Real Estate Slider Ultimele stiri

PIN MAP IAȘI  – Lansarea ediției 2020 a hărții de birouri a IAȘULUI

Echipa #PINMaps a lansat, în cadrul unei conferințe desfășurate la Fab Lab Iași,  a doua ediție a hărții de birouri a orașului IAȘI. PIN MAP IAȘI 2020 conține 120 de clădiri existente și alte circa 17 in stadiul de construcție sau de proiect.

PIN Map Iași este harta a birourilor moderne din Iași care conține și inițiativele care contează pentru industria IT & Outsourcing (aeroport, spatii de cowowking, săli de conferințe, stații de încărcare mașini electrice) precum și locații ale viitoarelor proiecte de clădiri verzi de birouri.

Harta a fost realizată de către echipa formată din Dan Zaharia (senior consultant EXTIND), Adrian Miron (brand strategist WIRON) și lector. dr. George Țurcănașu de la Facultatea de Geografie și Geologie din cadrul Universității „Al.I.Cuza” din Iași cu sprijinul United Business Center (Iulius Group), Silk District (Prime Kapital), Tester Grup, Sandru Office, EGros Office si Moldova Center

Tipărită în 3.000 de exemplare, harta va fi distribuită la principalele clădiri de birouri din Iași, în hoteluri de prestigiu, în spații de coworking, la agenții de turism corporate, în cadrul unor conferințe de specialitate pentru industria IT & Outsourcing, la gala de premiere PIN Awards 2020, alături de revista PIN Magazine, la Universitatea „Al.I.Cuza” Iasi și Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi”, la Aeroport, la Consiliul Județean, Primăria Municipiului si la Camera de Comert si Industrie Iasi.

 “Dintre cele 280.0000 p de birouri, 220.000 mp reprezintă stocul de birouri de clasa A+, A, B+ şi B. Cele 60.000 mp. rămase aparţin unei categorii inferioare, ce grupează clădiri de birouri de talie mica cu accesibilitate redusă la serviciile urbane. În perspectivă, marile proiecte ce vor fi implementate până în 2025, dar şi după acest moment se orientează către clădirile de birouri de clasa A şi A+ (Silk District, United Business Center etc.), fapt care va duce la o schimbare radicală a structurii stocului de birouri, ce va fi dominat de clasele superioare. Aceste categorii vor reprezenta peste 60% din stoc în 2025, când Iaşul va avea peste 500.000 mp. de birouri şi peste 70% dintr-un stoc total ce se va ridica la peste 600.000 mp. în 2030.” – a declarat George Țurcănașu, lect.univ.dr. Universității “Al.I.Cuza” Iasi.

„Rolul unui brand de oraș este de a ghida cum orașul inspiră, acționează, animă și livrează experiențe noi pentru rezidenții săi, investitori și vizitatori. Este un mijloc pentru transformarea percepțiilor pozitive asupra orașului în avantaje economice directe pentru locuitorii săi, pentru afacerile și punctele sale de atracție. PIN Map Iași 2020 devine o unealtă de reprezentare pentru brandul orașului Iași, prin care cartografierea clădirilor de birouri moderne și a companiilor din IT oferă o imagine asupra prezentului cât și a potențialului de dezvoltare oferit de oraș” sustine Adrian Mironescu – brand strategist WIRON

“IAȘUL intră intr-un cincinal de oportunitate pana in 2025 urmând să atragă investiții imobiliare de peste jumătate de milliard de euro în noi clădiri de birouri și dezvoltări de tip mix-use (retail, rezidențial, hotel, birouri), cu o populatie ce va depăși 500.000 de locuitori alături de Zona Metropolitană Iași (ZMI) si cu  40.000 de specialist IT & Outsourcing. Un  oraș deschis investitorilor de calibru, capabil să creeze, să atragă și să rețină noile generații de oameni talentați. Un oraș care nu va lipsi de pe harta orașelor regionale de succes ale Europei” , a declarat Dan Zaharia, senior consultant EXTIND.

 

Related posts

Reușita și angajamentul membrilor CCIFER, în centrul celei de-a 12- a ediții a Galei CCIFER

redactia

Sibiul, lider în Regiunea Centru la absorbția fondurilor UE dedicate digitalizării

Papuc Irina

Compa Sibiu, producător de componente auto, vrea să intre pe piața hotelurilor

Papuc Irina

În primăvară va începe construcţia Uzinei BMW de la Debrecen

Traian Dan

Facultățile clujene – reduceri la săli fitness, cabinete medicale sau şcoli de şoferi ca să atragă studenţi

Stefana Muresan

P3 announces top speaker line-up for its 2017 Conference

Ionut Oprea

Şcoala elitelor arădene a renăscut pe bani europeni

Stefana Muresan

ABSL digital forum 2020

Ionut Oprea

Tratamentul inventat de bănățeanul Adrian Bot, doctor în biotehnologie, rezultate uluitoare în leucemie

redactia

POZITIV TB: Mihaela Radu – „Urmează miza pe munca de acasă și part time”

Traian Dan

Grupul MedLife își consolidează poziția în Moldova și anunță o nouă achiziție: Centrul Medical Micromedica

Papuc Irina

Grupul Pehart Tec reîncepe angajările în Transilvania

Nora Dumitrescu

Constructorul Spedition UMB, ritm susținut pe ”Autostrada Liliecilor”

Stefana Muresan

WATFORD Insurance se lanseaza oficial pe piata asigurarilor din Romania

redactia

Primăria Oradea, investiție de 7,7 mil. euro într-un pasaj suprateran pe şoseaua de centură

Stefana Muresan

Companiile anticipeaza investitii in personal

Ionut Oprea

VO Bacău – lucrările au început cu 4 luni mai devreme 

Ligia Voro

Aradul investește 50 mil. euro pentru regenerarea urbană a spaţiilor dintre blocuri

Stefana Muresan

EXPO REAL: Hybrid Summit enables new start for the real estate industry

Papuc Irina

REPORTAJ Turism în Delta Dunării: Potențial. Lipsă de viziune. Riscuri

Papuc Irina

Timișoara: Record de vizitatori la ”cel mai parfumat” festival din țară

Stefana Muresan

Firmele testate de către vizitatori la Noaptea Companiilor

Ligia Voro

Bălțata, vedetă europeană la Târgu Mureș

Ligia Voro

Alfredo Seafood: Piața locală de pește crește cu circa 10% în 2018

Stefana Muresan

Leave a Comment