Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Venituri în creștere cu 5% pentru Digi Comunication NV pe trimestrul doi 2020

Grupul Digi Communications NV a anunțat, vineri, 14 august 2020, rezultatele financiare aferente celui de-al doilea trimestru al anului 2020, încheiat la 30 iunie 2020, cu venituri în creștere cu 5 %, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior (EUR 310 milioane, față de 294 milioane EUR) și un progres al unităților generatoare de venituri (RGU) la 16,9 milioane de la 15,5 milioane, la 30 iunie 2019. EBITDA ajustat a fost de 115 milioane EUR (inclusiv IFRS 16), o creștere cu 6 % față de aceeași perioadă a anului 2019.

Global, grupul a înregistrat o performanță consistentă în cel de-al doilea trimestru al anului 2020, în ciuda schimbărilor privind sănătatea publică. Pe măsură ce autoritățile au trecut la relaxarea restricțiilor sociale și comerciale, ca urmare a pandemiei COVID-19, de la jumătatea lunii mai, operațiunile Digi și principalele activități s-au adaptat la noile reguli și măsuri, continuând să asigure sănătatea angajaților, clienților, partenerilor.

Lider la portabilitate

Pe segmentul comunicațiilor mobile, în al doilea trimestru al anului, Digi și-a păstrat poziția de lider al portabilității, în ciuda unei reduceri a numărului de portări față de aceeași perioadă a anului 2019, de la 80.411 numere de telefonie mobilă portate la 70.236. În total, în primul semestru al anului 2020, în rețeaua Digi Mobil s-au portat 166.643 de numere, într-o ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului anterior, când s-au înregistrat 164.830 de numere portate. În iunie 2020, Digi a înregistrat o cotă de piață 44,8% din totalul numerelor mobile portate.

În Ungaria, în condițiile măsurilor restrictive adoptate de autorități, operațiunile s-au derulat, în primele șase luni ale anului, la un nivel asemănător celui din perioadele de normalitate.

În Spania, rata de creștere a numărului de unități generatoare de venituri a revenit la nivelul înregistrat înainte de criza pandemică. Digi Spain a reușit, în al doilea trimestru al anului, să depășească pragul de 2,1 milioane RGU pentru serviciile de voce și date mobile și și-a majorat contribuția la veniturile consolidate ale grupului (21 %) și EBITDA consolidat (12 %).

În Italia, cea de-a patra piață unde grupul este prezent, ca MVNO (Mobile Virtual Network Operator), echipele s-au concentrat pe diversificarea ofertei către clienți și pe optimizarea calității serviciilor. Digi Italia înregistra 245.000 RGU la 30 iunie 2020, comparativ cu 213.000 RGU la 30 iunie 2019.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Diaspora se repatriază la Oradea

Articolul următor

Centralele telefonice digitale VoIP care ajutǎ antreprenorii sǎ vândǎ mai mult şi sǎ nu mai piardǎ clienţi

Citește si:
Total
0
Share