Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Ministrul Transporturilor solicită deschiderea lotului 3 din autostrada Lugoj – Deva pentru traficul greu

Veste bună pentru transportatorii care folosesc autostrada A1. Ministrul Transportuilor insistă pentru deschiderea lotului 3 din autostrada Lugoj – Deva pentru traficul greu. Acesta era interzis camioanelor, CNAIR motivând că realizarea acestui lot s-a făcut cu deficienţe de construcţie şi ca nu s-ar ştii cum autostrada reacţionează la tonaj ridicat.

Lotul a fost deschis în decembrie 2019, deşi era finalizat aproape integral încă din vară. Compania de Drumuri şi antreprenorul italian s-au certat ca la uşa cortului timp de o lună, după ce executantul a solicitat preluarea investiţiei, iar beneficiarul a refuzat.

Acum, ministrul Transportorilor insistă pentru deschiderea  urgentă a circulaţiei rutiere pentru traficul greu pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva. Lucian Bode insistă şi pentru rezolvarea unei alte probleme tărăgănată de mult timp de subordonaţii de la CNAIR, cea a sectorului cu tunelui de pe lotul 2.

Lucian Bode a vizitat lotul respectiv şi a cerut să se permită intrarea camioanelor pe această porţiune de autostradă.

„Am solicitat managementului CNAIR să vină urgent cu soluții pentru lotul 3 și lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva. Așteptările sunt mari de la noi, de aceea pentru lotul 3 am solicitat, din partea CNAIR, un plan urgent cu lucrările ce trebuie efectuate pentru ridicarea restricțiilor de viteză și tonaj, iar circulația să se desfășoare in condiții de siguranță”, a spus Bode referitor la lotul 3.

Vă rfeamintim că lotul 3 a fost deschis circulaţiei în luna decembrie a anului trecut, deşi era (aproape) finalizat din vară. Deschiderea s-a făcut cu restricţii importante de viteză, respectiv cu interzicerea traficului greu de a circula pe aici, motivându-se existenţa unor deficienţe în construcţie.

O altă problemă abordată este cea a lotului 2, mai precis a porţiunii de zece kilometri care lipseşte din proiect, cea cu celebrele „tuneluri pentru urşi”. Aici, tot CNAIR tărăgănează de mult prea mult timp lansarea unei licitaţii pentru stabilirea firmei care se va ocupa cu proiectarea şi construcţia acestei porţiuni dificile de autostradă.

„Pentru lotul 2, secțiunea E, al aceleiași autostrăzi, aștept din partea conducerii CNAIR o foaie de parcurs cu termene clare pentru ca lucrările la acest tronson să debuteze cât mai curând. Trebuie să existe voință și multă responsabilitate din partea tuturor celor implicați în munca aceasta. CNAIR, in calitate de beneficiar, are datoria să monitorizeze din teren aceste lucrări, de aceea, managerii de proiect vor fi detașați pe șantiere. Este o decizie luată împreună cu managementul companiei si mizez pe eficiența ei!”, a mai spus ministrul.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primăria Timişoara pregăteşte majorarea taxele şi impozitelor locale

Articolul următor

CE a publicat Regulamentul ce include propunerile României de flexibilizare a fondurilor europene

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share