Tipografia de etichete Rottaprint din Apahida are în plan investiţii de 4 milioane de euro pentru achiziţia de utilaje şi dezvoltare software.
Pentru anul în curs, directorul general Cristian Nechita-Rotta estimează o creştere de două cifre a veniturilor, avans pe care îl preoconizam şi înainte de pandemie, conform ZF.
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, cu afaceri de 23 milioane de euro în 2019, are în plan pentru anul în curs investiţii de 4 milioane de euro, bani ce vor susţine dezvoltarea liniilor de producţie şi partea de software.
„Anul acesta vom continua dezvoltarea liniilor de fabricaţie pentru noile categorii de produse intrate în portofoliu. Investiţia va fi direcţionată către dezvoltarea software, utilaje care să ne permită să reducem impactul producţiei asupra mediului, implementarea unui sistem de colectare selectivă, dezvoltarea liniilor de producţie pentru etichetele inteligente“, a spus șeful Rottaprint.
Producția a urcat cu 25% în perioada pandemiei de coronavirus, impulsionată de fabricile de dezinfectanți și de alimente. Industriile care au înregistrat o reducere semnificativă a numărului de solicitări au fost cea chimică, prin scăderea cererii de etichete pentru vopsele, și hoteluri, restaurante, catering.
Societatea cu fabrică în Apahida deține patru centre logistice în România și două în Ungaria și Germania, în care lucrează 270 de angajați.