Auto Economie Industrie Lideri si afaceri Slider

Groupe Renault anunță un proiect de dezvoltare a organizației în jurul mărcilor sale

Groupe Renault intenționează să dezvolte organizația în jurul mărcilor sale, grupându-le în patru unități de business (“business units”): Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități. Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată către rezultate, consolidând coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor, grupate astfel, pe mărci.

 Începând de acum, Groupe Renault are în vedere dezvoltarea organizării sale în jurul a 4 unități de business: Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități. Obiectivul este să ofere fiecărei unități o organizare autonomă.

Se va lua în considerare organizarea funcțiilor la nivel transversal.

Compania are nevoie să își schimbe „stilul de joc” și să treacă de la urmărirea volumelor la urmărirea valorii și profitabilității. Organizarea în jurul a patru mărci puternice și funcții transversale extinse ar face posibil lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și către clienți, cu spirit de echipă, pentru a căuta cel mai bun rezultat posibil. Aceasta este o pârghie esențială pentru redresarea Grupului, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.

 În cadrul acestui proiect, reflecția asupra creării, organizării și implementării acestor noi unități de business va fi coordonată de:

  •  Luca de Meo, CEO Groupe Renault, pentru Renault,
  •  Denis Le Vot, EVP, regions, sales and marketing, Groupe Renault, pentru Dacia,
  •  Cyril Abiteboul, Managing director of Renault Sport Racing, pentru Alpine,
  •  Clotilde Delbos, Deputy chief executive officer and chief financial officer, Groupe Renault, pentru Noi mobilități.

Pe măsură ce va fi suficient elaborat, acest plan de dezvoltare organizațională va fi prezentat partenerilor sociali.

Related posts

Romgaz: Întâlnire pentru dezvoltarea proiectului Caragele. 40 milioane investiți în proiect

Ligia Voro

MEEMA înființează Registrul Național al Producătorilor de echipamente medicale necesare combaterii COVID-19

Ligia Voro

IRUM, investiţii de 1,9 milioane de euro în dezvoltarea fabricii de tractoare din Reghin

Stefana Muresan

TeraGlass, parte din TeraPlast, avans de 26% al afacerilor

Stefana Muresan

Cei mai buni angajatori în topul undelucram.ro

Ligia Voro

Top 10 companii farmaceutice în 2018

Stefana Muresan

Adrian Crizbasianu joins VGP as Country Manager Romania

Papuc Irina

Clujenii de la Life is Hard câștigă trofeul “Soluția anului 2019” în cadrul European IT & Software Excellence Awards – Londra

Stefana Muresan

Festivalul Național de Artă Naivă la Oradea

Traian Dan

Crosspoint Real Estate a asistat tranzacția celei mai mari suprafațe de teren din România din ultimii zece ani

Ionut Oprea

Primăria Bistriţa, facilități pentru investitorii din Bussines Park Bistriţa

Stefana Muresan

CFR a inaugurat azi calea ferată între Sighişoara şi Daneş

Ligia Voro

Piața de Real Estate din România dă semne de maturizare. Ce înseamnă asta pentru retail, industrial & logistics, office & residential

Papuc Irina

Cele mai multe proiecte pentru Start-up Nation 2018, în Timiş. Începe semnarea contractelor

Stefana Muresan

Roboții colaborativi, demonstraţii practice la Oradea

Traian Dan

Maramureșenii de la Taparo propun producătorilor de mobilă un material realizat din plante tehnice

Stefana Muresan

Kinderpedia integrează funcția de video conferință, pentru organizarea de lecții online

Ion Surdu

Via Transilvanica – Drumul care unește românii, omologat oficial ca traseu turistic pe teritoriul judeţului Bistriţa-Năsăud

redactia

Mobila de lux produsă în Sălaj vrea să se impună în București

Nora Dumitrescu

Porsche Engineering își consolidează prezența în România și majorează numărul de angajați

Stefana Muresan

In Romania anului 2016, companiile au chef si potential de afaceri

Salariul mediu net în construcţii a crescut cu 43%

Stefana Muresan

Sunet profund fără difuzor: Continental și Sennheiser revoluționează sistemul audio din vehicul

Nicolae Pop

Producătorul francez Lacoste vinde fabrica din Sibiu uneia dintre cele mai mari companii de textile și îmbrăcăminte din lume

Stefana Muresan

Leave a Comment