Banci Finante-banci IT&C Slider Ultimele stiri

Chatbotul Victor va oferi suport clienților pentru amânarea ratelor bancare

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă o soluţie de automatizare a gestiunii amânării plăţii ratelor la creditele bancare. Chatbotul DRUID dirijează şi automatizează preluarea solicitărilor, clarificarea situaţiilor de plată, investigarea contractelor în derulare, completarea documentelor necesare şi procesarea informaţiilor în sistemele interne, degrevând agenţii din centrele de suport clienţi de activităţile consumatoare de timp, pentru a putea servi un număr mai mare de clienţi.

Noua soluţie a fost proiectată special pentru ca chatboţii din clasa Victor, dedicaţi industriei financiar-bancare, să ofere suport agenţilor din centrele de suport clienţi în perioada următoare. În urma publicării în Monitorul Oficial a normelor de aplicare a OUG 37/2020 privind amânarea ratelor cu 9 luni pentru românii afectaţi de criza economică, se aşteaptă un val de solicitări în următoarele luni, care vor supraîncărca agenţii băncilor.

Victor automatizează preluarea şi soluţionarea solicitărilor prin telefon, email sau internet. Solicitările simple de tip Q&A sunt rezolvate pe loc, la nivelul chatbotului, pentru o pre-filtrare a mesajelor înainte de a intra pe fluxul complet de automatizare. La sesizarea unei solicitări de amânare a ratelor, Victor structurează informaţia de identificare a clientului, investighează situaţia contractelor în derulare, verifică dacă au existat întârzieri de plată sau depăşiri de termene, completează formularele necesare împreună cu clientul şi analizează cererea de motivare a amânării plăţii ratelor. Clarificarea şi investigarea solicitărilor sunt complet automatizate, Victor fiind cel care orchestrează întregul process. El este cel care stă de vorbă cu clienţii, pune întrebările, află informaţiile, identifică fişa clientului, verifică respectarea condiţiilor băncii, completează formulare, pregăteşte documentele necesare, le trimite spre semnare fizică sau electronică şi procesează ulterior modificările în sistemul intern CRM.

Victor poate fi găzduit în website, în aplicaţia mobilă, la un număr de telefon sau în orice canal de comunicare cu clienţii. Pentru că majoritatea instituţiilor bancare au inclus deja în scriptul centralelor telefonice o ramură dedicată subiectului COVID-19, chatbotul poate fi instalat direct în această ramură.
În back-end, Victor este conectat la sistemul de ticketing al aplicaţiei CRM folosită deja de către centrul de suport clienţi, respectând procesele interne specifice fiecărei bănci. Soluţia poate fi implementată în doar câteva zile, în cloud, remote sau într-un system hibrid.

„Prin funcţia de concierge, chatbotul degrevează activitatea agenţilor din contact center, indiferent dacă vorbim de apeluri telefonice, emailuri sau formulare web. Soluţia permite un timp de reacţie mai bun în rezolvarea solicitărilor, cu impact pozitiv în satisfacţia clienţilor, dar şi preluarea unui număr mai mare de solicitări pe zi cu aceaşi forţă de lucru, cu impact pozitiv în productivitatea internă a agenţilor”, a declarat Daniel Bălăceanu, director product management, DRUID.

Despre DRUID
Druid (www.druidai.com) este o companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. În mai puţin de
un an de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Servier, Profi, Carrefour, iStyle, Altex, Provident sau Farmaciile Dona.

Related posts

Fashiontv Summer Festival debutează în data de 23 iunie la Mamaia

Stefana Muresan

Primăria Timişoara vrea un credit de 214 milioane de lei; jumătate din sumă, pentru construirea unui pasaj subteran

redactia

„Tranzacțiile M&A: aspecte cheie juridice, fiscale și de business într-o perspectivă 360 de grade” are loc pe 19 noiembrie la București

Papuc Irina

Festivalul „D’ale porcului”, de Sfântul Andrei și de Ziua Naţională la Oradea

Traian Dan

22 de tramvaie noi, fabricate la Arad, vor circula în Cluj – Napoca

Stefana Muresan

Președintele ANAT: Încasările din turism au urcat cu circa 20%

Stefana Muresan

Clujul, model de bună practică în IT în Uniunea Europeană

Nora Dumitrescu

Grupul ODU, investiție într-o nouă unitate de producție în Sibiu

Stefana Muresan

SMARTREE: Peste 75% dintre companiile mari oferă beneficii extrasalarile propriilor angajați

Stefana Muresan

E gata lotul doi din Traseul Regional Transilvania Nord

Nora Dumitrescu

Sondaj: 55% dintre români sunt interesați să încheie o asigurare de viață, în contextul generat de pandemie

Papuc Irina

Patru noi destinaţii de pe Aeroportul Internaţional Timişoara

redactia

Ordinul Arhitecților din România are un nou președinte

Stefana Muresan

Fabrica de mobilă Simex și-a deschis reprezentanță în Uzbekistan

Nora Dumitrescu

O nouă sondă în județul Satu Mare, energie electrică din apă termală

Stefana Muresan

Reuniunea zonală “Gunoiul de grajd – bunăstare pentru fermieri!”

Ligia Voro

Campioni ai Planetei – elevii și profesorii români, provocați să ia parte la un proiect global

Nicolae Pop

Shamrock Gardens, ansamblu rezidențial unic în Sântana de Mureș

redactia

Ion Sterian, numit director general al Transgaz; Marius Vasile Lupean, director economic

Stefana Muresan

WIZZ AIR SĂRBĂTOREȘTE 2 ANI DE LA DESCHIDEREA BAZEI DIN IAȘI PRIN EXTINDEREA OPERAȚIUNILOR

Stefana Muresan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 26: Mirdatod, ambasadorul gustului natural și sănătos al Văii Gurghiului

Transilvania Business

Transilvania Construcții extinde TRC Park Cluj cu peste 40.000 mp

Ionel Albu

Cea mai veche fabrică din Cluj, Remarul 16 Februarie, cifră de afaceri de 73,5 mil. lei, în creştere cu 112%

Stefana Muresan

Un bistrițean de 23 de ani, absolvent al UBB, cel mai tânăr angajat al Ministerului Economiei din Franța

redactia

Leave a Comment