Conferințe, expoziții, târguri Lideri si afaceri POZITIV TB Slider Ultimele stiri

POZITIV TB: Raluca Voivozeanu – CEO Priaevents: “Comunicarea trebuie să continue”

Raluca Voivozeanu, CEO Priaevents, consideră că, mai ales în contextul acestei crize fără precedent, comunicarea nu trebuie întreruptă, evenimentele trebuie să aibă loc în continuare, dar online. Cum se va redefini industria evenimentelor după perioada post-criză aflați din interviul pe care Raluca Voivozeanu ni l-a acordat în cadrul rubricii POZITIV TB.

 

Cum apreciați importanța și impactul evenimentelor pentru strategiile de comunicare și dezvoltare ale companiilor?

Mai ales în contextul acestei crize fără precedent la nivel național și internațional, comunicarea nu trebuie întreruptă, evenimentele trebuie să aibă loc în continuare, online. Echipa Priaevents este trend setter și de această dată și a anunțat partenerii săi că vine în întâmpinarea nevoilor de comunicare atât a companiilor mari, dar și mijlocii și mici cu două produse noi, create mai ales pentru a continua eforturile de comunicare în această perioadă: conferințe online și cross promo prin comunicate de presă și newsletter pe portalul www.priainfo.ro.

 

Puteți estima acum ce impact economic va avea criza Covid-19 în România și la nivel global?

Consider că economia românească ar trebui să continue chiar și pe perioada crizei. De aceea, evenimentele online sunt strategice în această perioadă atât pentru companiile care le organizează, dar și pentru celelalte companii, astfel pot să comunice și să găsească împreună soluții și să identifice oportunități, să vadă din experiența altora cum pot trece peste provocările create de criză. Așadar, continuăm dezbaterile pe teme importante pentru business-ul fiecăruia, să discutăm despre despre rolul din ce în ce mai important al tehnologiei în contextul acestei crize mondiale – spre exemplu accentuarea digitalizării atât în cadrul IMM-uriilor și start-up-urilor, dar și a companiilor mari, telemunca și nu numai. Discutăm despre problemele financiare, logistice și de muncă pe care le impune criza creată de COVID-19, despre fiscalitate, legislație și planuri de management în contextul crizei. Concluzionăm că această criză poate crea atât provocări-situații dificile, dar și oportunități pentru anumite companii, cum sunt cele de IT pentru că se ia în calcul digitalizarea acentuată, cele de healthcare, dar și industria ar trebui să se dezvolte cât mai mult și să crească productivitatea fabricilor, dar cu atenția deosebită pentru păstrarea distanței și pentru sănătatea angajaților.

 

Putem contura deja imaginea relațiilor de afaceri din perioada post-criză?

În segmentul nostru de business, evenimentele online vor rămâne în portofoliu, dar cu siguranță se vor relua și cele offline care au rolul lor extrem de eficient în ceea ce privește networkingul și expunerea produselor spre exemplu, în cazul târgurilor. Cu siguranță se vor schimba și alte sectoare precum cel de turism, dar și digitalizarea va lua amploare, iar multe companii vor fi găsit noi obiecte de activitate și noi produse pe perioada crizei și le vor dezvolta și după. Cu siguranță industria, producția se vor dezvolta, cea existentă la noi și poate vor fi mai mulți antreprenori care să vrea să producă.

 

Cum a evoluat conceptul evenimentelor Pria, de ce aleg companiile să investească în evenimente?

Evenimentele sunt oportunități perfecte pentru fiecare companie care dorește să își mențină renumele sau să-l crească. Sunt, de asemenea, importante pentru creșterea vânzărilor. Prin intermediul lor pot fi lansate produse noi, se pot deschide noile birouri, pot fi prezentate rezultatele studiilor realizate de compania dumneavoastră, pot fi anunțate noi persoane din conducere sau pot fi anunțate rezultatele trimestriale sau anuale. De aceea spuneam și mai devreme că este important ca acestea să continue sub altă formă, dar să aibă loc și în perioada de criză. Dacă antreprenorii și managerii doresc că evenimentele lor să fie de succes și să rămână în atenția participanților, își amintesc de fiecare dată să le lase în gestionarea experților care vor avea grijă de organizarea ireproșabilă a conferințelor, aniversărilor, lansărilor și a altor evenimente. Pentru profesioniștii ocupați din zilele noastre, care nu își permit să piardă timp foarte important pentru activitatea lor pentru planificarea și organizarea evenimentelor, aceasta este cea mai bună opțiune, astfel economisesc timp, bani și energie, dar și folosesc mai puțin din resursele companiei, pastrându-și în acelați timp standarde înalte.

 

Care sunt atuurile și diferențele datorită activității și a unor proiecte și în celelalte orașe – ce orașe regionale manifestau cel mai mare interes din partea companiilor?

Managerii știu că, alegând să colaboreze cu noi, stabilesc noi direcții pentru că PRIA Conferences găsește cele mai interesante teme, nișe pentru care nu au mai fost organizate evenimente în România, evenimente în premieră la noi, cu alte cuvinte, știm dinainte care sunt nevoile clienților noștri. Selectăm de fiecare dată locații de 5 stele sau de prestigiu, cu istorie sau chiar nonconformiste dacă brandul permite pentru evenimentele ce vor fi organizate atât în București, cât și în Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Craiova și Chisinău. Cele enumerate aici prezentau interes pentru companii. Trebuie să privim și oportunitatea pe care ne-o oferă criza pentru evenimente și anume aceea că, prin evenimentele online putem atinge un target mai mare din toate aceste orașe, în același timp.

 

 

 

 

Related posts

Redeschiderea centrelor comerciale de mari dimensiuni: În prima săptămână, orașele regionale câștigă teren în fața Bucureștiului

Papuc Irina

Producătorii din Cluj au ocupat centrul orașului

Nora Dumitrescu

NTT DATA Romania, 18 ani de inovație și încredere oferită partenerilor săi

redactia

Producție record pentru Dacia și Ford în România în anul 2019

Papuc Irina

Yardi Romania closes the lease for 3,500 sqm of office space in Record Park

Ligia Voro

Compania bistrițeană Record, trei contracte importante pe final de an

Stefana Muresan

Timișoara: Contractul de salubrizare stradală, de peste 18 milioane de euro, câștigat de Brantner Servicii Ecologice

redactia

ADR Vest – 20 de ani de la înființare

Stefana Muresan

Regiunea Centru ar da Bucureștiul pe Bruxelles

redactia

BRAT are o nouă conducere

Stefana Muresan

Grădiniţe private cu profil sportiv – Ajutor de 500.000 de euro pentru fiecare investitor

redactia

Facilitec România vândută către Momentum Capital

Ligia Voro

NTT DATA Romania a atins, în S1, o cifră de afaceri de 40,35 mil. de euro

Ligia Voro

CBRE a fost desemnată să administreze proiectele imobiliare One Tower și One Mircea Eliade

Papuc Irina

CBRE lansează raportul de research Romania Office Destinations

Papuc Irina

Vodafone – UPC, tranzacție de 18,4 miliarde de dolari

Ligia Voro

Brașov: proiecte de finanțare de peste 5,3 milioane de Euro, din fonduri europene. Cum vor fi utilizați banii

Papuc Irina

Analiză PwC România: Construcțiile fără autorizație vor putea fi intabulate în cartea funciară. Care sunt condițiile

Papuc Irina

Producătorul orădean de volane pentru Porsche a angajat muncitori din Sri Lanka

Traian Dan

Cercetarea românească. OMS: Institutul OncoGen din Timișoara este singurul din România care testează un vaccin împotriva Covid-19

Ion Surdu

Avocatul Andrea Grigoraș participă la conferința PRIA Competition Iași 

Ligia Voro

Asistență tehnică de peste 10 mil. lei pentru modernizarea infrastructurii de apă din Valea Jiului, contract câștigat de o firmă clujeană

Stefana Muresan

A fost semnat acordul de asistență cu BERD pentru construirea Spitalului Regional Braşov

redactia

La un deceniu de activitate, compania Azets a ajuns la 700 de angajați în centrele din Sibiu, Alba-Iulia, Timișoara și Brașov

Stefana Muresan

Leave a Comment