Conferințe, expoziții, târguri Lideri si afaceri POZITIV TB Slider Ultimele stiri

POZITIV TB: Raluca Voivozeanu – CEO Priaevents: “Comunicarea trebuie să continue”

Raluca Voivozeanu, CEO Priaevents, consideră că, mai ales în contextul acestei crize fără precedent, comunicarea nu trebuie întreruptă, evenimentele trebuie să aibă loc în continuare, dar online. Cum se va redefini industria evenimentelor după perioada post-criză aflați din interviul pe care Raluca Voivozeanu ni l-a acordat în cadrul rubricii POZITIV TB.

 

Cum apreciați importanța și impactul evenimentelor pentru strategiile de comunicare și dezvoltare ale companiilor?

Mai ales în contextul acestei crize fără precedent la nivel național și internațional, comunicarea nu trebuie întreruptă, evenimentele trebuie să aibă loc în continuare, online. Echipa Priaevents este trend setter și de această dată și a anunțat partenerii săi că vine în întâmpinarea nevoilor de comunicare atât a companiilor mari, dar și mijlocii și mici cu două produse noi, create mai ales pentru a continua eforturile de comunicare în această perioadă: conferințe online și cross promo prin comunicate de presă și newsletter pe portalul www.priainfo.ro.

 

Puteți estima acum ce impact economic va avea criza Covid-19 în România și la nivel global?

Consider că economia românească ar trebui să continue chiar și pe perioada crizei. De aceea, evenimentele online sunt strategice în această perioadă atât pentru companiile care le organizează, dar și pentru celelalte companii, astfel pot să comunice și să găsească împreună soluții și să identifice oportunități, să vadă din experiența altora cum pot trece peste provocările create de criză. Așadar, continuăm dezbaterile pe teme importante pentru business-ul fiecăruia, să discutăm despre despre rolul din ce în ce mai important al tehnologiei în contextul acestei crize mondiale – spre exemplu accentuarea digitalizării atât în cadrul IMM-uriilor și start-up-urilor, dar și a companiilor mari, telemunca și nu numai. Discutăm despre problemele financiare, logistice și de muncă pe care le impune criza creată de COVID-19, despre fiscalitate, legislație și planuri de management în contextul crizei. Concluzionăm că această criză poate crea atât provocări-situații dificile, dar și oportunități pentru anumite companii, cum sunt cele de IT pentru că se ia în calcul digitalizarea acentuată, cele de healthcare, dar și industria ar trebui să se dezvolte cât mai mult și să crească productivitatea fabricilor, dar cu atenția deosebită pentru păstrarea distanței și pentru sănătatea angajaților.

 

Putem contura deja imaginea relațiilor de afaceri din perioada post-criză?

În segmentul nostru de business, evenimentele online vor rămâne în portofoliu, dar cu siguranță se vor relua și cele offline care au rolul lor extrem de eficient în ceea ce privește networkingul și expunerea produselor spre exemplu, în cazul târgurilor. Cu siguranță se vor schimba și alte sectoare precum cel de turism, dar și digitalizarea va lua amploare, iar multe companii vor fi găsit noi obiecte de activitate și noi produse pe perioada crizei și le vor dezvolta și după. Cu siguranță industria, producția se vor dezvolta, cea existentă la noi și poate vor fi mai mulți antreprenori care să vrea să producă.

 

Cum a evoluat conceptul evenimentelor Pria, de ce aleg companiile să investească în evenimente?

Evenimentele sunt oportunități perfecte pentru fiecare companie care dorește să își mențină renumele sau să-l crească. Sunt, de asemenea, importante pentru creșterea vânzărilor. Prin intermediul lor pot fi lansate produse noi, se pot deschide noile birouri, pot fi prezentate rezultatele studiilor realizate de compania dumneavoastră, pot fi anunțate noi persoane din conducere sau pot fi anunțate rezultatele trimestriale sau anuale. De aceea spuneam și mai devreme că este important ca acestea să continue sub altă formă, dar să aibă loc și în perioada de criză. Dacă antreprenorii și managerii doresc că evenimentele lor să fie de succes și să rămână în atenția participanților, își amintesc de fiecare dată să le lase în gestionarea experților care vor avea grijă de organizarea ireproșabilă a conferințelor, aniversărilor, lansărilor și a altor evenimente. Pentru profesioniștii ocupați din zilele noastre, care nu își permit să piardă timp foarte important pentru activitatea lor pentru planificarea și organizarea evenimentelor, aceasta este cea mai bună opțiune, astfel economisesc timp, bani și energie, dar și folosesc mai puțin din resursele companiei, pastrându-și în acelați timp standarde înalte.

 

Care sunt atuurile și diferențele datorită activității și a unor proiecte și în celelalte orașe – ce orașe regionale manifestau cel mai mare interes din partea companiilor?

Managerii știu că, alegând să colaboreze cu noi, stabilesc noi direcții pentru că PRIA Conferences găsește cele mai interesante teme, nișe pentru care nu au mai fost organizate evenimente în România, evenimente în premieră la noi, cu alte cuvinte, știm dinainte care sunt nevoile clienților noștri. Selectăm de fiecare dată locații de 5 stele sau de prestigiu, cu istorie sau chiar nonconformiste dacă brandul permite pentru evenimentele ce vor fi organizate atât în București, cât și în Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Craiova și Chisinău. Cele enumerate aici prezentau interes pentru companii. Trebuie să privim și oportunitatea pe care ne-o oferă criza pentru evenimente și anume aceea că, prin evenimentele online putem atinge un target mai mare din toate aceste orașe, în același timp.

 

 

 

 

Related posts

Proiecte mari în domeniul gazelor: „Legăm conducta BRUA de gazele din Marea Neagră”

redactia

Grecii de la Olympus, investiție de peste 20 mil. euro într-o nouă linie de producţie la fabrica din Hălchiu, judeţul Braşov

Stefana Muresan

Dafora Mediaș, cifră de afaceri cu 64% mai mare și pierderi de aproape trei ori mai mici

Stefana Muresan

COS Romania la 20 de ani

redactia

Operatorul Cento și-a restrâns programul de trasee regionale

Nora Dumitrescu

Grupul TeraPlast a devenit acționarul unic al Wetterbest, unul dintre cei mai importanţi producători de sisteme complete pentru acoperişuri

Papuc Irina

Sether lansează sether.com – platforma pentru monitorizare digitală

Ligia Voro

Cinci măsuri solicitate Guvernului din partea IMM-urilor din România

Papuc Irina

„Asociația Italiani in Bihor”, sare în ajutorul Spitalului Județean din Oradea

Traian Dan

Vola.ro și Revolut prezintă obiceiurile de călătorie ale românilor în vacanță

redactia

Turoperatorul australian Peregrine Adventures, nouă ofertă turistică: “Secretele României”

Stefana Muresan

Cele mai importante aspecte fiscale pentru mediul de afaceri, dezbătute la ‘Tax & Finance Forum, București’

redactia

Informaticienii de la AROBS, rechemați la birou

Nora Dumitrescu

Mall lângă mall la fosta IAIFO

Nora Dumitrescu

Mihai Păduroiu numit CEO, Office Division, One United Properties

Ionut Oprea

Albalact a intrat cu laptele Zuzu pe piaţa produselor bio

redactia

Fondurile de pensii private au depășit cu bine contextul pandemic din 2020

Traian Dan

Banca Transilvania face o nouă achiziție în Republica Moldova: o companie specializată pe finanțarea microîntreprinderilor

Papuc Irina

Reff & Asociații | Deloitte Legal România și Waltmann lansează prima Soluție de Evaluare 360, din punct de vedere medical, tehnic și juridic, dedicată spațiilor de birouri și centrelor comerciale

Papuc Irina

Planurile urbanistice generale ale Maramureșului vor fi digitalizate

Nora Dumitrescu

The International Summit and Exhibition “Hydropower Balkans 2017”

Ligia Voro

Situația de pe cele două loturi ale Autostrăzii Sebeș-Turda: când se vor încheia lucrările

Ion Surdu

Boc îi cheamă pe japonezi să investească la Cluj

Nora Dumitrescu

Importatorul de piese auto Autonet din Satu Mare, depozit de 30.000 mp în Cluj

Stefana Muresan

Leave a Comment