Banci Finante-banci IT&C Slider Ultimele stiri

Chatbotul Victor va oferi suport clienților pentru amânarea ratelor bancare

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă o soluţie de automatizare a gestiunii amânării plăţii ratelor la creditele bancare. Chatbotul DRUID dirijează şi automatizează preluarea solicitărilor, clarificarea situaţiilor de plată, investigarea contractelor în derulare, completarea documentelor necesare şi procesarea informaţiilor în sistemele interne, degrevând agenţii din centrele de suport clienţi de activităţile consumatoare de timp, pentru a putea servi un număr mai mare de clienţi.

Noua soluţie a fost proiectată special pentru ca chatboţii din clasa Victor, dedicaţi industriei financiar-bancare, să ofere suport agenţilor din centrele de suport clienţi în perioada următoare. În urma publicării în Monitorul Oficial a normelor de aplicare a OUG 37/2020 privind amânarea ratelor cu 9 luni pentru românii afectaţi de criza economică, se aşteaptă un val de solicitări în următoarele luni, care vor supraîncărca agenţii băncilor.

Victor automatizează preluarea şi soluţionarea solicitărilor prin telefon, email sau internet. Solicitările simple de tip Q&A sunt rezolvate pe loc, la nivelul chatbotului, pentru o pre-filtrare a mesajelor înainte de a intra pe fluxul complet de automatizare. La sesizarea unei solicitări de amânare a ratelor, Victor structurează informaţia de identificare a clientului, investighează situaţia contractelor în derulare, verifică dacă au existat întârzieri de plată sau depăşiri de termene, completează formularele necesare împreună cu clientul şi analizează cererea de motivare a amânării plăţii ratelor. Clarificarea şi investigarea solicitărilor sunt complet automatizate, Victor fiind cel care orchestrează întregul process. El este cel care stă de vorbă cu clienţii, pune întrebările, află informaţiile, identifică fişa clientului, verifică respectarea condiţiilor băncii, completează formulare, pregăteşte documentele necesare, le trimite spre semnare fizică sau electronică şi procesează ulterior modificările în sistemul intern CRM.

Victor poate fi găzduit în website, în aplicaţia mobilă, la un număr de telefon sau în orice canal de comunicare cu clienţii. Pentru că majoritatea instituţiilor bancare au inclus deja în scriptul centralelor telefonice o ramură dedicată subiectului COVID-19, chatbotul poate fi instalat direct în această ramură.
În back-end, Victor este conectat la sistemul de ticketing al aplicaţiei CRM folosită deja de către centrul de suport clienţi, respectând procesele interne specifice fiecărei bănci. Soluţia poate fi implementată în doar câteva zile, în cloud, remote sau într-un system hibrid.

„Prin funcţia de concierge, chatbotul degrevează activitatea agenţilor din contact center, indiferent dacă vorbim de apeluri telefonice, emailuri sau formulare web. Soluţia permite un timp de reacţie mai bun în rezolvarea solicitărilor, cu impact pozitiv în satisfacţia clienţilor, dar şi preluarea unui număr mai mare de solicitări pe zi cu aceaşi forţă de lucru, cu impact pozitiv în productivitatea internă a agenţilor”, a declarat Daniel Bălăceanu, director product management, DRUID.

Despre DRUID
Druid (www.druidai.com) este o companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. În mai puţin de
un an de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Servier, Profi, Carrefour, iStyle, Altex, Provident sau Farmaciile Dona.

Related posts

Efectul înghețului asupra culturilor de toamnă

Ligia Voro

Pasajul Universităţii de pe centura Oradiei va fi gata până la sfârșitul anului

Traian Dan

Banca Transilvania, aproape de finalizarea negocierilor pentru preluarea Bancpost

Stefana Muresan

Eșalonări pe 12 luni la plata taxelor, pentru firmele afectate de criza COVID

Traian Dan

Apel pentru restaurarea monumentelor istorice: 3 milioane de lei pentru intervenții de urgență

Ion Surdu

SOCIETATEA ROMÂNĂ DE HOMEOPATIE: În favoarea homeopatiei stau dovezile clinice din studii controlate; homeopatia – practicată exclusiv de medici

Stefana Muresan

Supercom, două supercontracte la Cluj: 56 milioane de euro pentru deșeuri

Nora Dumitrescu

EMS FLOOR GROUP adapts to „The new normal” all over Europe

Ionut Oprea

Romsilva, investiții de peste 190 milioane lei pentru regenerarea pădurilor – 12.000 ha noi de pădure

Stefana Muresan

Trei ofertanți pentru noile autobuze ale Sibiului: japonezii, germanii și turco-românii

Stefana Muresan

Cum poți câștiga 4.000 lei / lună din închirierea mașinii personale

Nora Dumitrescu

Studiu EnergyPal: Doar 14% dintre companii au un sistem de smart metering pe echipamentele principale

Stefana Muresan

Consultare pentru salariul minim

Traian Dan

Două dintre cele patru grupuri ale centralei de la Iernut se opresc definitiv

redactia

CLINI-LAB. 25 de ani în spiritul laboratoarelor

Stefana Muresan

Doing Business in the European Union 2017: Bulgaria, Hungary and Romania

Ionut Oprea

Angajați din Ardealul de Nord vor deveni IT-iști prin reconversie profesională

Nora Dumitrescu

Retrasib Sibiu investeşte peste 2 mil. euro în creşterea producţiei de transformatoare

redactia

Husqvarna Living City: Cum arată orașul viitorului?

Ion Surdu

Via Transilvanica – Drumul care unește românii, omologat oficial ca traseu turistic pe teritoriul judeţului Bistriţa-Năsăud

redactia

Investiţie de 7,6 mil. euro pentru reabilitarea termică a Spitalului Clinic de Urgenţă Oradea

Stefana Muresan

Se pun bazele primului consiliu județean digital din România

Nora Dumitrescu

Premieră în istoria Poştei Române: a fost deschisă o cursă poștală auto către Germania 

Papuc Irina

Leave a Comment