Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

KeysFin și Starbyte digitalizează procesul de creditare și înrolarea clienților

KeysFin, unul din cei mai importanți furnizori de soluții de informații de afaceri din România, a anunţat astăzi un parteneriat tehnologic cu StarByte, unul dintre principalii jucători din sectorul IT din România. Astfel, aplicația 4Apply, dezvoltată de StarByte, de înrolare digitală a unui client persoană fizică sau juridică, va include un nou modul de risc și servicii pentru verificarea unei companii.

 

Aplicația 4Apply oferă băncilor, companiilor de asigurări, dar și altor furnizori de servicii, posibilitatea de a pune la dispoziție clienților un canal online prin care să acceseze servicii și produse rapid și în siguranță, de la distanță. Odată cu integrarea serviciilor de informații de afaceri KeysFin, aplicația va permite evaluarea rapidă și în timp real a companiilor, reducând și evitând în acest mod riscurile de imposibilitate de plată sau restanțe pe perioade mari.

Procesul de înrolare digitală este flexibil și poate să fie folosit în orice domeniu pentru a facilita accesarea serviciilor în orice moment, la distanță:

„Estimăm ca în perioada următoare peste 30% din companiile locale vor solicita online cel puțin un serviciu din partea furnizorilor precum bănci sau instituții financiare. Un process automatizat de verificare a companiilor va contribui la o eficientizare majoră a procesului de acordare a unui credit de exemplu sau de modificare a unui contract. La KeysFin suntem mereu atenți la nevoile pieței, oferind servicii care să ajute mediul de afaceri din România, astfel că parteneriatul cu StarByte a venit natural. Soluția 4Apply reprezintă deja o bună alternativă 100% romanească, iar suportul Keysfin în modulul de risc aduce o inovație pe piața acestui tip de aplicație“, a declarat Roxana Popescu, Managing Director KeysFin.

4Apply, aplicația dezvoltată de Starbyte, este destinată instituțiilor financiare, companiilor de asigurări și oricărei firme care dorește să implementeze un flux de înrolare sau de creditare online, automatizat, folosind date biometrice. În plus, soluția este flexibilă și poate fi adaptată pentru orice alte tipuri de servicii care au nevoie de preluare și validare date, alături de emiterea unei semnături electronice, dacă este necesar.

Platforma se conectează cu furnizori prin semnătură digitală și astfel se pune la dispoziție un flux complet prin care utilizatorii pot semna digital documentele necesare direct pe pe telefon, PC sau tabletă, iar verificarea identității se realizează în timp real.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Daniel Buda, vicepreședintele Comisiei de Agricultură din Parlamentul European: “Comisia Agri din PE vine în sprijinul fermierilor cu măsuri concrete!”

Articolul următor

Pariu contra trendului din partea Frigotehnica, care păstrează planurile de expansiune

Citește si:
Total
0
Share