Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Asociația Distribuitorilor și Retailerilor Farmaceutici din România (ADRFR): În plină criză COVID-19, avem în linia întâi peste 7.700 de angajați

Criza generată de pandemia COVID-19 a plasat cei peste 7.700 de angajați ai companiilor membre implicați în activitatea de distribuție de medicamente și pe cei din farmacii în linia întâi. Aprovizionarea cu medicamentele necesare pacienților și medicilor în lupta împotriva COVID-19, dar și a celorlalte categorii de pacienți este susținută de cei peste 2.200 de lucrători din depozite și șoferi. Astfel se asigură livrarea a peste 2 milioane de cutii de medicamente în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiții de siguranță și confort către spitale, către unitățile spitalicești aflate în carantină și farmacii.

De asemenea, sunt peste 5.550 de farmaciste și asistente de farmacie care asigură permanența și continuitatea activității în farmacii, în pofida expunerii continue la riscul de infectare cu virusul SARS-CoV-2, fiind primii specialiști în sănătate la care apelează pacienții. Au fost situații izolate de îmbolnăviri ale personalului care au determinat intrarea în carantină a acelor farmacii.

„La începutul crizei atmosfera era una de îngrijorare. Însă simțul datoriei a fost mai puternic și, în scurt timp, fiecare angajat din depozit, șofer, farmacist și asistent de farmacie și-a asumat rolul important în prima linie de susținere a populației, a pacienților din spitale și a medicilor responsabili de tratarea pacienților infectați. Le suntem recunoscători pentru implicarea și dedicarea de care au dat dovadă ”, a declarat Anca Babeș, Director Executiv al ADRFR.

În această perioadă au fost realizate investiții semnificative pentru sporirea măsurile de protecție și siguranță pe tot fluxul de aprovizionare și comercializare. Pe lângă dotarea cu măști, mănuși, paravane de Plexiglas, dezinfectanți, a fost adăugat și un pachet suplimentar care cuprinde combinezoane (șoferi), botoși de unică folosință și ochelari de protecție (șoferi), șervețele antibacteriene, vizete și vitamine. În plus, pentru a preveni riscul de infectare, la toate depozitele membrilor se efectuează proceduri de dezinfectare generală la fiecare interval de 48 de ore.

Total
19
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

POZITIV TB: Ștefan Matuz, Inter-Cons - „Frica ar putea să-și pună amprenta pe toate ramurile economiei. Vor prevala investițiile pe termen scurt și cele cu riscuri reduse. Afacerile de nișă vor avea cele mai mari șanse”

Articolul următor

Revenirea la birou: Măsurile luate în clădirea Vox Technology Park din Timișoara

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
19
Share