Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Crama Carastelec își aruncă pe piață noul vin în vremuri de criză

Carastelec Winery a anunțat noile ediții din gama Carissia, însă evenimentele de lansare sunt lăsate până după trecerea crizei coronavirusului.

Producătorii de vin spumant, pe care mulți consumatori îl folosesc doar la ocazii festive, întâmpină probleme majore, iar managerii gândesc strategii pentru a râmâne în atenția acestora, conform portalului Revino.

Cramele se vor lovi de o situație complicată în aceste luni când vânzările mici au ca efect acumularea stocurilor: unele vor decide să scadă prețurile, altele își vor regândi planul de producție pentru acest an și cei următori, spune directorul comercial Ilonczai Balazs.

“E foarte important ca, lovindu-ne de greutățile actuale, să nu ne pierdem creativitatea și rațiunea. Tocmai am lansat noile ediții de Carassia, la începutul lui aprilie, vinul de bază fiind obținut din recolta 2017. 

Aveam în plan o serie de evenimente pentru lansare care din păcate vor fi amânate. Nu dorim să le anulăm, dar trebuie să avem răbdare și să revenim după ce lucrurile se normalizează.

Prezența în online este printre puținele căi de comunicare rămase între producător și consumator. Nu comercializăm online direct, lucrăm cu magazine online care nu ne aparțin. În mod normal, vânzarea pe online a crescut, dar o nu poate pe cea pe care am fi avut-o pe HoReCa”, a spus directorul Cramei Carastelec.

“Vânzările au scăzut mult începând cu luna martie. Am reușit să vindem doar 7% din ce ne-am propus. Nici aprilie nu arată mult mai bine, estimăm că vom realiza doar 15-20% din ceea ce plănuiam la începutul anului pentru această perioadă.

Situația este complicată și datorită faptului că venim după lunile ianuarie și februarie care sunt cele mai slabe în fiecare an. Majoritatea producătorilor se așteptau la creșterea vânzărilor începând cu martie. 

Se dorește continuarea colaborării cu toți angajații firmei. Tot timpul am fost mândri că avem o echipa veche și constantă, care a fost sudată în anii trecuți datorită succeselor, de care ne-am bucurat împreună, și eșecurilor, din care am învățat împreună.

 Cel mai important este să ne păstrăm sănătatea, așa că multe dintre activitățile noastre s-au mutat pe online, limitând astfel întâlnirile. Am început să comunicăm și mai mult între noi, ceea ce cred că este un lucru bun”.“, consideră Balazs.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

50 de ventilatoare medicale vor fi reparate cu sprijinul industriei auto și al Departamentului pentru Situații de Urgență

Articolul următor

Exemplu de mobilizare: Cum s-au reinventat restaurantele în plină criză, cu ajutorul producătorilor locali

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share