IT&C Sanatate Ultimele stiri

Pharma Points, aplicația gratuită care îți spune în ce farmacie găsești medicamentul de care ai nevoie

Echipa Doctrina.biz, platforma digitală de marketing dedicată profesioniștilor din sănătate, a dezvoltat Pharma Points o aplicație gratuită prin care oamenii pot afla rapid unde pot găsi cele mai căutate medicamente și produse farma de care au nevoie. Aplicația funcționează în Facebook Messenger.

Soluția Pharma Points a fost dezvoltată voluntar pentru a sprijini lupta împotriva răspândirii coronavirusului, prin reducerea expunerii la virus atât a pacienților, cât și a personalului din farmacii. Investiția în proiect se ridică la peste 10.000 euro, potrivit The Trends.

„Suntem direct implicați în piața farmaceutică și în colaborarea cu farmaciile de peste 6 ani. În acest context, vedem zilnic oameni care caută anumite produse și sunt nevoiți să meargă de la o farmacie la alta pentru a le găsi. Ne-am gândit ce putem face noi ca să ajutăm și să reducem riscul de răspândire a COVID-19. Am îmbinat cunoștințele despre industria farmaceutică, alături de expertiza în digital marketing, în mod special de messenger marketing, pentru a construi acest sistem”, declară Doru Mircea, Fondator Doctrina România.

Obiectiv: 1 milion de utilizatori și 3000 farmacii

Utilizarea Pharma Points este gratuită, atât pentru farmacii, cât și pentru populație. De la finalizarea proiectului, la jumătatea lunii aprilie, peste 500 farmacii s-au înscris în aplicație. În prezent, publicul poate interoga aplicația cu privire la disponibilitatea celor mai căutate produse (măști de protecție, mănuși, dezinfectanți, dar și medicamente precum paracetamol sau altele, eliberate pe bază de rețetă), în 130 localități din toate județele țării.

Produsele farmaceutice a căror disponibilitate poate fi verificată în aplicația Pharma Points sunt cele mai căutate de public într-un anumit moment, acestea putând să se modifice în funcție de căutarile active ale utilizatorilor. Astfel, aplicația se actualizează continuu prin contribuția pacienților. Lista inițială de produse a fost stabilită cu ajutorul farmaciștilor cu care echipa Pharma Points s-a consultat.

„Sistemul este gândit să se auto-alimenteze, pentru că face apel la o nevoie intrinsecă a oamenilor de a ajuta. Distribuirea informației de la un pacient la altul și de la un farmacist la altul este încurajată și, oarecum, naturală. Ca orizont, 3000 de farmacii și un milion de utilizatori pare un obiectiv rezonabil pentru lunile următoare, ținând cont de utilitatea serviciului și de feedback-urile primite până acum”, adaugă Doru Mircea.

Cum funcționează Pharma Points

Aplicația funcționează prin intermediul Facebook Messenger. Messenger este una dintre cele mai utilizate platforme digitale, atingând deja o plajă largă de utilizatori români din toate segmentele de vârstă. Un alt motiv pentru alegerea dezvoltării Pharma Points prin Facebook Messenger îl reprezintă faptul că nu este necesară descărcarea unei alte aplicații, ceea ce ar face adopția sistemului mai lentă.

Utilizatorii intră pe pagina de Facebook Pharma Points și apasă Trimite mesaj. Aplicația îl ghidează apoi prin câțiva pași de interogare, prin care utilizatorul menționează localitatea în care caută, iar apoi dacă este în căutarea unei farmacii bine aprovizionate sau a unui produs farma popular în acel moment.

După selectarea produsului, utilizatorilor le sunt indicate farmaciile în care îl pot găsi, iar după câteva ore sunt întrebați, în mod automat, dacă au găsit produsul respectiv în farmacia sugerată.

Doctrina.Biz este prima platformă de marketing digital dedicată industriei farma și de sănătate. Platforma facilitează interacțiunea directă cu profesioniștii din această industrie, farmaciști, asistenți de farmacie și medici, prin intermediul conținutului video. Este prima soluție de marketing B2B, pentru digitalizarea comunicării în aceasta industrie.

Doctrina este prezentă în Slovenia (țara de origine), Croația, România, Polonia, Rusia, Marea Britanie și Turcia. În România, Doctrina este dezvoltată ca franciză de medicii antreprenori Ioana Mircea și Doru Mircea.

Related posts

Metropola Cluj a intrat în parteneriat cu Hamburg, Rotterdam și Marsilia

Nora Dumitrescu

Senior Software participă alături de Electroarges, Dacia și Universitatea din Pitești la crearea unui ventilator mecanic

Papuc Irina

Primul tren Cluj – Viena a plecat duminică din România. Toate biletele s-au vândut

redactia

Toplița, destinație turistică pentru toate anotimpurile

Ligia Voro

Cum s-a mobilizat comunitatea din Mediaș pentru a susține spitalul din localitate

Papuc Irina

Mihai Aniței, director general AZOMUREȘ: “Este foarte important ca fiecare să realizeze că AZOMUREȘ produce valoare adăugată în România și pentru România” (II)

Ligia Voro

România a fost mai dinamică decât regiunea în primul semestru din 2019

Ligia Voro

Sibiu: Producătorii agricoli locali, pilonii Regiunii Gastronomice

Stefana Muresan

CBRE lansează Proptech Index 2019: În România, clădirile de birouri sunt pregătite pentru această strategie

Ligia Voro

Google, primul Atelier Digital din România la Facultatea de Management în Producție și Transporturi Timișoara

Stefana Muresan

Nu mai avem o țară low-cost și alte concluzii la forumul franco-român

Ligia Voro

România are 70 de proiecte europene fazate de 3,35 miliarde euro, printre care: autostrada A1 Lugoj-Deva, autostrada A10 Sebeş-Turda, reabilitarea tronsonului de cale ferată Sighişoara-Simeria

Stefana Muresan

Clinica de Pediatrie II din Cluj Napoca a inaugurat două camere sterile destinate copiilor cu afecţiuni oncologice

Stefana Muresan

Colegiul Titulescu din Baia Mare vrea să îi facă antreprenori pe liceeni

Nora Dumitrescu

ENGIE Romania a încheiat un parteneriat cu Mercedez-Benz România pentru promovarea mobilității electrice

Papuc Irina

UBB vizează cumpărarea sediului Băncii Transilvania

Stefana Muresan

Informaticienii de la AROBS, rechemați la birou

Nora Dumitrescu

Mihai Daraban (CCIR), la Seul: Produsele made in România pot ajunge și pe piața din Coreea de Sud

redactia

Combinatul Chimcomplex va fabrica un igienizant anticoronavirus

Nora Dumitrescu

Cea mai bună universitate din România. UBB detronează Universitatea Bucureşti

redactia

Elite în business. Județul Mureș. Gedeon Richter România. Tradiție și inovație

Transilvania Business

Transilvania Constructii a inceput lucrarile la Corpul B al cladirii Novis Plaza din Cluj Napoca

redactia

Aproape 266 de milioane de euro, fonduri europene, pentru sistemul de înregistrare a terenurilor în zonele rurale din România

redactia

Muzeul Bucovinei a lansat propria ciocolată cu ocazia aniversării a 120 de ani de la înființare: produsă la Cisnădie

Papuc Irina

Leave a Comment