Conferințe, expoziții, târguri Lideri si afaceri POZITIV TB Slider Ultimele stiri

POZITIV TB: Raluca Voivozeanu – CEO Priaevents: “Comunicarea trebuie să continue”

Raluca Voivozeanu, CEO Priaevents, consideră că, mai ales în contextul acestei crize fără precedent, comunicarea nu trebuie întreruptă, evenimentele trebuie să aibă loc în continuare, dar online. Cum se va redefini industria evenimentelor după perioada post-criză aflați din interviul pe care Raluca Voivozeanu ni l-a acordat în cadrul rubricii POZITIV TB.

 

Cum apreciați importanța și impactul evenimentelor pentru strategiile de comunicare și dezvoltare ale companiilor?

Mai ales în contextul acestei crize fără precedent la nivel național și internațional, comunicarea nu trebuie întreruptă, evenimentele trebuie să aibă loc în continuare, online. Echipa Priaevents este trend setter și de această dată și a anunțat partenerii săi că vine în întâmpinarea nevoilor de comunicare atât a companiilor mari, dar și mijlocii și mici cu două produse noi, create mai ales pentru a continua eforturile de comunicare în această perioadă: conferințe online și cross promo prin comunicate de presă și newsletter pe portalul www.priainfo.ro.

 

Puteți estima acum ce impact economic va avea criza Covid-19 în România și la nivel global?

Consider că economia românească ar trebui să continue chiar și pe perioada crizei. De aceea, evenimentele online sunt strategice în această perioadă atât pentru companiile care le organizează, dar și pentru celelalte companii, astfel pot să comunice și să găsească împreună soluții și să identifice oportunități, să vadă din experiența altora cum pot trece peste provocările create de criză. Așadar, continuăm dezbaterile pe teme importante pentru business-ul fiecăruia, să discutăm despre despre rolul din ce în ce mai important al tehnologiei în contextul acestei crize mondiale – spre exemplu accentuarea digitalizării atât în cadrul IMM-uriilor și start-up-urilor, dar și a companiilor mari, telemunca și nu numai. Discutăm despre problemele financiare, logistice și de muncă pe care le impune criza creată de COVID-19, despre fiscalitate, legislație și planuri de management în contextul crizei. Concluzionăm că această criză poate crea atât provocări-situații dificile, dar și oportunități pentru anumite companii, cum sunt cele de IT pentru că se ia în calcul digitalizarea acentuată, cele de healthcare, dar și industria ar trebui să se dezvolte cât mai mult și să crească productivitatea fabricilor, dar cu atenția deosebită pentru păstrarea distanței și pentru sănătatea angajaților.

 

Putem contura deja imaginea relațiilor de afaceri din perioada post-criză?

În segmentul nostru de business, evenimentele online vor rămâne în portofoliu, dar cu siguranță se vor relua și cele offline care au rolul lor extrem de eficient în ceea ce privește networkingul și expunerea produselor spre exemplu, în cazul târgurilor. Cu siguranță se vor schimba și alte sectoare precum cel de turism, dar și digitalizarea va lua amploare, iar multe companii vor fi găsit noi obiecte de activitate și noi produse pe perioada crizei și le vor dezvolta și după. Cu siguranță industria, producția se vor dezvolta, cea existentă la noi și poate vor fi mai mulți antreprenori care să vrea să producă.

 

Cum a evoluat conceptul evenimentelor Pria, de ce aleg companiile să investească în evenimente?

Evenimentele sunt oportunități perfecte pentru fiecare companie care dorește să își mențină renumele sau să-l crească. Sunt, de asemenea, importante pentru creșterea vânzărilor. Prin intermediul lor pot fi lansate produse noi, se pot deschide noile birouri, pot fi prezentate rezultatele studiilor realizate de compania dumneavoastră, pot fi anunțate noi persoane din conducere sau pot fi anunțate rezultatele trimestriale sau anuale. De aceea spuneam și mai devreme că este important ca acestea să continue sub altă formă, dar să aibă loc și în perioada de criză. Dacă antreprenorii și managerii doresc că evenimentele lor să fie de succes și să rămână în atenția participanților, își amintesc de fiecare dată să le lase în gestionarea experților care vor avea grijă de organizarea ireproșabilă a conferințelor, aniversărilor, lansărilor și a altor evenimente. Pentru profesioniștii ocupați din zilele noastre, care nu își permit să piardă timp foarte important pentru activitatea lor pentru planificarea și organizarea evenimentelor, aceasta este cea mai bună opțiune, astfel economisesc timp, bani și energie, dar și folosesc mai puțin din resursele companiei, pastrându-și în acelați timp standarde înalte.

 

Care sunt atuurile și diferențele datorită activității și a unor proiecte și în celelalte orașe – ce orașe regionale manifestau cel mai mare interes din partea companiilor?

Managerii știu că, alegând să colaboreze cu noi, stabilesc noi direcții pentru că PRIA Conferences găsește cele mai interesante teme, nișe pentru care nu au mai fost organizate evenimente în România, evenimente în premieră la noi, cu alte cuvinte, știm dinainte care sunt nevoile clienților noștri. Selectăm de fiecare dată locații de 5 stele sau de prestigiu, cu istorie sau chiar nonconformiste dacă brandul permite pentru evenimentele ce vor fi organizate atât în București, cât și în Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Craiova și Chisinău. Cele enumerate aici prezentau interes pentru companii. Trebuie să privim și oportunitatea pe care ne-o oferă criza pentru evenimente și anume aceea că, prin evenimentele online putem atinge un target mai mare din toate aceste orașe, în același timp.

 

 

 

 

Related posts

Australienii de la ADX Energy au atras 2 milioane dolari de la firma britanică de investiții Reabold Resources pentru proiectul din Timiș

Stefana Muresan

AutostradaTransilvania. S-a stabilit poziţia pasajului peste autostradă și calea ferată în nodul rutier Iernut

Stefana Muresan

PE a votat pentru admiterea fără întârziere a României în zona Schengen

redactia

Momentul simbolic al preluării președinției Consiliului UE. Ambasadorul Luca Niculescu a primit steagul UE, după o plimbare de o zi

redactia

Aplicația care te ajută să iei Bacalaureatul cu nota 10, creată de un elev olimpic

redactia

Employer branding în industria automotive

redactia

Germanii de la Eckerle plusează la salarii: 4.000 de lei pentru operatori

Nora Dumitrescu

Optim PM – „Best Project Management Company of the Year”

Ionut Oprea

Arhitectul Șerban Țigănaș: România rămane atractivă atât privită din interior, cât și din exterior

redactia

Dezvoltarea căii ferate din România, prioritatea ministrului Transporturilor

Stefana Muresan

Grupul Banca Transilvania deține active de aproape 20 miliarde euro

Nora Dumitrescu

Primăria Sibiu vrea să extindă zonele de parcări cu plată

Papuc Irina

Asociația Română pentru Smart City și Mobilitate a lansat Harta Proiectelor Smart City din România

Stefana Muresan

Prima participare a României la Campionatul Mondial de degustare a vinurilor

Ligia Voro

Orașul Oradea a fost inclus în topul celor mai sigure destinații europene

Traian Dan

Hochland România are un nou director general

Stefana Muresan

Amadeus și Visa CyberSource își unesc forțele pentru a combate fraudele în industria de călătorii

Ligia Voro

Digitalizarea predată la Cluj, premiată de producătorii de software

Nora Dumitrescu

Clujenii de la ACI mizează pe afaceri de 35,5 mil. euro

Stefana Muresan

Centru Integrat de Învăţământ Farmaceutic, la UMF Tîrgu Mureș

Stefana Muresan

Brașov: Ambasadorul Belgiei la Bucureşti, discuții cu studenții și cu oameni de afaceri locali

Stefana Muresan

Patronii din Sălaj au bătut palma cu județul: acord pe cinci ani

Nora Dumitrescu

Operatorul Wizz Air va relua zborurile Cluj – Tel Aviv

Nora Dumitrescu

Compania Astor-Valpet a împlinit 25 de ani

Stefana Muresan

Leave a Comment