Sǎ presuspunem cǎ sunt antreprenor şi cǎ am nu unul, ci 3 telefoane mobile pentru clienţi. Ce sunt centralele telefonice VoIP şi care sunt diferenţele majore faţǎ de telefoanele mobile?
Se zvoneşte cǎ zâmbetul se aude la telefon. Da, e adevǎrat.
Atunci când angajatul tǎu are o zi mai puţin bunǎ şi rǎspunde la telefon plictisit, fǎrǎ chef de viaţǎ, clientul îşi face imediat o primǎ impresie greşitǎ despre firma ta. Cu greu o mai poţi repara.
În plus, dacǎ telefoanele tale mobile sunǎ ocupat, clienţii tǎi mereu grǎbiţi migreazǎ imediat cǎtre concurenţǎ.
Noile centrale telefonice VoIP pot prelua oricâte apeluri vrei, chiar dacǎ sunǎ 2, 10 sau 100 de clienţi în acelaşi timp, iar convorbirile pot fi înregistrate. În plus, de fiecare datǎ, îţi rǎspunde secretara virtualǎ, o voce înregistratǎ de actori, cu un ton calm, extrem de plǎcut şi prietenos care te reprezintǎ cu adevǎrat.
Cu ce-l ajutǎ pe un antreprenor sǎ asculte înregistrǎrile convorbirilor telefonice cu clienţii sǎi? E legal?
Oamenii sunt diferiţi şi au nevoi sau preferinţe diferite. E firesc.
Ca antreprenor, trebuie sǎ afli mereu ce anume vor clienţii tǎi. Apoi, îţi şlefuieşti discursul şi propunerile astfel încât sǎ vinzi mai mult.
Dacǎ procesezi comanda clientului, nu înseamnǎ cǎ şi vinzi.
A vinde presupune upsell, adicǎ sǎ vinzi ceva suplimentar faţǎ de comanda iniţialǎ sau motivul pentru care clientul te-a apelat. Dacǎ firma ta nu practicǎ aceastǎ tehnicǎ simplǎ de vânzǎri, zilnic, pierzi foarte, foarte mulţi bani.
Acesta este unul dintre primele motive pentru care înregistrǎrile conversaţiilor cu clienţii sunt aur curat pentru firma ta. Din înregistrarea convorbirilor, nu cauţi neapǎrat un vinovat printre angajaţii tǎi, ci pur şi simplu, vrei sǎ vinzi mai mult. Cu un upsell ca la carte, poţi dubla vânzǎrile.
Şi da, e legal. Clienţii îşi dau acordul pentru înregistrarea convorbirilor telefonice.
Ce echipamente presupune şi cât costǎ aceastǎ investiţie?
Laptop-ul de la firmǎ şi o simplǎ pereche de cǎşti cu microfon sunt de ajuns pentru majoritatea firmelor. La cerere, putem instala echipamente sofisticate în intreprinderile mari sau oriunde se justificǎ.
Cel mai vândut abonament costǎ doar câteva zeci de euro pe lunǎ şi acoperǎ majoritatea nevoilor firmelor din România.
Ce beneficii are un antreprenor care îşi monteaza o centralǎ telefonicǎ VoIP? Care sunt riscurile?
În primul rând, vei putea prelua toate apelurile telefonice, chiar dacǎ sunǎ 2, 10 sau 100 de clienţi în acelaşi timp. Telefonul tǎu nu va mai suna ocupat niciodatǎ, prin urmare nu mai pierzi nici un client.
Conectarea apelurilor cu baza ta de date – afli instant ce client te sunǎ şi îi poţi rǎspunde personalizat. “Bunǎ ziua Maria, bine ai revenit!”. Nimic nu te desparte de un client cǎruia îi arǎti respect şi un ton familiar.
Înregistrarea tuturor apelurilor telefonice 24 din 24 de ore care te ajutǎ sǎ afli adevǎrul din firma ta şi sǎ preiei din nou controlul afacerii.
Secretara virtualǎ sau altfel spus, menţinerea unei imagini profesionale prin mesajele automate. Centrala va livra mesajele importante pentru afacerea ta în afara programului de lucru şi în sǎrbǎtorile legale.
Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client. “Pentru informaţii suplimentare apǎsaţi 1, Pentru facturare apǎsaţi 2, Pentru a fi transferat cǎtre un consultant, apǎsaţi 3, samd.
Riscurile sunt zero. Ai 30 de zile la dispoziţie sǎ faci toate testele posibile. Dacǎ din orice motiv nu vei fi pe deplin mulţumit, îţi returnǎm banii, fǎrǎ comentarii.
Te protejǎm 24 din 24, 7 zile din 7. Beneficiezi de soluţii avansate de securitate şi protejarea a datelor. Mai mult, detectǎm cu precizie orice neregulǎ şi o remediem în regim de urgenţǎ. Astfel, afacerea ta este în deplinǎ siguranţǎ.
Unii antreprenori vor susţine ca au produse şi servicii de calitate, iar clienţii îi vor cǎuta oricum. Ce le rǎspundeţi acestora?
Nu mai poţi vorbi exclusiv despre calitate în anul 2020. Astǎzi, calitatea produselor sau serviciilor tale este o condiţie obligatorie, dar nu şi suficientǎ.
Telefonul este una dintre cele mai puternice arme din lume. De ce? Pentru cǎ spre deosebire de mesajele scrise, de regulǎ reci şi oficiale, la telefon poţi transmite emoţii.
Diferenţa faţǎ de competiţie o va reprezenta întotdeauna factorul uman, rǎspunsul imediat la dorinţele clienţilor, chiar anticiparea acestora, surâsul angajaţilor şi disponibilitatea acestora pentru rezolvarea problemelor.
Astfel, centralele telefonice VoIP instalate de noi te ajutǎ sǎ obţii maximul din afacerea ta, sǎ ai o imagine profesionalǎ care sǎ te reprezinte cu adevarat, sǎ vinzi mai mult şi sǎ nu mai pierzi nici un client.
SCIT TECH SRL
Str. Pârâului nr. 2B, Cluj-Napoca
0376 44 33 22
tags: centrale telefonice, VoIP, Scit Tech
SCIT TECH SRL
Str. Pârâului nr. 2B, Cluj-Napoca
0376 44 33 22