IT&C Ultimele stiri

Centralele telefonice digitale VoIP care ajutǎ antreprenorii sǎ vândǎ mai mult şi sǎ nu mai piardǎ clienţi

“Clienţii sunt averea ta. Nu-i mai pierde!” ne declarǎ zâmbind Samy Bǎlaşa, administratorul firmei SCIT TECH SRL din Cluj care instaleazǎ centrale telefonice VoIP de ultimǎ generaţie, oriunde în România.

 

Sǎ presuspunem cǎ sunt antreprenor şi cǎ am nu unul, ci 3 telefoane mobile pentru clienţi. Ce sunt centralele telefonice VoIP şi care sunt diferenţele majore faţǎ de telefoanele mobile?

Se zvoneşte cǎ zâmbetul se aude la telefon. Da, e adevǎrat.

Atunci când angajatul tǎu are o zi mai puţin bunǎ şi rǎspunde la telefon plictisit, fǎrǎ chef de viaţǎ, clientul îşi face imediat o primǎ impresie greşitǎ despre firma ta. Cu greu o mai poţi repara.

În plus, dacǎ telefoanele tale mobile sunǎ ocupat, clienţii tǎi mereu grǎbiţi migreazǎ imediat cǎtre concurenţǎ.

Noile centrale telefonice VoIP pot prelua oricâte apeluri vrei, chiar dacǎ sunǎ 2, 10 sau 100 de clienţi în acelaşi timp, iar convorbirile pot fi înregistrate. În plus, de fiecare datǎ, îţi rǎspunde secretara virtualǎ, o voce înregistratǎ de actori, cu un ton calm, extrem de plǎcut şi prietenos care te reprezintǎ cu adevǎrat.

 

Cu ce-l ajutǎ pe un antreprenor sǎ asculte înregistrǎrile convorbirilor telefonice cu clienţii sǎi? E legal?

Oamenii sunt diferiţi şi au nevoi sau preferinţe diferite. E firesc.

Ca antreprenor, trebuie sǎ afli mereu ce anume vor clienţii tǎi. Apoi, îţi şlefuieşti discursul şi propunerile astfel încât sǎ vinzi mai mult.

Dacǎ procesezi comanda clientului, nu înseamnǎ cǎ şi vinzi.

A vinde presupune upsell, adicǎ sǎ vinzi ceva suplimentar faţǎ de comanda iniţialǎ sau motivul pentru care clientul te-a apelat. Dacǎ firma ta nu practicǎ aceastǎ tehnicǎ simplǎ de vânzǎri, zilnic, pierzi foarte, foarte mulţi bani.

Acesta este unul dintre primele motive pentru care înregistrǎrile conversaţiilor cu clienţii sunt aur curat pentru firma ta. Din înregistrarea convorbirilor, nu cauţi neapǎrat un vinovat printre angajaţii tǎi, ci pur şi simplu, vrei sǎ vinzi mai mult. Cu un upsell ca la carte, poţi dubla vânzǎrile.

Şi da, e legal. Clienţii îşi dau acordul pentru înregistrarea convorbirilor telefonice.

Ce echipamente presupune şi cât costǎ aceastǎ investiţie?

Laptop-ul de la firmǎ şi o simplǎ pereche de cǎşti cu microfon sunt de ajuns pentru majoritatea firmelor. La cerere, putem instala echipamente sofisticate în intreprinderile mari sau oriunde se justificǎ.

Cel mai vândut abonament costǎ doar câteva zeci de euro pe lunǎ şi acoperǎ majoritatea nevoilor firmelor din România.

Ce beneficii are un antreprenor care îşi monteaza o centralǎ telefonicǎ VoIP? Care sunt riscurile?

În primul rând, vei putea prelua toate apelurile telefonice, chiar dacǎ sunǎ 2, 10 sau 100 de clienţi în acelaşi timp. Telefonul tǎu nu va mai suna ocupat niciodatǎ, prin urmare nu mai pierzi nici un client.

Conectarea apelurilor cu baza ta de date – afli instant ce client te sunǎ şi îi poţi rǎspunde personalizat. “Bunǎ ziua Maria, bine ai revenit!”. Nimic nu te desparte de un client cǎruia îi arǎti respect şi un ton familiar.

Înregistrarea tuturor apelurilor telefonice 24 din 24 de ore care te ajutǎ sǎ afli adevǎrul din firma ta şi sǎ preiei din nou controlul afacerii.

Secretara virtualǎ sau altfel spus, menţinerea unei imagini profesionale prin mesajele automate. Centrala va livra mesajele importante pentru afacerea ta în afara programului de lucru şi în sǎrbǎtorile legale.

Redirecţionarea apelurilor cǎtre departamentul vizat de client. “Pentru informaţii suplimentare apǎsaţi 1, Pentru facturare apǎsaţi 2, Pentru a fi transferat cǎtre un consultant, apǎsaţi 3, samd.

Riscurile sunt zero. Ai 30 de zile la dispoziţie sǎ faci toate testele posibile. Dacǎ din orice motiv nu vei fi pe deplin mulţumit, îţi returnǎm banii, fǎrǎ comentarii.

Te protejǎm 24 din 24, 7 zile din 7. Beneficiezi de soluţii avansate de securitate şi protejarea a datelor. Mai mult, detectǎm cu precizie orice neregulǎ şi o remediem în regim de urgenţǎ. Astfel, afacerea ta este în deplinǎ siguranţǎ.

 

Unii antreprenori vor susţine ca au produse şi servicii de calitate, iar clienţii îi vor cǎuta oricum. Ce le rǎspundeţi acestora?

Nu mai poţi vorbi exclusiv despre calitate în anul 2020. Astǎzi, calitatea produselor sau serviciilor tale este o condiţie obligatorie, dar nu şi suficientǎ.

Telefonul este una dintre cele mai puternice arme din lume. De ce? Pentru cǎ spre deosebire de mesajele scrise, de regulǎ reci şi oficiale, la telefon poţi transmite emoţii.

Diferenţa faţǎ de competiţie o va reprezenta întotdeauna factorul uman, rǎspunsul imediat la dorinţele clienţilor, chiar anticiparea acestora, surâsul angajaţilor şi disponibilitatea acestora pentru rezolvarea problemelor.

Astfel, centralele telefonice VoIP instalate de noi te ajutǎ sǎ obţii maximul din afacerea ta, sǎ ai o imagine profesionalǎ care sǎ te reprezinte cu adevarat, sǎ vinzi mai mult şi sǎ nu mai pierzi nici un client.

 

SCIT TECH SRL

Str. Pârâului nr. 2B, Cluj-Napoca

0376 44 33 22

www.centraletelefonice.ro

tags: centrale telefonice, VoIP, Scit Tech

SCIT TECH SRL

Str. Pârâului nr. 2B, Cluj-Napoca

0376 44 33 22

www.centraletelefonice.ro

Related posts

Winners celebrate at the inaugural Hungarian & Balkans Real Estate Awards

Ionut Oprea

Wetterbest a lansat noul mat în piața de învelitori metalice: NEOMAT 30

Ligia Voro

Un startup clujean a creat un “acvariu” anticoronavirus

Nora Dumitrescu

Distribuitorul de piese auto Autonet a deschis primul depozit robotizat din ţară, la Satu Mare. Cifră de afaceri de 354 milioane de euro în 2017

redactia

Leoni, panuri mari în Bistrița: rămâne cu aproximativ 5.500 de angajați și face pasul spre cablurile high voltage

redactia

CJ Sibiu caută constructor pentru modernizarea unui drum de 35 km. Contract de peste 17 mil. euro

Stefana Muresan

Bancă naţională de sânge, plasmă umană şi celule stem – parteneriat public-privat. Venituri semnificative pentru investitor

Stefana Muresan

Planul Aeroportului Internațional Sibiu pentru asigurarea continuității operațiunilor în 2020

Ion Surdu

Personalul medical din Cluj se poate deplasa gratuit cu taxiul

Nora Dumitrescu

Compania de Apă Someș a introdus restricții la ghișee

Nora Dumitrescu

iFlow – Soluția completă pentru digitalizarea pontajului din compania ta

Stefana Muresan

Aeroportul din Baia Mare își face terminal de 24 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Proiect: Firmele vor putea oferi angajaților două noi tipuri de tichete destinate cheltuielilor pentru copii

Papuc Irina

Peste 4.000 de vizitatori, la Ambasada României din Washington cu ocazia Zilei Porților Deschise și a sărbătoririi Centenarului Marii Uniri

Stefana Muresan

Transgaz vrea să cumpere Vestmoldtransgaz din Republica Moldova

Stefana Muresan

A fost lansat proiectul Deva 750

redactia

Centrul IT DRÄXLMAIER Timișoara își mută birourile în ISHO Offices

Papuc Irina

UMFST Târgu Mureș va școlariza studenți în Germania

Stefana Muresan

Specialiști din 30 de țări dezbat la UVT unul dintre cele mai importante subiecte ale IT-ului și mediului de afaceri, „Big Data”

Stefana Muresan

Construcția podului de la Gilău, care unește două autostrăzi, finalizată

redactia

Ministerul Transporturilor a absorbit aproximativ 820 de milioane de euro, situându-se pe locul doi, după agricultură

Stefana Muresan

Pfeiffer Vacuum își mută activitatea în Parc industrial Nervia, după o investiție de 13 mil. euro

redactia

Protocol pentru drumul expres Arad – Oradea

Traian Dan

România s-a situat în 2019 pe primul loc în UE la suprafața cultivată, dar și la producția de porumb boabe și floarea-soarelui

Papuc Irina

Leave a Comment