Brașov Judete Turism Ultimele stiri

Promovarea României se face la Brașov prin intermediul BBC: patru clipuri de promovare vor rula până în octombrie

uvisitromania.com

Primăria Brașov a încheiat un contract cu BBC World în vederea promovării orașului, dar și a României, prin rularea a patru clipuri de 30 de secunde din august până la sfârșitul lunii octombrie. Spoturile au fost create de jurnalistul Charlie Ottley, celebru pentru documentarul în cinci serii „Wild Carpathia“.

Charlie Ottley a prezentat zilele trecute Consiliului Local cele patru clipuri de prezentare ale Brașovului, care vor rula timp de trei luni pe BBC World. „Campania noastră anterioară, care a durat doar o lună, a dublat numărul turiștilor străini care au auzit de România. Va fi cea mai mare campanie de promovare a Brașovului și a României la nivel internațional de până acum. Dumneavoastră faceți acum ceea ce ar trebui să facă Ministerul Turismului, pe care criza COVID l-a surprins fără reacție. Este o criză internațională a turismului, iar consecințele ei pentru România vor fi dezastruoase la anul. Ce faceți dumneavoastră va ajuta nu numai Brașovul, ci și întreaga țară, cu atât mai mult cu cât nimeni altcineva nu face nimic“, a declarat Charlie Ottley.

Realizatorul britanic a mediat relația dintre municipalitatea brașoveană și BBC. El crede că perioada 1 august – 31 octombrie 2020, în care vor rula spoturile pe BBC World, este una potrivită pentru sezonul viitor , deoarece aceasta este perioada când majoritatea turiștilor străini își programează concediile.

La rândul său, primarul Brașovului, George Scripcaru, a precizat că videoclipurile vor rula atât pe BBC World, cât și la nivel național. „Expunerea la nivel mondial este un lucru bun și facem acest lucru pentru Brașov, Transilvania și România și nu ar fi deloc rău ca și la nivel guvernamental să se întâmple astfel de lucruri. Avem nevoie mai mult ca oricând să ne promovăm, pentru că avem ce arăta, și nu să denigrăm, ponegrim sau să spunem că la Brașov sunt numai probleme, așa cum fac unii care au o abordare complet anapoda“, a menționat Scripcaru.

Cele patru clipuri de prezentare au câte o versiune în limba română și în limba engleză. Spoturile prezintă fiecare detalii diferite ale Brașovului.

Precizăm că la mijlocul lunii iulie pe pagina de Youtube a Primăriei Brașov au fost publicate două spoturi de promovare, de 6 minute și de 1:30 minute, care încep cu „Orașul Brașov – poarta de intrare în Transilvania” și „Coroana Transivlaniei”.

Related posts

Centrala termică, prima opțiune pentru locuințele noi

Ligia Voro

Dezvoltați competențe în workplace, property și facility management la ROFMEX 2019

Ionut Oprea

Operatorul Cento și-a restrâns programul de trasee regionale

Nora Dumitrescu

NTT DATA, investiții de peste 100.000 de euro în noul sediu din Sibiu

Stefana Muresan

Clădirea din Piața Cetate din Oradea, distrusă de incendiu, va fi refăcută

Traian Dan

Topul firmelor din Brașov: performanță în valoare de 10 miliarde de euro

redactia

Mâine se lansează Consiliul Național pentru Transformare Digitală: va avea șapte priorități

Ion Surdu

Premier: Termenul de finalizare a autostrăzii Ploieşti – Comarnic – Braşov ar putea fi 2024

redactia

#Viața după COVID-19. Chestionar pentru un set de soluții pentru mediul de afaceri

Traian Dan

Cererea de finanţare de 1,9 mld. lei pentru construcţia Autostrăzii Sebeş-Turda-Faza II, semnată

Stefana Muresan

Piața de factoring s-a stabilizat în ultimul an la 5 miliarde de euro

Ion Surdu

Schimbările climatice, tema fierbinte evitată de liderii UE la Summit-ul de la Sibiu

Ligia Voro

Brexit: Parlamentul European a ratificat acordul de retragere a Regatului Unit din UE

Papuc Irina

Producătorii de gaze și de energie electrică, prețuri reglementate de la îngrijorarea guvernanților

redactia

A fost lansat zborul direct IAȘI-CLUJ. Ruta internă este operată de compania Tarom

Stefana Muresan

Profi devine partener al proiectului „Monitorul Prețurilor”, alături de alte 9 lanțuri de magazine

Papuc Irina

Blocurile Zalăului vor fi modernizate pe fonduri UE

Nora Dumitrescu

A fost semnat contractul în vederea proiectării și execuției drumului Oradea-Sîntandrei. Investiție de peste 6 mil. lei

Stefana Muresan

Un segment din Autostrada Vestului, redeschis trafiului. Constructorul UMB, mobilizare foarte bună

redactia

Finanțarea Grupului TeraPlast din partea BERD ajunge la 16 milioane de euro

Stefana Muresan

Furnizorul de componente auto Eckerle Automotive, afaceri de peste 45 mil. euro cu fabrica din Cluj

Stefana Muresan

Universitarii clujeni vor organiza afacerile meșteșugărești din Maramureș

Nora Dumitrescu

Campanie de informare, educație și depistare a cancerului de piele

Ligia Voro

77 de firme private au semnat contracte de finanțare în valoare totală de peste 26 mil. euro cu ADR Vest în cadrul Regio

Stefana Muresan

Leave a Comment