventă a Academiei de Studii Economice din București. Are studii post universitare, în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franța), unde a obținut o diplomă în Comerț și Management, și a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe. Începând din 2002, înainte de lansarea oficială a modelului Logan, a fost Consilier Marketing pentru Europa Centrală și Țările Baltice și sef Proiect Imagine Marca Dacia. Ulterior, contribuie la dezvoltarea rețelei de Piese de Schimb, în calitate de manager de Zona. Din 2009, conduce, pe rând, departamentele de Distribuție Comercială, Vânzări Renault, Vânzări Vehicule Electrice – Vehicule de Ocazie – Vehicule Utilitare (inclusiv vânzări pentru personal). În 2017 devine director al Direcției Vânzări Speciale a Renault Commercial Roumanie.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Academia Română din Cluj se primenește cu fonduri norvegiene

Articolul următor

Grupul Banca Transilvania deține active de aproape 20 miliarde euro

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share