Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Promovarea României se face la Brașov prin intermediul BBC: patru clipuri de promovare vor rula până în octombrie

uvisitromania.com

Primăria Brașov a încheiat un contract cu BBC World în vederea promovării orașului, dar și a României, prin rularea a patru clipuri de 30 de secunde din august până la sfârșitul lunii octombrie. Spoturile au fost create de jurnalistul Charlie Ottley, celebru pentru documentarul în cinci serii „Wild Carpathia“.

Charlie Ottley a prezentat zilele trecute Consiliului Local cele patru clipuri de prezentare ale Brașovului, care vor rula timp de trei luni pe BBC World. „Campania noastră anterioară, care a durat doar o lună, a dublat numărul turiștilor străini care au auzit de România. Va fi cea mai mare campanie de promovare a Brașovului și a României la nivel internațional de până acum. Dumneavoastră faceți acum ceea ce ar trebui să facă Ministerul Turismului, pe care criza COVID l-a surprins fără reacție. Este o criză internațională a turismului, iar consecințele ei pentru România vor fi dezastruoase la anul. Ce faceți dumneavoastră va ajuta nu numai Brașovul, ci și întreaga țară, cu atât mai mult cu cât nimeni altcineva nu face nimic“, a declarat Charlie Ottley.

Realizatorul britanic a mediat relația dintre municipalitatea brașoveană și BBC. El crede că perioada 1 august – 31 octombrie 2020, în care vor rula spoturile pe BBC World, este una potrivită pentru sezonul viitor , deoarece aceasta este perioada când majoritatea turiștilor străini își programează concediile.

La rândul său, primarul Brașovului, George Scripcaru, a precizat că videoclipurile vor rula atât pe BBC World, cât și la nivel național. „Expunerea la nivel mondial este un lucru bun și facem acest lucru pentru Brașov, Transilvania și România și nu ar fi deloc rău ca și la nivel guvernamental să se întâmple astfel de lucruri. Avem nevoie mai mult ca oricând să ne promovăm, pentru că avem ce arăta, și nu să denigrăm, ponegrim sau să spunem că la Brașov sunt numai probleme, așa cum fac unii care au o abordare complet anapoda“, a menționat Scripcaru.

Cele patru clipuri de prezentare au câte o versiune în limba română și în limba engleză. Spoturile prezintă fiecare detalii diferite ale Brașovului.

Precizăm că la mijlocul lunii iulie pe pagina de Youtube a Primăriei Brașov au fost publicate două spoturi de promovare, de 6 minute și de 1:30 minute, care încep cu „Orașul Brașov – poarta de intrare în Transilvania” și „Coroana Transivlaniei”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Prețul aurului a depășit pentru prima dată pragul de 2.000 de dolari pentru o uncie

Articolul următor

ATENOR: 80 million euros for HERMES BUSINESS CAMPUS

Citește si:
Total
0
Share