Asigurări/Burse București Cluj Ultimele stiri

Asiguratorii și-au mutat biroul în propria locuință

Mai multe companii de asigurări din România recurg în această perioadă la lucrul de acasă pentru a elimina riscurile generate de pandemia de coronavirus.

Conducerea companiei de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional cu același nume, a luat decizia ca începând de luni, 16 martie, să funcționeze în sistemul de muncă de acasă. Momentan, este vorba despre perioada 16-31 martie, cu prelungire dacă situația o va impune.

“Trecem acum, cu toții, prin momente dificile, dar cu răbdare, disciplină, înțelepciune și printr-o bună comunicare, le vom depăși, sperăm, într-o perioadă cât mai scurtă. Depinde și de noi să contribuim, cu responsabilitate, la toate eforturile de limitare a răspândirii acestui nou virus.

Ține de noi să îi protejăm pe cei dragi nouă, să avem grijă de noi și de toți românii. Cu toții putem face acest lucru prin limitarea interacțiunilor cu alții. Ne dorim să revenim cât mai curând la o viață normală, dar pentru asta e nevoie de contribuția fiecăruia dintre noi”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Încă de la primele cazuri apărute în China, grupul Aegon a decis stoparea deplasărilor de serviciu în zonele afectate. Pe măsură ce epidemia s-a extins, a anulat evenimente, a mutat toată comunicarea dintre țări în mediul online și a urmat toate protocoalele de prevenție instituite la nivelul țărilor din grup.

De luni, 16 martie, activitatea de la nivelul sediului central al Uniqa Asigurări și Uniqa Asigurări de viață se va desfășura în regim de lucru de acasă, pentru a limita riscurile generate de evoluția pandemiei de coronavirus în zona București-Ilfov.

Decizia a fost luată în acord cu măsurile impuse până în prezent de către autorități, ce au culminat cu declararea stării de urgență la nivel național. Într-o prima fază, măsura vizează perioada 16-31 martie, urmând a se decide cu privire la prelungirea acesteia, dacă situația o va impune.

În România, UNIQA a început implementarea măsurilor de limitare a riscurilor de infectare cu coronavirus încă din februarie, în baza unui plan de acțiune recomandat la nivelul grupului internațional, care vizează toate unitățile teritoriale ale companiei.

În etapa anterioară a planului de măsuri, compania a decis implementarea lucrului parțial de acasă, în schimburi organizate pentru a asigura continuitate la nivelul proceselor și activității din sediul central, cu diminuarea riscului de expunere a angajaților și clienților.

“Am luat măsuri pentru adaptarea proceselor interne ale companiei, astfel încât să rămânem conectați la solicitările adresate de către clienții noștri, menținând o relație optimă cu aceștia pe toată perioada în care ne vom desfășura activitatea în regim de lucru de acasă”, a declarat Paul Cazacu, coordonatorul echipei de management de criză din UNIQA.

În următoarea perioadă, o parte cât mai mare din interacțiunea cu UNIQA va fi migrată către zona online, clienții având la dispoziție canale digitale pe care le pot accesa pentru a menține relația cu compania. Notificarea daunelor pentru asigurările CASCO și de locuință a fost preluată de către asistentul digital ANA.

 

 

 

 

 

Related posts

Contrabanda cu țigarete, la cel mai mic nivel din ultimii șase ani

Ligia Voro

ACAROM – înmatriculările de autoturisme noi în UE sunt în scădere. În România: -21,9% în primele 3 luni

Ion Surdu

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei 

Ligia Voro

Timișoara și Oradea, locul I, respectiv III pe țară la spații comerciale moderne

Traian Dan

Analiză: Unde se află cele mai apreciate hoteluri și pensiuni din țară

Papuc Irina

EnergoBit, cifră de afaceri bugetată pentru acest an de aproximativ 70 mil. euro, în creştere cu 27%

Stefana Muresan

Altex și-a redeschis magazinele din Cluj

Nora Dumitrescu

Proiecte cu bani europeni pentru Băile Felix şi Băile 1 Mai

Stefana Muresan

Frații Pavăl își consolidează poziția la Cemacon în plină criză

Nora Dumitrescu

S-a lansat Magnet CV, cea mai nouă platformă de locuri de muncă din Mureș, Sibiu și Cluj

redactia

Elrond a lansat aplicația care va atrage milioane de oameni în tehnologia blockchain

Ion Surdu

[Enjoy Transylvania!] #TheRoadThatUnites is an NGO with the Authorities

Transilvania Business

Platforma Scarabeo 9 începe forajul în perimetrul Trident din Marea Neagră

Papuc Irina

Peste 800 de locuri de parcare vor deservi Sala de Sport Polivalentă din Oradea

Traian Dan

ANAF a decalat depunerea Declaraţiei unice de pe 15 martie pe 25 mai

Traian Dan

Electric Castle, primul festival de muzică din România accesibil persoanelor cu deficiențe de auz

Stefana Muresan

Relansarea economică a turismului românesc: peste 300 mln. euro pentru HoReCa, stimulente pentru atragerea turiștilor străini

Ion Surdu

ANL finanțează două blocuri în cartierul zălăuan Dumbrava Nord

Nora Dumitrescu

Clujul și Timișoara, cele mai eficiente orașe din România în lupta împotriva poluării

redactia

Tranzacții imobiliare de aproape 700 milioane de euro la Cluj

Nora Dumitrescu

CFR a demarat procedurile de recepţie pe categorii de lucrări între Simeria şi Sighişoara

redactia

Primăria Sibiu vrea să extindă zonele de parcări cu plată

Papuc Irina

The MIPIM Awards 2017 winners

Ionut Oprea

30.000 angajati in plus

Ionut Oprea

Leave a Comment