Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Kaufland și Lidl anunță măsuri suplimentare de siguranță pentru clienți și angajați

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel, compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.

Angajații de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință.

În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță. Kaufland anunță că toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți angajații cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte.

De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc).

Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic. Clienții sunt îndemnați să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur; să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară; să vină neînsoțiți la cumpărături; să respecte regulile de prevenție și igienă; să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine; să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru; să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

Măsuri de protecție și la Lidl FOTO: LIDL

Măsuri de protecție și la Lidl

Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:

evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00); evitarea zonelor aglomerate; păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane; plata cu cardul bancar; spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum; spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde; adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate; atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere.

Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, Lidl început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Ca o măsură în plus pentru a-și proteja angajații din magazine, săptămâna aceasta Lidl va începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.

De asemenea, Lidl a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să se evite aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.

Lidl a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru angajații din magazine și a pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.

De asemenea, au fost sporite măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Kaufland a început construcția noului magazin din Brașov, în cartierul Tractorul

Articolul următor

Pornesc lucrările de construcţie la Centura Sud de ocolire a Timişoarei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share