NEPI Rockcastle a publicat astăzi o informare privind impactul COVID-19 asupra activității rețelei de mall-uri pe care le deține în 9 țări din Europa Centrală și de Est și măsurile pe care proprietarul le-a luat pentru limitarea răspândirii infecției cu coronavirus.
„NEPI Rockcastle a hotărât să introducă un program mai scurt în anumite locații, ca măsură preventivă. (…) NEPI Rockcastle se concentrează să asigure siguranța și bunăstarea angajaților, chiriașilor și vizitatorilor în același timp cu minimalizarea perturbării. Măsuri suplimentare de igienă au fost introduse în toate proprietățile. Toate evenimentele majore, programate de centrele comerciale până la finalul lunii martie, au fost amânate, iar rețelele digitale ale centrelor difuzează mesaje de prevenție care să crească conștientizarea în rândul vizitatorilor. Grupul a ținut legătura, de asemenea, cu organizațiile neguvernamentale și intenționează să direcționeze bugetul său destinat CSR în sprijinul comunităților locale pentru a trece peste provocările prezente”, se arată în informarea NEPI Rockcastle.
Întregul comunicat poate fi consultat mai jos:
[pdf-embedder url=”https://www.transilvaniabusiness.ro/wp-content/uploads/2020/03/NEPI-Rockcastle-Update-on-the-impact-of-Covid-19-1.pdf”]
Vă reamintim că reprezentanții Shopping City Târgu Mureș au anunțat că noul mall din rețeaua NEPI va fi deschis în 26 martie.
Foto: arhiva