Comert Sanatate Slider Ultimele stiri

Kaufland și Lidl anunță măsuri suplimentare de siguranță pentru clienți și angajați

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel, compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.

Angajații de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință.

În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță. Kaufland anunță că toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți angajații cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte.

De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc).

Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic. Clienții sunt îndemnați să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur; să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară; să vină neînsoțiți la cumpărături; să respecte regulile de prevenție și igienă; să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine; să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru; să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

Măsuri de protecție și la Lidl FOTO: LIDL

Măsuri de protecție și la Lidl

Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:

evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00); evitarea zonelor aglomerate; păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane; plata cu cardul bancar; spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum; spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde; adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate; atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere.

Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, Lidl început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Ca o măsură în plus pentru a-și proteja angajații din magazine, săptămâna aceasta Lidl va începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.

De asemenea, Lidl a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să se evite aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.

Lidl a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru angajații din magazine și a pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.

De asemenea, au fost sporite măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Related posts

Obiectivele Facultății de Medicină Dentară

Stefana Muresan

17 milioane de acţiuni ale Băncii Transilvania, care valorează 49 mil. lei, vor fi date gratuit

Stefana Muresan

Parcare de 4,5 milioane de euro în centrul municipiului Oradea

Stefana Muresan

MedLife a deschis prima hyperclinică din Oradea, printr-o investiţie de 1,2 milioane euro

redactia

AGA Hidroelectrica a numit membrii Consiliului de Supraveghere cu mandat de patru ani

redactia

Peste 3.000 de pachete cu alimente pentru masa de Paște, donate de Băncile Pentru Alimente

Traian Dan

iTech Transilvania by ARIES Transilvania, singurul cluster IT din Sud-Estul Europei certificat Gold Label pentru Excelenţă

redactia

Phil Hogan: Plăţile directe pentru fermierii români vor creşte după 2020

redactia

Vibe Properties lansează Vibe Forward, un proiect rezidențial de amploare amplasat în principalul pol de business din București

Papuc Irina

Optimist, Autostrada Transilvania va lega Tîrgu Mureș de Cluj-Napoca în 2019

Ligia Voro

Masterat Bosch la Universitatea Babeș Bolyai

Nora Dumitrescu

Extindere a rețelei de distribuție a gazelor naturale: intenții de un miliard de euro

Ion Surdu

Prezența mai multor companii din Fortune Global 500 în CEE va crește cererea pentru spații imobiliare

Ligia Voro

Care sunt cele mai puternice afaceri din județul Alba

redactia

Profitul OMV Petrom aproape s-a triplat

Stefana Muresan

Aeroportul Iasi, proiect ce are ca obiectiv diminuarea impactului produs de zgomotul din aviatie

Stefana Muresan

ECHINACEA MIELAT – Tinctura de Echinacea cu miere pentru imunitate, pruritul (mâncărime a) pielii în boli hepatice cronice și stress. Produs realizat de Melidava

redactia

Univers T din Cluj Napoca, locul I în Topul Național al Firmelor

Stefana Muresan

Kaufland a început construcția noului magazin din Brașov, în cartierul Tractorul

Ion Surdu

Deloitte România a asistat Grupul TeraPlast în vânzarea diviziei de oțel către Kingspan

Papuc Irina

Go StarTech – provocarea lansată start-up-urilor tech de către GoTech World și Telekom Romania

Ligia Voro

Se reia transportul auto și feroviar de călători între România și Ungaria

Traian Dan

IT Datagroup inchiriaza 1.200 de mp in Vox Technology Park Timisoara

Ionut Oprea

Șapte primării din Cluj, acord de asociere pentru trenul metropolitan. Dezvoltare imobiliară fără precedent în jurul municipiului Cluj Napoca

redactia

Leave a Comment