IT&C Sanatate Ultimele stiri

Pharma Points, aplicația gratuită care îți spune în ce farmacie găsești medicamentul de care ai nevoie

Echipa Doctrina.biz, platforma digitală de marketing dedicată profesioniștilor din sănătate, a dezvoltat Pharma Points o aplicație gratuită prin care oamenii pot afla rapid unde pot găsi cele mai căutate medicamente și produse farma de care au nevoie. Aplicația funcționează în Facebook Messenger.

Soluția Pharma Points a fost dezvoltată voluntar pentru a sprijini lupta împotriva răspândirii coronavirusului, prin reducerea expunerii la virus atât a pacienților, cât și a personalului din farmacii. Investiția în proiect se ridică la peste 10.000 euro, potrivit The Trends.

„Suntem direct implicați în piața farmaceutică și în colaborarea cu farmaciile de peste 6 ani. În acest context, vedem zilnic oameni care caută anumite produse și sunt nevoiți să meargă de la o farmacie la alta pentru a le găsi. Ne-am gândit ce putem face noi ca să ajutăm și să reducem riscul de răspândire a COVID-19. Am îmbinat cunoștințele despre industria farmaceutică, alături de expertiza în digital marketing, în mod special de messenger marketing, pentru a construi acest sistem”, declară Doru Mircea, Fondator Doctrina România.

Obiectiv: 1 milion de utilizatori și 3000 farmacii

Utilizarea Pharma Points este gratuită, atât pentru farmacii, cât și pentru populație. De la finalizarea proiectului, la jumătatea lunii aprilie, peste 500 farmacii s-au înscris în aplicație. În prezent, publicul poate interoga aplicația cu privire la disponibilitatea celor mai căutate produse (măști de protecție, mănuși, dezinfectanți, dar și medicamente precum paracetamol sau altele, eliberate pe bază de rețetă), în 130 localități din toate județele țării.

Produsele farmaceutice a căror disponibilitate poate fi verificată în aplicația Pharma Points sunt cele mai căutate de public într-un anumit moment, acestea putând să se modifice în funcție de căutarile active ale utilizatorilor. Astfel, aplicația se actualizează continuu prin contribuția pacienților. Lista inițială de produse a fost stabilită cu ajutorul farmaciștilor cu care echipa Pharma Points s-a consultat.

„Sistemul este gândit să se auto-alimenteze, pentru că face apel la o nevoie intrinsecă a oamenilor de a ajuta. Distribuirea informației de la un pacient la altul și de la un farmacist la altul este încurajată și, oarecum, naturală. Ca orizont, 3000 de farmacii și un milion de utilizatori pare un obiectiv rezonabil pentru lunile următoare, ținând cont de utilitatea serviciului și de feedback-urile primite până acum”, adaugă Doru Mircea.

Cum funcționează Pharma Points

Aplicația funcționează prin intermediul Facebook Messenger. Messenger este una dintre cele mai utilizate platforme digitale, atingând deja o plajă largă de utilizatori români din toate segmentele de vârstă. Un alt motiv pentru alegerea dezvoltării Pharma Points prin Facebook Messenger îl reprezintă faptul că nu este necesară descărcarea unei alte aplicații, ceea ce ar face adopția sistemului mai lentă.

Utilizatorii intră pe pagina de Facebook Pharma Points și apasă Trimite mesaj. Aplicația îl ghidează apoi prin câțiva pași de interogare, prin care utilizatorul menționează localitatea în care caută, iar apoi dacă este în căutarea unei farmacii bine aprovizionate sau a unui produs farma popular în acel moment.

După selectarea produsului, utilizatorilor le sunt indicate farmaciile în care îl pot găsi, iar după câteva ore sunt întrebați, în mod automat, dacă au găsit produsul respectiv în farmacia sugerată.

Doctrina.Biz este prima platformă de marketing digital dedicată industriei farma și de sănătate. Platforma facilitează interacțiunea directă cu profesioniștii din această industrie, farmaciști, asistenți de farmacie și medici, prin intermediul conținutului video. Este prima soluție de marketing B2B, pentru digitalizarea comunicării în aceasta industrie.

Doctrina este prezentă în Slovenia (țara de origine), Croația, România, Polonia, Rusia, Marea Britanie și Turcia. În România, Doctrina este dezvoltată ca franciză de medicii antreprenori Ioana Mircea și Doru Mircea.

Related posts

Proiect pentru modernizarea Muzeului Județean din Satu Mare prin programul de cooperare România – Ungaria

Stefana Muresan

Studium Green: Jumătate din apartamentele Wings au fost vândute

Ionel Albu

Cluj-Napoca: Polonezii de la Solaris vor livra 50 de troleibuze noi

Stefana Muresan

România, a doua cea mai mare creștere economică din UE în trimestrul III

redactia

Premiile ROFMA pentru Industria de Workplace și Facility Management din România

Ligia Voro

Mall-urile Zalăului, deschise la foc automat

Nora Dumitrescu

Compania de Infrastructură se laudă cu cioturi din Autostrada Transilvania

Nora Dumitrescu

Ford a lansat Family Fun Hub – un site special, cu activități recreative pentru copii

Ligia Voro

Continental Sibiu se extinde: un spațiu de producție și un centru de cercetare vor fi inaugurate până la final de an

Papuc Irina

Proiectul de creare a unui parc pe o fostă groapă de gunoi în Sibiu, scos la licitație

Papuc Irina

Leoni Bistrița, încă 100 de angajări

Stefana Muresan

Surse guvernamentale: Iașiul, în calcule pentru o fabrică a grupului Volkswagen

redactia

Licitație pentru proiectarea și execuția Drumului Apusenilor, contract de 118 mil lei

Stefana Muresan

Business Days București repune pe agendă un subiect major:  rolul oamenilor de afaceri în construcția proiectului de țară

Ionut Oprea

Orașele Transilvaniei și Banatului, magnet pentru turiști

redactia

Cristina Pardi, Head of New Business: “Filosofia NTT DATA Romania are în centrul său clientul, viziunea și echipa”

redactia

VIVO! în România

Transilvania Business

Nokia recrutează anual 150-200 de studenţi

Stefana Muresan

Platforma digitală de de servicii medicale Docbook atrage o investiţie de 600.000 Euro pentru dezvoltarea unei platfome de telemedicină

Papuc Irina

FieldBook AgriApps, un nou standard în agricultura de precizie

Ligia Voro

Din fonduri europene, parc cu spații de agrement, sport și sănătate în Târgu Mureș

Ligia Voro

Linia ferată Cluj – Cernăuți, în topul celor mai pitorești din Europa

Nora Dumitrescu

Sebastian Ionescu, președintele ONJN: “Avem datoria de a asigura crearea unei piețe coerente și responsabile”

Stefana Muresan

CJ | Borodi, Brinel: „IT-ul nu mai este doar o utilitate!”

Leave a Comment