Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Medlife și Signal Iduna lansează un serviciu de consultanță medicală la distanță

MedLife şi Signal Iduna au lansat un serviciu de consultanţă medicală la distanţă, iar astfel asiguraţii din portofoliul Signal Iduna vor primi gratuit consultanţă telefonică şi online, în contextul pandemiei generate de Covid-19.

Serviciul de consultanță medicală la distanță pune la dispoziția asiguraților numeroase specialități – medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie, pediatrie etc. și este oferit printr-un parteneriat realizat împreună cu MedLife, cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România.

Tiberiu Maier, CEO al SIGNAL IDUNA România: „Ca totul sa decurgă mai ușor pentru clienții SIGNAL IDUNA, vom include în asigurările noastre de sănătate un serviciu de consultanță medicală la distanță!” Acest nou beneficiu va putea fi atașat asigurării de sănătate și este oferit gratuit tuturor asiguraților din portofoliul SIGNAL IDUNA în contextul pandemiei generate de noul coronavirus.

„În perioade extrem de dificile credem că este important să ne adaptăm astfel încât să putem veni în întâmpinarea pacienților cu cele mai bune soluții. În acest sens, ne bucurăm să anunțăm acest parteneriat cu SIGNAL IDUNA prin care asigurații vor avea la dispoziție serviciul de consultanță telefonică și online. Practic, doar cu un simplu telefon sau o conexiune la internet și o cameră video funcțională, românii au acces la peste 100 de medici pentru o gamă largă de specialități medicale, direct de acasă.” a spus Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife.

Asigurații pot accesa serviciul telefonic și online foarte ușor din confortul casei lor, simplu și rapid. Aceștia se vor programa în Call Center iar sedința de consult va avea o durată medie de 20 minute și va consta într-o discuție cu medicul specialist, pentru evaluarea stării de sănătate a asiguratului și recomandări pentru investigații suplimentare, dacă este necesar.

„Suntem pregătiți la nivel strategic și operațional să fim alături de clienții noștri, preocuparea noastră principală fiind în continuare siguranța și sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri. De aceea, am implementat o serie de măsuri operaționale care să permită continuitatea activității și care să ne ajute să traversăm mai ușor această perioadă dificilă. Am simplificat procesul de rambursare pentru asigurați, solicitând mai puține documente. Mulțumită efortului tuturor colegilor am reușit să implementăm cu succes lucrul de acasă pentru SIGNAL IDUNA.” a mai adăugat Tiberiu Maier.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Producătorii de medicamente: “Nu vă mai faceți stocuri de paracetamol și ibuprofen!”

Articolul următor

Micii producători din Cluj s-au reunit în spațiul virtual

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Startup Europe Week Brașov 2024

Startup Europe Week este o inițiativă a Comisiei Europene de animare a afacerilor prin organizarea simultană a unor…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share