Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 31: Therezia, tradiție și valoare în pregătirea laptelui

Compania mureșeană Therezia este un nume consacrat în arta pregătirii laptelui. Produsele fabricii din comuna Pănet, județul Mureș, sunt apreciate la nivel național și în mai multe țări ale Europei. Familia Bartha, artizanul acestui business de succes, ne-a oferit amănunte despre evoluția companiei Therezia.

Ce reprezintă Therezia în momentul de față?

Therezia se numără printre companiile de succes care au marcat în mod pozitiv sistemul economic românesc, conturându-și de-a lungul anilor o evoluție sănătoasă, bazată pe strategii pro client. Fondată în anul 1994, la inițiativa familiei Bartha, Therezia este o afacere de familie care și-a consolidat poziția pe piața produselor lactate pas cu pas, ajungând în cei peste 25 de ani de activitate să dețină o cotă semnificativă din piața de profil. Cu un capital integral românesc și o echipă de peste 130 de angajați, Therezia își confundă numele cu județul Mureș și în egală măsură cu Transilvania, unde arta prelucrării laptelui a căpătat de-a lungul secolelor o dimensiune endemică. Therezia mai înseamnă și o rețea de magazine proprii, unde clienții sunt întâmpinați zi de zi cu produse proaspete, premium, de cea mai bună calitate.

Care este filosofia afacerii? Care sunt valorile care v-au ghidat?

Therezia se numără printre companiile norocoase, profitând din plin de originile ei transilvănene. Aproape fiecare produs este inspirat din vechile rețete arhaice ardelenești păstrate cu sfințenie de moșii și strămoșii noștri. Laptele proaspăt este transpus într-o simfonie complexă a gustului în care fiecare picătură se transformă într-un deliciu culinar “complicat”. Therezia a căutat de-a lungul timpului să-și îmbunătățească permanent parametrii de business, fiind unul dintre cei mai importanți angajatori pe plan local. Nu doar că laptele mureșean este de o calitate superioară incontestabilă, dar Therezia a reprezentat și o alternativă reală de valorificare a laptelui pentru micii și marii fermieri.

Prin ce se diferențiază produsele Therezia de alte produse de acest tip?

Unul dintre secretele succesului nostru este calitatea materiei prime, în special a laptelui provenit din fermele mureșene. O materie primă de calitate atrage după sine invariabil un produs superior. Așa este și în cazul nostru. Ne-am concentrat permanent pe monitorizarea și selectarea atentă a furnizorilor noștri. Un alt aspect important este tehnologia de ultimă generație. Parcul nostru tehnologic înglobează cele mai moderne echipamente de prelucrare a laptelui. Fiecare detaliu contează. Nimic nu este întâmplător. Atunci când lucrurile sunt făcute cu pasiune, succesul nu va întârzia să apară. Conform Ziarului Financiar, cel mai vândut cașcaval din România a fost unul produs de Therezia.

Ce reprezintă Therezia pentru comunitate?

Așa cum spuneam, Therezia este unul dintre cei mai importanți angajatori locali, oferindu-le tinerilor perspectiva unei cariere de succes. Calitatea produselor noastre nu s-a făcut remarcată doar pe plan local, compania noastră fiind unul dintre brandurile românești exportate la nivel european. Piețe exigente precum Anglia, Irlanda, Germania, Italia, Spania, Portugalia sau Ungaria au devenit treptat clienții noștrii tradiționali.

 

Ranking: 31

Therezia Prodcom SRL

Fondată în anul 1994, firma Therezia a cunoscut o ascensiune rapidă şi dinamică, impunându-se pe piața alimentară românească și internațională, fiind printre cei mai importanți producători de brânzeturi din România. Compania este administrată de Marton Bartha. Numărul mediu de angajați este de 124, conform ultimelor date contabile.
Datele financiare arată o creștere a cifrei de afaceri ce a depășit 41,1 milioane lei în anul 2018, iar profitul – 1,9 milioane lei. Activele imobilizate și capitalurile proprii au valorat ambele câte 14,4 milioane lei.

Scor final (puncte): 60,70

Cifra de afaceri: 67

Active imobilizate: 65

Profit: 42

Nr. angajați: 59

Capitaluri proprii: 67

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Inel verde pentru Salonta – 18.000 de copaci vor fi plantați în jurul orașului

Articolul următor

Auchan și-a deschis primul său supermarket din Transilvania

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share