Cluj IT&C Ultimele stiri

Agenţia Klain lansează o serie de pachete speciale pentru IMM-uri prin LeasingWEB

În contextul pandemiei și, implicit, al stării de incertitudine financiară pentru antreprenori, agenția clujeană de marketing online Klain lansează o serie de pachete speciale pentru achiziția unui website prin LeasingWEB, un produs dezvoltat pentru firmele mici și medii, care au nevoie să-și dezvolte prezența în mediul online. Pachetele se adresează companiilor care caută să-și construiască un website de prezentare sau un catalog sau chiar opțiunea de LeasingWEB Hotelier, recomandată celor care dețin una sau mai multe unități de cazare.

Sistemul de leasing funcționează ca orice formă de creditare. În funcție de necesitățile specifice, business-urile pot alege între 3 pachete cu costuri și beneficii diferite, care pot fi achitate într-o perioadă cuprinsă între 6 și 24 de luni, în tot acest timp fiind asigurată mentenanța website-ului.

Pentru micii întreprinzători, LeasingWEB este un serviciu care permite controlul optimizat al costurilor lunare, începând cu realizarea site-ului, continuând cu alte beneficii conexe, cum ar fi sistem open source și securitate ridicată. În plus, produsul dezvoltat de echipa clujeană oferă o soluție optimă pentru fiecare tipologie de business. În funcție de nevoile pe care le are business-ul și bugetul pe care îl alocă pentru prezența online, antreprenorul poate să opteze între 2 variante pentru site-ul companiei, o soluție personalizată integral după nevoile și obiectivele de comunicare stabilite sau o soluție standardizată, construită de echipa Klain după tipologia segmentul de piață.

În cei 13 ani de activitate, identificăm constant nevoia firmelor mici și medii de a avea un site profesionist, care să răspundă cerințelor de business, dar și să fie intuitiv pentru consumator. Majoritatea antreprenorilor aleg o soluție mai eficientă ca și cost, care de multe ori nu se potrivește pentru afacerea lor, datorită constrângerilor financiare. De aceea am dezvoltat acest produs care permite realizarea site-ului într-un timp scurt și la costuri eficiente, și astfel permite micilor întreprinzători să își concentreze bugetul pe dezvoltarea produselor”, a declarat Valentin Bolboacă, Directorul agenției Klain.

Procesul de achiziție este simplu, tot ce trebuie să facă un antreprenor este să intre pe site-ul LeasingWEB.ro și să solicite o ofertă sau să aleagă pachetul pe care-l consideră potrivit pentru el. Ulterior, acesta va primi un email cu o serie de întrebări punctuale legate de nevoile business-ului, iar pe baza răspunsurilor și a unei analize inițiale, echipa Klain va veni cu o soluție potrivită. De aici, clientul trebuie doar să opteze pentru una dintre variante și site-ul intră în procesul de implementare.

Un raport publicat în anul 2018 de Institutul Național de Statistică (INS) arătă faptul că un procent de doar 45,4% dintre companiile din România dețin un site propriu, chiar dacă 86,1% dintre acestea utilizează internetul în operațiunile de zi cu zi. Ne dorim să extindem produsul LeasingWEB în următoarea perioadă și spre alte servicii necesare business-uri pentru a avea o prezență online profesionistă, cum ar fi servicii de realizare a procesului de GDPR-ului pentru site-uri sau pachete complete de marketing online”, adaugă Valentin Bolboacă.

Agenția de digital marketing KLAIN este prezentă pe piață clujeană din 2007. Principalul obiectiv al agenției este de a ajuta firmele să genereze profit din prezența lor în mediul online, printr-un mecanism clar definit, folosind instrumente de măsurare a rezultatelor obținute din acțiunile realizate și procesul de vânzare.

Related posts

TEDxBaiaMare revine în noiembrie cu o nouă ediție – „Building Bridges”

Ionel Albu

Un orădean a scăpat de un credit de circa 52.000 de franci prin negociere

Traian Dan

Orbis deschide noi hoteluri, inclusiv la Arad și Sighișoara

Stefana Muresan

Vești bune: Uzinele Dacia sunt gata să reia progresiv activitatea industrială

Papuc Irina

O importantă companie germană din automotive îşi mută centrul de dezvoltare în clădirea ISHO din Timişoara

Robert Bloancă

Bistriţa Năsăud, Maramureş și Sibiu – centre de colectare lână şi piei de animale

Stefana Muresan

Carmen Orban: Grupul Monza, promotor al elitelor medicale, dezvoltă cel mai mare spital de Oncologie din România

Papuc Irina

Premiul I pentru proiectele europene din regiunea de Nord-Vest, atribuit Consiliului Judeţean Cluj

Stefana Muresan

Alexandra și Cosmin, îndrăgostiți de ceea ce fac în cadrul Star Transmission și Star Assembly

Ligia Voro

Schimbare de identitate vizuală: Sunimprof devine Rottaprint

Nora Dumitrescu

Untold a distribuit alimente și echipament medical în Apuseni și Maramureș

Nora Dumitrescu

Cati kilometri de autostrada au fost inaugurati si ce alte proiecte de infrastructura au fost finalizate sau incepute in 2018?

redactia

Lecții de business de la liderii marilor companii, oferite la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Peste 1.500 de tone de lână, colectate în Sibiu și Constanța; 1.100 tone, trimise la export

Stefana Muresan

Europa decontează legarea Autostrăzii Transilvania de Ungaria

Nora Dumitrescu

Connections intră pe piața din Asia

Ligia Voro

MT: Trei coridoare, inclusiv secţiunea Târgu Mureş – Târgu Neamţ, vor face legătura Moldova – Transilvania – Europa Centrală

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Lechința, the Land of Revived Saxon Vineyards

Transilvania Business

Clujul consumă mai puțin vin, dar de calitate superioară

redactia

Aprobat: Schemă de ajutor public de 53 de milioane de euro pentru România pentru crearea unei rețele de stații de reîncărcare pentru vehicule electrice

Papuc Irina

Peste 50 de milioane de euro pentru tramvaie noi și modernizarea străzii Calea Bogdăneștilor – Timișoara

Ligia Voro

Politehniștii băimăreni au învățat cum să își facă un plan de afaceri

Nora Dumitrescu

Viaductul de la Gilău din Autostrada Transilvania, finalizat de Tirrena Scavi

Stefana Muresan

Maestro Business Center, achizitie a First Property Group

Stefana Muresan

Leave a Comment