Comert Ultimele stiri

Crama Carastelec își aruncă pe piață noul vin în vremuri de criză

Carastelec Winery a anunțat noile ediții din gama Carissia, însă evenimentele de lansare sunt lăsate până după trecerea crizei coronavirusului.

Producătorii de vin spumant, pe care mulți consumatori îl folosesc doar la ocazii festive, întâmpină probleme majore, iar managerii gândesc strategii pentru a râmâne în atenția acestora, conform portalului Revino.

Cramele se vor lovi de o situație complicată în aceste luni când vânzările mici au ca efect acumularea stocurilor: unele vor decide să scadă prețurile, altele își vor regândi planul de producție pentru acest an și cei următori, spune directorul comercial Ilonczai Balazs.

“E foarte important ca, lovindu-ne de greutățile actuale, să nu ne pierdem creativitatea și rațiunea. Tocmai am lansat noile ediții de Carassia, la începutul lui aprilie, vinul de bază fiind obținut din recolta 2017. 

Aveam în plan o serie de evenimente pentru lansare care din păcate vor fi amânate. Nu dorim să le anulăm, dar trebuie să avem răbdare și să revenim după ce lucrurile se normalizează.

Prezența în online este printre puținele căi de comunicare rămase între producător și consumator. Nu comercializăm online direct, lucrăm cu magazine online care nu ne aparțin. În mod normal, vânzarea pe online a crescut, dar o nu poate pe cea pe care am fi avut-o pe HoReCa”, a spus directorul Cramei Carastelec.

“Vânzările au scăzut mult începând cu luna martie. Am reușit să vindem doar 7% din ce ne-am propus. Nici aprilie nu arată mult mai bine, estimăm că vom realiza doar 15-20% din ceea ce plănuiam la începutul anului pentru această perioadă.

Situația este complicată și datorită faptului că venim după lunile ianuarie și februarie care sunt cele mai slabe în fiecare an. Majoritatea producătorilor se așteptau la creșterea vânzărilor începând cu martie. 

Se dorește continuarea colaborării cu toți angajații firmei. Tot timpul am fost mândri că avem o echipa veche și constantă, care a fost sudată în anii trecuți datorită succeselor, de care ne-am bucurat împreună, și eșecurilor, din care am învățat împreună.

 Cel mai important este să ne păstrăm sănătatea, așa că multe dintre activitățile noastre s-au mutat pe online, limitând astfel întâlnirile. Am început să comunicăm și mai mult între noi, ceea ce cred că este un lucru bun”.“, consideră Balazs.

Related posts

ROMPAN: Cozonacii şi pasca tradiţională românească au ajuns în SUA și Canada

Stefana Muresan

Elevii din Ardeal, pregătiți să devină IT-iști

Nora Dumitrescu

“România ar trebui să devină un hub pentru noile tehnologii”

Nora Dumitrescu

Transportatorul clujean SESE va angaja 50 de șoferi

Nora Dumitrescu

Romgaz, investiție de peste 136 milione euro în depozitul de gaze de la Sărmăşel și alte 87 milioane în depozitul Depomureş

Stefana Muresan

Medicina alternativă, la Oradea: Dr. Mircea Dogariu aduce acupunctura tradițională și energetică la Clinica Sana Mente

Transilvania Business

Piață modernizată din Satu Mare, model pentru Maramureș

Nora Dumitrescu

Călătoriile de afaceri vor crește cu 12% în 2020: analiză GoTravel

Papuc Irina

Se reiau lucrările de reabilitarea a drumului național DN76 Oradea – Deva

Traian Dan

Bio Culture va produce tomate ecologice pe 1,2 ha

Nora Dumitrescu

“Lipsa forței de muncă va obliga companiile la automatizare și robotizare”

Stefana Muresan

Firme din România, Italia și Portugalia, pentru concesionarea colectării deșeurilor din zonele Blaj, Cugir și Sebeș. Licitație de peste 15 milioane de euro

Stefana Muresan

BCR donează 2,5 milioane de lei pentru lupta împotriva pandemiei COVID-19

Traian Dan

Draxlmaier, cel mai mare angajator din Satu Mare, și-a reluat activitatea

Traian Dan

Magazinul București din centrul Capitalei va fi livrat integral la finalul lui 2019

Ligia Voro

Ministerul Turismului introduce localităţi din Maramureş, Sibiu şi Sălaj în lista zonelor cu prioritate la investiţii

Stefana Muresan

La Marghita se va construi o nouă Piață Agroalimentară din fonduri europene

Traian Dan

Reabilitarea Casei Tineretului din Baia Mare costă 15 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Nouă destinație de city break de pe Aeroportul Internațional Cluj

Stefana Muresan

IMWorld se extinde: ediția a 7-a se va desfășura pe o suprafață de peste 7000 mp

Stefana Muresan

Unilact Transilvania exportă jumătate din producţie pe zece pieţe europene

Stefana Muresan

Drumul care leagă Oradea de Autostrada Transilvania, gata de licitație

Traian Dan

ATENOR: 80 million euros for HERMES BUSINESS CAMPUS

Ionut Oprea

Clujenii de la Narcoffee Roasters s-au extins în Praga

Stefana Muresan

Leave a Comment