Aviva Vita, manager de marketing și relații publice al producătorului și furnizorului clujean Vitacom Electronic, a preluat funcția de director executiv administrativ.
Vitacom, specializată în producerea și furnizarea de produse și accesorii electronice, a anunțat pentru prima jumătate a anului afaceri de 23 de milioane de lei, în scădere cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru a minimiza efectele pandemiei, Vitacom a luat măsuri de reducere a cheltuielilor, ceea ce a influențat pozitiv profitabilitatea. Aviva Vita a preluat noua poziție și și-a propus să aducă o strategie nouă de organizare a activității administrative, sporind productivitatea.
Aceasta va avea în subordine departamentele de resurse umane (HR), suport IT, marketing, financiar, asigurarea calității, relații publice și va păstra conducerea top managementului. Ea își propune să reorganizeze activitățile pentru eficientizarea sarcinilor și creșterea productivității departamentelor și angajaților.
„În mod evident, va fi un focus mult mai mare pe fiecare departament și divizie. Industria noastră nu respectă tradiția, ci inovația; din acest motiv fiecare moment fructificat poate aduce plusvaloare”, a declarat Aviva Vita.
În urma noilor măsuri, compania a înregistrat rezultate în creștere în ultimele luni. Vitacom a fost înființată de Vasile Vita și a dezvoltat două branduri proprii, Well și Chrome. Retailerul de produse electronice derulează o investiţie de 5,5 milioane de euro pentru un nou depozit situat în comuna Apahida.