Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Groupe Renault anunță un proiect de dezvoltare a organizației în jurul mărcilor sale

Groupe Renault intenționează să dezvolte organizația în jurul mărcilor sale, grupându-le în patru unități de business (“business units”): Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități. Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată către rezultate, consolidând coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor, grupate astfel, pe mărci.



 Începând de acum, Groupe Renault are în vedere dezvoltarea organizării sale în jurul a 4 unități de business: Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități. Obiectivul este să ofere fiecărei unități o organizare autonomă.

Se va lua în considerare organizarea funcțiilor la nivel transversal.

Compania are nevoie să își schimbe „stilul de joc” și să treacă de la urmărirea volumelor la urmărirea valorii și profitabilității. Organizarea în jurul a patru mărci puternice și funcții transversale extinse ar face posibil lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și către clienți, cu spirit de echipă, pentru a căuta cel mai bun rezultat posibil. Aceasta este o pârghie esențială pentru redresarea Grupului, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.

 În cadrul acestui proiect, reflecția asupra creării, organizării și implementării acestor noi unități de business va fi coordonată de:

  •  Luca de Meo, CEO Groupe Renault, pentru Renault,
  •  Denis Le Vot, EVP, regions, sales and marketing, Groupe Renault, pentru Dacia,
  •  Cyril Abiteboul, Managing director of Renault Sport Racing, pentru Alpine,
  •  Clotilde Delbos, Deputy chief executive officer and chief financial officer, Groupe Renault, pentru Noi mobilități.

Pe măsură ce va fi suficient elaborat, acest plan de dezvoltare organizațională va fi prezentat partenerilor sociali.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

OTP Bank va deschide un centru regional în cartierul ISHO din Timișoara

Articolul următor

7 milioane de euro pentru o fermă ecologică în Sălaj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share