Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Produsele de Cluj, din nou în aer liber

Asociația Produs de Cluj (APC) a demarat pregătirile pentru reluarea evenimentelor desfășurate în aer liber sub această titulatură.

“Deși 2020 debutase sub auspicii bune pentru evenimentele Asociației Produs de Cluj, cu participarea la Târgul Internațional Săptămâna Verde de la Berlin și organizarea la București a unui târg dedicat femeilor antreprenoare ale Clujului, în curtea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, izbucnirea pandemiei a obligat la o regândire a activității.

A fost creată și lansată platforma de vânzări online, unde se regăsesc mare parte din colaboratorii tradiționali ai APC și care a împlinit două luni de activitate. Evoluția situației epidemiologice a determinat demararea pregătirilor pentru reluarea evenimentelor desfășurate în aer liber, respectiv a Târgurilor Produs de Cluj”, a menționat conducerea organizației.

97 de târguri proprii, 50 de participări la evenimente expoziționale cu APC în calitate de coorganizatoare sau invitată, 5.000 de expozanți, milioane de produse vândute și de spectatori sunt cifrele celor nouă ani scurși de la organizarea de către Consiliul Județean a primului târg desfășurat sub brandul Produs de Cluj.

,,Am pornit proiectul din dorința de a sprijini o categorie socio-profesională cam ignorată, aceea a micilor întreprinzători activi în zona de conservare și promovare a produselor realizate după metode și rețete tradiționale.

Este vorba despre mici fermieri și artizani locali care, în afara faptului că se străduie să transmită generațiilor următoare o parte importantă a culturii populare, sunt contribuitori la economia locală.

Sunt cei mai buni parteneri pe care și-i poate dori cineva, oameni care au readus în atenția publicului preparate alimentare tradiționale și obiectele de artizanat”, a declarat Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Primul eveniment desfășurat sub acest brand a avut loc în 2011, în parcarea hipermarketului Cora, cu 35 de expozanți. În timp, producătorii și artizanii clujeni au avut ocazia de a-și prezenta munca în Marea Britanie, Franța, Germania, Polonia, Serbia, Grecia, Spania, Republica Moldova, dar și în țară.

Succesul evenimentelor a determinat creșterea numărului de târguri, în ultimii cinci ani fiind organizate, în medie, câte 14 manifestări expoziționale proprii anual și opt participări la evenimente naționale și internaționale cu APC ca parteneră sau invitată. Formatul proiectului a devenit model pentru entități publice și private.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

În aprilie rata șomajului în Satu Mare a fost de 2,85%

Articolul următor

Plimbare virtuală printre monumentele Art Nouveau ale Oradiei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share