Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Industria auto în lupta împotriva Covid-19: 230.000 de angajați caută soluții de creștere a capacităților de producție pentru măști, viziere sau piese pentru ventilatoare

Angajații din industria auto, 230.000 de persoane, se implică în lupta împotriva Covid-19. Conform unui comunciat al Asociației Constructorilor Auto din România (ACAROM), aceștia, în directă corelare cu autoritățile naționale, caută să identifice soluții de creștere a capacităților de producție pentru măști textile, viziere, soluții dezinfectante și piese pentru ventilatoare.

Încă de la debutul crizei pandemice generată de noul coronavirus COVID – 19, industria auto din România – cei doi constructori, Groupe Renault și Ford, împreună cu companiile furnizori și asociații de profil – s-a mobilizat în cadrul grupului de lucru, Parteneriatul Auto Român. Reprezentativ pentru promovarea și dezvoltarea industriei auto, acesta reunește companii și asociații precum ACAROM, Adient, AHK, Bosch, Continental, Delphi, Draexlmaier, Ford, Garett Motion, Groupe Renault, Infineon, Leoni, Pirelli, Schaeffler, Star Transmission, se menționează în comunicat.

Industria auto din România, cu o tradiție de peste 50 de ani, este foarte importantă pentru economie. În prezent, aceasta contribuie anual cu 14% la Produsul Intern Brut și cu 26% la exporturile totale. Volumul total de producție al celor doi producători, Dacia și Ford, a depășit 490 000 de unități în anul 2019.

Fiecare companie a întreprins acțiuni de responsabilitate socială și solidaritate în comunitățile în care își desfășoară activitatea sau la scară națională, în completarea necesarului logistic și sanitar identificat de către autoritățile naționale. Au pus la dispoziție flote de mașini pentru personalul medical și auxiliar, au donat măști și echipamente sanitare de protecție, au organizat strângere de fonduri și direcționat fonduri către ONG-uri, au creat platforme digitale de educație pentru copii și au venit în sprijinul unor familii aflate în dificultate prin donarea și livrarea hranei la domiciliu.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

România, pe locul 4 în UE după ponderea firmelor străine în valoarea adăugată

Articolul următor

Michelin reia producția de cord metalic la Zalău

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share