Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Laptopurile, cele mai căutate electronice de către români în timpul crizei Corona

În luna aprilie, interesul pentru laptopuri a depăşit maximul de căutare anual al Black Friday 2019 cu peste 30%, potrivit analizei realizate de către Encompass Marketing Solutions în ceea ce privește cele mai populare căutări Google ale românilor în timpul crizei cauzate de Coronavirus.

În decursul lunii aprilie, căutările prin intermediul Google pentru „laptop” au atins cote culminante, acesta fiind cel mai utilizat cuvânt căutat în categoria computere & electronice. Cuvântul cheie „laptop” a înregistrat un scor de popularitate de 100%, atingând un nivel maxim la sfârşitul lunii aprilie. Interesant este că volumul de căutare pentru „laptop” în contextul Coronavirus şi al muncii de acasă, a depăşit interogările de căutare similare înregistrate în perioadele Black Friday şi Crăciun 2019 cu peste 30%. Encompass Marketing Solutions (eMs), grup de consultanță în management cu sediul în Olanda, a studiat popularitatea căutărilor Google ale românilor, în categoria computere şi electronice. Studiul eMs indică faptul că această creştere bruscă a interesului căutărilor pentru laptopuri este legată de tendința lucrului de acasă, în contextul pandemiei.

Studiul realizat de eMs, în prima săptămână a lunii mai, arată că şi căutarea pentru „PC” a înregistrat o creştere notabilă în interesul românilor începând cu luna martie.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

“Vrem piste ca afară pentru o distanţare fizică reală”

Articolul următor

Spitalele Județean și Municipal Oradea, reabilitate cu fonduri europene

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share