Lideri si afaceri Ultimele stiri

Urgent Cargus testează o soluție care permite curierilor să livreze coletele fără a interacționa cu destinatarul

Compania de curierat Urgent Cargus a lansat astăzi în teste un serviciu de livrare cu contact redus, care permite livrarea coletelor către destinatari, fără a mai fi nevoie de semnătură de primire, ceea ce reduce la maximum contactul între curier și clienți. Compania anunță într-un comunicat de presă că a dezvoltat în ultimele zile soluția, având la bază tehnologia mobilă al cărei scop este marcarea primirii comenzii fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire.

„Noua modalitate de livrare permite curierului nostru să predea coletul destinatarului, iar confirmarea de primire se face cu ajutorul unei soluții mobile. Serviciul de livrare a coletelor către clienți, cu contact limitat se derulează în fază pilot în București, urmând să fie implementat până la sfârșitul săptămânii viitoare în întreaga țară. Limitarea la maximum a contactului uman înseamnă o mai bună protecție împotriva transmiterii coronavirusului și mai multă siguranță, atât pentru clienții noștri, cât și pentru curierii noștri”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Compania a implementat deja măsuri de prevenție 360 grade vizând astfel prevenirea răspândirii virusului și protejarea cât mai eficientă a sănătății angajaților și clienților.

Printre măsurile implementate de Urgent Cargus: dezinfectarea cu regularitate a suprafețelor de contact în toate punctele de lucru, inclusiv în principalele centre de sortare a coletelor; dezinfectarea regulată a mașinilor care transportă personal; dotarea cu mănuși și măști a curierilor care livrează colete; instruirea constantă a echipelor de curieri cu privire la măsurile de prevenție, inclusiv a păstrării riguroase a distanței sociale recomandate de 2 m; materiale de dezinfectare dispuse la intrarea în toate locațiile Urgent Cargus, astfel încât să fie redusă posibilitatea expunerii la virus; dotarea cu mănuși de protecție a tuturor angajaților care manipulează coletele; verificarea zilnică a stării de sănătate a echipelor cu termometre digitale, cu măsurare la distanță, pentru a monitoriza riscurile la cel mai mic detaliu posibil; desfășurarea activității de birou de acasă, acolo unde a fost posibil; informarea regulată a întregii echipe, din toată țara, despre măsurile luate și despre prevederile legale, astfel încât să fie la rândul lor responsabili în privința respectării normelor de igienă și a distanței sociale.

Potrivit comunicatului, o echipă de manageri din conducerea Urgent Cargus monitorizează 24 de ore, 7 zile din 7 situația din companie, starea echipei, relația cu clienții, evoluția pandemiei și măsurile impuse sau recomandate de Ministerul Sănătății și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, care sunt, apoi integrate în procedurile de lucru din companie.

Jaroslaw Sliwa mai spune că Urgent Cargus continuă să caute soluții „pentru a spori protecția clienților, curierilor și tuturor angajaților noștri. Ne concentrăm să menținem fluxurile de livrare funcționale și fără întârzieri. Pe măsură ce situația ia amploare, anticipăm nevoile clienților și ne pregătim să putem răspunde rapid noilor cerințe generate de context, astfel încât să continuăm livrările în cât mai deplină siguranță”.

Related posts

Summit-ul din Sibiu va decide Strategia Uniunii Europene 2019-2024

Stefana Muresan

Transelectrica, lucrări de construcție a Centrului de Excelență în Energetică 'Stelian Gal', din Sibiu

Stefana Muresan

Un startup clujean a atras o investiție de 100.000 de euro

Nora Dumitrescu

Elite în business. Județul Mureș. Gedeon Richter România. Tradiție și inovație

Transilvania Business

Altex a investit 5,3 milioane de euro pentru inaugurarea unui nou concept

Ligia Voro

Automobile Dacia a produs la Mioveni 32.021 vehicule în primele două luni ale anului

Stefana Muresan

Horváth & Partners a lansat în România Steering Lab

Ligia Voro

Colliers International își consolidează echipa locală de leadership: Cinci directori au fost promovați ca Parteneri ai companiei 

Papuc Irina

Hagag Development Europe a demarat lucrările de construcție pentru H Eliade 9 Residence

redactia

Asociația Distribuitorilor și Retailerilor Farmaceutici din România: Suntem pregătiți să asigurăm necesarul de măști și materiale de protecție pentru populație după 15 mai

Papuc Irina

Cea mai mare tranzacţie cu teren arabil de anul acesta, în Timiș: cetățean italian, investiție într-o plantație de aluni pe 138 ha

Stefana Muresan

Aquaparkuri și hoteluri închise în Oradea și Băile Felix din cauza COVID 19

Traian Dan

Compania de Infrastructură intervine pe autostrada Mureș – Cluj

Nora Dumitrescu

CFR Călători, licitație pentru servicii de reparații și modernizare a vagoanelor. Contract de peste 5 mil. euro

redactia

Noi destinații de vacanță de la Aeroportul Internațional Sibiu, începând cu 2020

Papuc Irina

Investiţie de 31,7 milioane lei într-un centru de transfer tehnologic pentru Universitatea Oradea

Stefana Muresan

Sibienii de la Elrond, premiați la Gala NOCASH. Lansarea Apple Pay, votată premiera anului 2019

Ion Surdu

Tronsonul Aiud – Decea al Autostrăzii Sebeș-Turda ar putea fi finalizat în toamnă

Stefana Muresan

Au început înscrierile la concursul NTT DATA Open Innovation. Temele principale: orașe inteligente, asistență medicală digitală & tehnologie exponențială

Papuc Irina

Kaufland va introduce scanarea cu telefonul în Cluj și Timișoara

Nora Dumitrescu

Studiul de fezabilitate pentru Complexul Sportiv de la Oradea, aprobat de CL

Traian Dan

ATP Trucks Automobile anunță primul autobuz electric românesc

Nicolae Pop

Continuă pregătirea pentru cel mai mare eveniment turistic de drumeție european, care se va desfășura în Transilvania

Papuc Irina

Expert Guest – Ian Worboys: what next for logistics

Ionut Oprea

Leave a Comment