Asociația Produs de Cluj (APC), una dintre cele mai active asociații din România dedicate promovării produselor tradiționale, își trimite acum produsele până în capitală.
Aceasta a deschis un magazin virtual, după ce târgurile și evenimentele cu profil agro-alimentar, la care membrii și colaboratorii asociației participau constant, nu s-au mai ținut, ca urmare a pandemiei de coronavirus, conform portalului Lanțul Alimentar.
“Am trimis până acum, în afara județului, la Timișoara, Sibiu, Oradea și București. Clienții au cerut ulei presat la rece, slănină, ciolan afumat, caș, suc de mere. Lucrăm cu o firmă de curierat” a declarat Ramona Ioana Moldovan, președintele asociației.
Platforma online dedicată a fost deschis acum o lună și, potrivit unui status postat pe pagina de facebook a asociației, magazinul are 500 de clienți și peste 9.000 de produse vândute,
”Pandemia… a venit de nicăieri și a lovit întreaga lume, dându-ne astfel posibilitatea să ne reinventăm. În cazul nostru ne-a oferit oportunitatea să găsim soluții pentru a putea acomoda nevoile clienților noștri și ale producătorilor locali” își argumentează asociația demersul.
”Am primit comanda, la timp, conform programării, fără contact direct, coletul a fost lasat în mașina personală, pe care am deschis-o din casă. Mulțumim”, a relatat un client.
APC este susținută financiar de Consiliul Județean Cluj și promovează la rândul ei 19 mici afaceri cu produse tradiționale, printre care se numără Brutaria Ioasim – produse de panificație, patiserie și specialități; Luna Solai, producător uleiuri presate la rece; Delicium, producător dulcețuri și siropuri naturale Borșa; Grădina de Munte, producător siropuri și dulcețuri naturale, Valea Ierii; Carmangeria Nicosim Pasini, Gherla; Csaba Barabas, viticultor din Fizeșu Gherlii.