Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Asiguratorii și-au mutat biroul în propria locuință

Mai multe companii de asigurări din România recurg în această perioadă la lucrul de acasă pentru a elimina riscurile generate de pandemia de coronavirus.

Conducerea companiei de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional cu același nume, a luat decizia ca începând de luni, 16 martie, să funcționeze în sistemul de muncă de acasă. Momentan, este vorba despre perioada 16-31 martie, cu prelungire dacă situația o va impune.

“Trecem acum, cu toții, prin momente dificile, dar cu răbdare, disciplină, înțelepciune și printr-o bună comunicare, le vom depăși, sperăm, într-o perioadă cât mai scurtă. Depinde și de noi să contribuim, cu responsabilitate, la toate eforturile de limitare a răspândirii acestui nou virus.

Ține de noi să îi protejăm pe cei dragi nouă, să avem grijă de noi și de toți românii. Cu toții putem face acest lucru prin limitarea interacțiunilor cu alții. Ne dorim să revenim cât mai curând la o viață normală, dar pentru asta e nevoie de contribuția fiecăruia dintre noi”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Încă de la primele cazuri apărute în China, grupul Aegon a decis stoparea deplasărilor de serviciu în zonele afectate. Pe măsură ce epidemia s-a extins, a anulat evenimente, a mutat toată comunicarea dintre țări în mediul online și a urmat toate protocoalele de prevenție instituite la nivelul țărilor din grup.

De luni, 16 martie, activitatea de la nivelul sediului central al Uniqa Asigurări și Uniqa Asigurări de viață se va desfășura în regim de lucru de acasă, pentru a limita riscurile generate de evoluția pandemiei de coronavirus în zona București-Ilfov.

Decizia a fost luată în acord cu măsurile impuse până în prezent de către autorități, ce au culminat cu declararea stării de urgență la nivel național. Într-o prima fază, măsura vizează perioada 16-31 martie, urmând a se decide cu privire la prelungirea acesteia, dacă situația o va impune.

În România, UNIQA a început implementarea măsurilor de limitare a riscurilor de infectare cu coronavirus încă din februarie, în baza unui plan de acțiune recomandat la nivelul grupului internațional, care vizează toate unitățile teritoriale ale companiei.

În etapa anterioară a planului de măsuri, compania a decis implementarea lucrului parțial de acasă, în schimburi organizate pentru a asigura continuitate la nivelul proceselor și activității din sediul central, cu diminuarea riscului de expunere a angajaților și clienților.

“Am luat măsuri pentru adaptarea proceselor interne ale companiei, astfel încât să rămânem conectați la solicitările adresate de către clienții noștri, menținând o relație optimă cu aceștia pe toată perioada în care ne vom desfășura activitatea în regim de lucru de acasă”, a declarat Paul Cazacu, coordonatorul echipei de management de criză din UNIQA.

În următoarea perioadă, o parte cât mai mare din interacțiunea cu UNIQA va fi migrată către zona online, clienții având la dispoziție canale digitale pe care le pot accesa pentru a menține relația cu compania. Notificarea daunelor pentru asigurările CASCO și de locuință a fost preluată de către asistentul digital ANA.

 

 

 

 

 

Total
41
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Transportatorii vor instituirea unui coridor internațional pentru mărfuri

Articolul următor

IMM-urile vor ajutor de stat, amânarea unor contribuţii şi finanţări cu dobânzi „0”

Citește si:
Total
41
Share