Cluj IT&C Ultimele stiri

The Open utilizează tehnologia și inteligența artificială a NTT DATA, pentru a crea un campionat virtual cu celebrități ale golfului din ultimele decenii

The Open for The Ages îi va așeza față în față pe cei mai buni jucători de golf din ultimii 50 de ani cu ajutorul filmărilor de arhivă și al datelor istorice în cadrul unui campionat virtual de golf.

 

NTT DATA a anunțat astăzi că lucrează împreună cu R&A, organizatorul campionatului The Open, pentru a valorifica datele și tehnologia AI de care dispune compania cu scopul de a crea un campionat virtual cu celebritățile golfului din ultimii 50 de ani. Evenimentul va utiliza filmări și date din arhivă în cadrul unui campionat de golf „live”, care va avea loc între 16 și 19 iulie, perioada în care era programat The Open.

În contextul în care multe evenimente sportive de anul acesta au fost anulate sau amânate, inclusiv cea de-a 149-a ediție a campionatului The Open de la Royal St George’s, această competiție virtuală utilizează tehnologia NTT DATA pentru a analiza date istorice de la edițiile anterioare ale campionatului The Open cu scopul de a crea un nivel de performanță de referință pe baza căruia să fie comparate celebritățile golfului din 1970 până astăzi. Aceste date, combinate cu voturile și implicarea spectatorilor, au dat naștere unei experiențe digitale noi și incitante, televizată pentru fanii golfului din toată lumea: The Open for The Ages.

The Open for The Ages va oferi fanilor golfului șansa de a se lăsa absorbiți de o experiență revoluționară.  Având ca participanți unii dintre cei mai mari jucători din lumea golfului, printre care Seve Ballesteros, Tiger Woods, Rory McIlroy, Jack Nicklaus și Tom Watson, acesta va fi primul eveniment sportiv digital de acest gen care îi așază față în față pe cei mai buni jucători ai tuturor timpurilor pentru a se întrece în cadrul unui singur campionat de golf. The Open for The Ages va beneficia de susținerea unei campanii digitale și pe rețelele de socializare care va cuprinde clipuri difuzate „în timpul jocului”, clasamente și statistici pe parcursul primelor trei zile, iar mai apoi va fi dezvăluit câștigătorul deplin in runda finală de duminică, 19 iulie.

În calitate de susținător al campionatului The Open în ultimii șapte ani, NTT DATA a realizat inovații în ceea ce privește tehnologia progresivă la fața locului destinată fanilor, cum ar fi NTT DATA Wall, care afișează date și rezultate ale analizelor de la toate găurile de joc într-un singur loc, astfel încât spectatorii să nu rateze niciun moment din acțiune.

Anul acesta, R&A a valorificat experiența NTT DATA pentru a crea conținut nou și captivant utilizând filmările din arhivă în moduri incitante și inovatoare cu scopul de a aduce la viață istoria acestui mare eveniment, în timp ce instrumentele de analiză a datelor au avut rolul de a analiza mii de lovituri executate de către profesioniști de-a lungul anilor. Aceste tehnologii le-au furnizat celor de la R&A cunoștințele necesare pentru a putea proiecta evenimentul The Open for The Ages.

„The Open for The Ages este o premieră mondială și un eveniment care nu trebuie ratat de către fanii golfului. Am utilizat tehnologia pentru a crea un concept captivant care aduce împreună cei mai mari campioni ai golfului din ultimii 50 de ani și pentru a proiecta un Campionat desfășurat pe emblematicul teren Old Course de la St Andrews”, a declarat Neil Armit, CCO R&A.

“Pentru prima dată, tehnologia video AI ne-a permis să comparăm și să analizăm loviturile jucătorilor de golf încă din anii 1970 și până în vremurile noastre. De asemenea, datorită tehnologiei, am reușit să analizăm tabele cu scoruri și date istorice pentru a crea o sursă de informații de referință pe baza căruia să construim acest concept. NTT DATA a reprezentat pentru noi partenerul tehnologic ideal, capabil să ne ajute să transformăm ideile noastre în realitate”, declară Neil Armit, CCO R&A.

„NTT DATA de mai mulți ani este un susținător al campionatului The Open, furnizând tehnologia din spatele culiselor, dar și creând aplicația interactivă NTT DATA Wall pentru The Open, care face posibilă și implicarea fanilor. Pentru noi este o pasiune să le oferim spectatorilor și fanilor sportului cele mai bune mijloace digitale de îmbunătățire a experienței lor. Suntem privilegiați să lucrăm la un eveniment fără precedent împreună cu R&A, care are în spate o întreagă istorie, în special într-un an în care pandemia a cauzat anularea campionatului The Open”, declară Walter Ruffinoni, Co-CEO NTT DATA EMEA.

„Implicarea activă a fanilor prin intermediul tehnologiei reprezintă viitorul sportului și, deși nu va înlocui niciodată plăcerea experienței live, tehnologia va juca un rol din ce în ce mai important în cadrul acestor evenimente”, a declarat  Walter Ruffinoni, Co-CEO NTT DATA EMEA.

Evenimentul The Open for The Ages va fi transmis duminică, 19 iulie, la ora 11:00 BST pe Sky Sports, la ora 6:00 EDT pe Golf Channel și la ora 19:00 pe Japan Golf Network.

 

Despre NTT DATA:

NTT DATA este leader de servicii IT și partener global în inovație, cu sediul central în Tokyo și operațiuni în peste 50 de țări. Punem pe primul loc colaborările pe termen lung combinând acoperiea globală cu experiența locală pentru a oferi o gamă variată de servicii premium: de la consultanță la dezvoltare de sisteme si outsourcing. Pentru mai multe informații vizitați www.nttdata.com

 

Despre NTT DATA Romania:

NTT DATA Romania este un furnizor de servicii IT și integrator de sisteme care folosește inovația pentru a accelera transformarea digitală a afacerilor și a genera valoare adăugată clienților, având o echipă de peste 2000 de specialiști în România și Serbia.

Portofoliul companiei oferă o gamă variată de servicii: dezvoltare și integrare soluții software standard sau individualizate, managementul aplicațiilor și suport, testare și aigurarea calității, consultanță IT, servicii de securitatea informației, infrastructură și cybersecurity. Clienții companiei activează în industrii precum: Automotive, Banking, Manufacturing, Energy and Utilities, Public Sector & Utilities, Retail, Transportation & Logistics.

 

 

 

 

 

Related posts

Grupul PPE din Parlamentul European rămâne aproape de agricultorii din România și nu numai!

redactia

Elite în business. Județul Mureș. MOȘTENITORII. Andrei Oltean, director de dezvoltare IRUM SA: „Pentru a avea produse competitive la nivel mondial, este nevoie de o muncă în zona de cercetare și dezvoltare”

Ligia Voro

Fabrica de prelucrare a lemnului Kastamonu din Reghin, afaceri de 117 mil. euro în T3

Stefana Muresan

NRCC GALA DINNER in Cluj Napoca

Ionut Oprea

Apicultorii sălăjeni cer programe de stimulare a consumului de miere

Nora Dumitrescu

Brașovul cumpără cu 25 mil. euro 105 autobuze turcești de la Karsan Otomotiv

Stefana Muresan

Familia Căpușan ridică un nou Grand Park

Nora Dumitrescu

În 2020, fermierii campioni pariază tot pe hibrizii de porumb Pioneer®

Ligia Voro

Constructorul Sebi Marc a finalizat noul bloc ANL din Sighet

Nora Dumitrescu

Marțian Vasile Roșca, crescătorul de Angus de la poalele Călimanilor

Stefana Muresan

CCIA Arad – parteneriate pentru a veni în sprijinul celor care accesează Programul StartUp Nation

Stefana Muresan

Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu are un nou rector: Sorin Radu

Papuc Irina

Criza medicamentelor din România, rezolvată prin plafonarea taxei clawback

redactia

Spitalul Municipal din Blaj, gata să investească până la jumătate de milion de lei pentru dotări de ultimă generație

Papuc Irina

Fablab a început să producă viziere medicale împreună cu proprietarii de imprimante 3D din București

Ion Surdu

Skyliner on the home stretch

Transilvania Business

Peste 150 de milioane de euro, bugetul de investiții al Oradiei în 2020

Traian Dan

Companiile brașovene, despre efectele crizei: măsurile pe care le solicită de la stat

Ion Surdu

Salariul mediu net în construcţii a crescut cu 43%

Stefana Muresan

Producătorul lactatelor Olympus vizează o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, până la 100 mil. euro, cu fabrica din Braşov

redactia

Clubul Rotary Câmpia Turzii, premii acordate șefilor de promoție

Stefana Muresan

Afaceri americane în Maramureș: profit mai mare la fabricile Eaton

Nora Dumitrescu

Școala duală, peste universități, în Timișoara

redactia

Conferința anuală DAFCOCHIM Agro: FMC extinde Evalio® AgroSystem în România

Ligia Voro

Leave a Comment