Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Un chatbot DRUID automatizează procesele de HR ale Orange România

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă implementarea unui chatbot de resurse umane în cadrul Orange România. Chatbot-ul „Roby”, dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, deserveşte deja de patru luni cei peste 3.600 de angajaţi Orange.

La primirea oricărei solicitări, Roby validează autorul solicitării şi poziţia lui în cadrul organizaţiei, apoi asistă angajatul, de exemplu, în alegerea clinicii dorite pentru servicii medicale sau în completarea adeverinţelor necesare, pe baza unor şabloane predefinite. De asemenea, Roby răspunde întrebărilor referitoare la diversele plăți pe care angajații doresc să le facă, oferind detalii utile despre întregul proces de plată.

Roby primește săptămânal peste 300 de solicitări. Chatbot-ul este găzduit în intranetul Orange România şi este integrat cu baza de date internă. Soluţia tehnică agreată de către cele două companii a generat o implementare hibridă, în care fluxurile conversaţionale sunt în cloud, iar conectorul cu bazele de date se află în infrastructura Orange, pentru o securitate deplină a datelor.

„Roby ne ajută să oferim o experiență foarte bună colegilor noştri și, în același timp, să eficientizăm anumite procese de HR. De asemenea, prin oferirea de răspunsuri instant la întrebări foarte des adresate de către angajați, am crescut gradul de satisfacţie al colegilor noştri. În ultima lună, am extins cunoştinţele lui Roby astfel încât să acoperim şi alte cereri specifice de HR, cum ar fi informații despre beneficii”, a declarat Luiza Müller, HR Director Orange România.
Mă bucură deschiderea Orange spre digitalizare. Într-o perioadă în care digitalul devine noul normal, tehnologiile conversaţionale pot oferi un atu puternic în relaţia cu clienţii şi angajaţii”, a precizat Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Peste 600 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

„Samfest Jazz 2020”

Articolul următor

Apar fabrici austriece de materiale de construcții la Cluj și Arad

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share