Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Pariu contra trendului din partea Frigotehnica, care păstrează planurile de expansiune

Frigotehnica, liderul național în industria frigului comercial și industrial, continuă să își consolideze poziția pe piața din România și nu doar. Companie deținută de ROCA Investments, Frigotehnica își propune ca în 2020 să susțină tendința crescătoare a ultimilor ani și mizează în strategia sa de dezvoltare pe directa legătură dintre industria frigului și cea alimentară, domeniu care se păstrează stabil și profitabil chiar și în contextul pandemiei COVID-19.

 

În timp ce majoritatea companiilor românești sunt afectate deja de criză, planurile setate de Frigotehnica pentru 2020 rămân neschimbate, iar ambiția furnizorului de frig este ducă mai departe demersurile de creștere regională începute deja prin demararea operațiunilor pe piața din Ungaria și consolidarea prezenței din Bulgaria și Ucraina. Rezultatele record atinse în 2019, când compania a înregistrat un profit net de 1,9 MIL EUR, cu 7,4% mai mare față de 2018, se datorează restructurării financiare și operaționale făcute cu succes de către ROCA Investments și profesionalismului angajaților Frigotehnica.

„Vom merge contra curentului si țintim să depășim performantele din ultimii ani. Suntem pregătiți să o facem. Pentru anul în curs avem bugetată o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% și suntem încrezători în capacitatea companiei să depășească, pentru prima data, bariera de 2 MIL EUR profit net. Mizăm pentru atingerea acestor obiective pe know-how-ul și pasiunea echipei excepționale pe care o avem alături, care a depășit 200 de persoane și continuă să crească”, a declarat Adrian Neacșu, CEO Frigotehnica.

După preluarea de către ROCA Investments, în 2018, Frigotehnica a raportat cele mai bune rezultate din ultimii 10 ani. Tot sub susținerea ROCA Investments, Frigotehnica a înregistrat și în 2019 rezultate pozitive pe toate palierele financiare: o cifră de afaceri de 25,4 MIL EUR, surclasându-și câștigurile din 2018 cu 3%, și o EBITDA de 2,3 MIL EUR care se traduce într-o creștere spectaculoasă de 14%.

Sursa foto: LinkedIn Frigotehnica

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

KeysFin și Starbyte digitalizează procesul de creditare și înrolarea clienților

Articolul următor

Adaptare la criză. O universitate clujeană și-a lansat produsele pe internet

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share