Lideri si afaceri Ultimele stiri

Urgent Cargus testează o soluție care permite curierilor să livreze coletele fără a interacționa cu destinatarul

Compania de curierat Urgent Cargus a lansat astăzi în teste un serviciu de livrare cu contact redus, care permite livrarea coletelor către destinatari, fără a mai fi nevoie de semnătură de primire, ceea ce reduce la maximum contactul între curier și clienți. Compania anunță într-un comunicat de presă că a dezvoltat în ultimele zile soluția, având la bază tehnologia mobilă al cărei scop este marcarea primirii comenzii fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire.

„Noua modalitate de livrare permite curierului nostru să predea coletul destinatarului, iar confirmarea de primire se face cu ajutorul unei soluții mobile. Serviciul de livrare a coletelor către clienți, cu contact limitat se derulează în fază pilot în București, urmând să fie implementat până la sfârșitul săptămânii viitoare în întreaga țară. Limitarea la maximum a contactului uman înseamnă o mai bună protecție împotriva transmiterii coronavirusului și mai multă siguranță, atât pentru clienții noștri, cât și pentru curierii noștri”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Compania a implementat deja măsuri de prevenție 360 grade vizând astfel prevenirea răspândirii virusului și protejarea cât mai eficientă a sănătății angajaților și clienților.

Printre măsurile implementate de Urgent Cargus: dezinfectarea cu regularitate a suprafețelor de contact în toate punctele de lucru, inclusiv în principalele centre de sortare a coletelor; dezinfectarea regulată a mașinilor care transportă personal; dotarea cu mănuși și măști a curierilor care livrează colete; instruirea constantă a echipelor de curieri cu privire la măsurile de prevenție, inclusiv a păstrării riguroase a distanței sociale recomandate de 2 m; materiale de dezinfectare dispuse la intrarea în toate locațiile Urgent Cargus, astfel încât să fie redusă posibilitatea expunerii la virus; dotarea cu mănuși de protecție a tuturor angajaților care manipulează coletele; verificarea zilnică a stării de sănătate a echipelor cu termometre digitale, cu măsurare la distanță, pentru a monitoriza riscurile la cel mai mic detaliu posibil; desfășurarea activității de birou de acasă, acolo unde a fost posibil; informarea regulată a întregii echipe, din toată țara, despre măsurile luate și despre prevederile legale, astfel încât să fie la rândul lor responsabili în privința respectării normelor de igienă și a distanței sociale.

Potrivit comunicatului, o echipă de manageri din conducerea Urgent Cargus monitorizează 24 de ore, 7 zile din 7 situația din companie, starea echipei, relația cu clienții, evoluția pandemiei și măsurile impuse sau recomandate de Ministerul Sănătății și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, care sunt, apoi integrate în procedurile de lucru din companie.

Jaroslaw Sliwa mai spune că Urgent Cargus continuă să caute soluții „pentru a spori protecția clienților, curierilor și tuturor angajaților noștri. Ne concentrăm să menținem fluxurile de livrare funcționale și fără întârzieri. Pe măsură ce situația ia amploare, anticipăm nevoile clienților și ne pregătim să putem răspunde rapid noilor cerințe generate de context, astfel încât să continuăm livrările în cât mai deplină siguranță”.

Related posts

Sondaj: 55% dintre români sunt interesați să încheie o asigurare de viață, în contextul generat de pandemie

Papuc Irina

Anca Moldovan, Product Marketing Manager NTT DATA Romania: „Clarvision susține dorința de diferențiere a companiilor și va contribui în continuare la reușita și creșterea lor”

redactia

Antreprenori din diaspora şi din ţară, reuniți la Alba Iulia, la summitut RePatriot

redactia

Continental Iasi se extinde

Stefana Muresan

2,4 milioane de euro pentru calea ferată Predeal-Brașov

Stefana Muresan

Digi țintește 1,218 miliarde lei din listarea la bursă

Stefana Muresan

Academia de Management al Ospitalității ohma by winsedswiss, inaugurată la Oradea

Traian Dan

Investiţiile străine directe au crescut, în ianuarie, cu 88,5%, la 362 mil. euro

Stefana Muresan

Investițiile în Hidrocentrala Tarnița, prioritate pentru Ministerului Energiei

Stefana Muresan

Autostrada feroviară spre Ungaria își repornește lucrările

Nora Dumitrescu

FlixBus își întărește prezența în România: cu ALIS Group, rețeaua verde se extinde rapid

Stefana Muresan

Taxiuri hibride, în premieră, pe străzile din Alba Iulia

Papuc Irina

Mai aveți câteva zile pentru a vă înscrie la seminarul „Bioeconomie și eficiență energetică în industria agroalimentară”

Ligia Voro

ABSL a premiat cele mai importante proiecte ale industriei de business services

Stefana Muresan

Cooperativa Timlactagro – primul său magazin din Timişoara cu produse lactate, pita de Pecica, salamul de Salonta și slana bănățeană de ciuperci

Stefana Muresan

Regiunea Centru în vizită în Landul Brandenburg din Germania

Stefana Muresan

Aeroportul Sibiu, investiții pentru sporirea securității la Summitul UE din mai

Stefana Muresan

Wolf Alice și-a sărbătorit ziua de naștere la Electric Castle cu o vânătoare de OZN-uri

Stefana Muresan

Ministerul Turismului, reprezentanţe teritoriale interne în Harghita, Sibiu și Bistriţa-Năsăud

redactia

De’Longhi caută să facă încă 100 de angajări în Cluj

Stefana Muresan

Infrastructură, sănătate și IT, priorități strategice pentru Oradea în 2019

redactia

Nord-Vestul se apropie de București la locuințele noi

Nora Dumitrescu

E.ON și MOL România lansează „autostrada electrică” Iaşi-Tîrgu Mureş, proiect finanţat din fonduri europene

Stefana Muresan

Maramureșul se implică în două proiecte turistice

Nora Dumitrescu

Leave a Comment