Comert Sanatate Slider Ultimele stiri

Kaufland și Lidl anunță măsuri suplimentare de siguranță pentru clienți și angajați

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel, compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.

Angajații de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință.

În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță. Kaufland anunță că toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți angajații cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte.

De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc).

Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic. Clienții sunt îndemnați să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur; să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară; să vină neînsoțiți la cumpărături; să respecte regulile de prevenție și igienă; să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine; să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru; să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

Măsuri de protecție și la Lidl FOTO: LIDL

Măsuri de protecție și la Lidl

Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:

evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00); evitarea zonelor aglomerate; păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane; plata cu cardul bancar; spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum; spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde; adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate; atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere.

Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, Lidl început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Ca o măsură în plus pentru a-și proteja angajații din magazine, săptămâna aceasta Lidl va începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.

De asemenea, Lidl a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să se evite aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.

Lidl a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru angajații din magazine și a pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.

De asemenea, au fost sporite măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Related posts

Tranzacțiile amânate în România vor duce la o reducere a volumului investițional pe plan local

Papuc Irina

Bucureşti, Cluj şi Timiş- cele mai multe imobile vândute în februarie

Stefana Muresan

Bursa de la București a închis ședința de joi în creștere ușoară pe majoritatea indicilor

Papuc Irina

Proiect de peste 3 mil. de euro pentru a stabili dacă vinul este fals, dezvoltat de cerectătorii clujeni

Stefana Muresan

Nemții de la Ara și-au redeschis outleturile din Sălaj și Bihor

Nora Dumitrescu

REPORTAJ FOTO// Cum arată cel mai nou muzeu din România, inaugurat la Miercurea Sibiului

Stefana Muresan

USAMV Cluj-Napoca, singura universitate din Europa Centrală și de Est, parteneră în Proiectul Orizont 2020 CroopBooster-P, despre viitorul culturilor agricole din Europa

Ligia Voro

Acord de colaborare între BVB și Clubul Rotary

Ligia Voro

Transavia continuă implicarea în comunitate și sprijinirea sistemului medical în contextul crizei sanitare

Nicolae Pop

Excedent bugetar de 13 milioane de lei la Alba Iulia. Cum vrea Primăria să cheltuie banii

Papuc Irina

Gedeon Richter, sărbătoarea generațiilor pentru sănătatea pacienților

Stefana Muresan

Pixxaro™ Super – Inovația cu cel mai larg spectru de buruieni dicotiledonate anuale și perene combătute din cultură de cereale păioase

Ligia Voro

Teraplast cumpără o fabrică de panouri sandwich în Serbia

Stefana Muresan

Constructorul Athos Com a extins drumurile forestiere de pe Meseș

Nora Dumitrescu

Directorul general Bosch din Blaj, în vizită la UMFST Tîrgu Mureș

redactia

CBRE Romania advised S IMMO in the purchasing of Campus 6.2 and Campus 6.3 office buildings in Bucharest from Skanska

Transilvania Business

Sunet profund fără difuzor: Continental și Sennheiser revoluționează sistemul audio din vehicul

Nicolae Pop

Interviu cu Gigi Nacev, manager Tempini România si speaker in cadrul evenimentului CUIB

redactia

Terasele s-ar putea deschide la 1 iunie, sezonul estival pe litoral la 15 iunie

Traian Dan

CNI a scos la licitație contractul pentru proiectarea și execuția Sălii Polivalente din Turda. Contract de peste 55 mil. lei

redactia

Bazarul și Piața auto (Piața 100) din Oradea se vor deschide în 9 ianuarie

Traian Dan

Secțiunea de autostradă Sebeș-Turda are finanțare: 272 mil. de euro din fondul european de dezvoltare regională

Stefana Muresan

Bistriţa-Năsăud: Investiţie de 14,5 mil. euro pentru modernizarea a peste 40 km de drumuri judeţene

Stefana Muresan

Din toamnă, pe autostradă de la Nădăşelu la Câmpia Turzii. Tirrena Scavi a instalat grinzile pe viaductul Gilău

Stefana Muresan

Leave a Comment