București POZITIV TB Slider

Dacris: Back to School în pandemie aduce în clase și produse specifice pentru sistemul medical

  • Lista de cumpărături se extinde: alături de rechizite, apar produsele de protecție și prevenție, soluțiile de curățenie și dezinfecție sau piesele de mobilier
  • În acest an, oferta pentru școli include produse oferite, de obicei, pentru sistemul medical

Dacris, companie specializată în importul, distribuția si comercializarea produselor de papetărie și oferirea de soluții și echipamente pentru birouri, estimează că procesul de reîntoarcere la școală pentru cei aproximativ 2,8 milioane de elevi  din învățământul preuniversitar din România aduce în atenția tuturor baza materială a educației. În plus, ca urmare a pandemiei, oferta pentru școli include în acest an și produse oferite pentru sistemul medical, toate aceste schimbări marcând o premieră în industria de papetărie, în care Dacris activează de peste 25 de ani.

Pentru a se asigura că oferta pentru școli este completă și adaptată contextului global, Dacris a lucrat îndeaproape cu partenerii companiei din toată lumea: Japonia, Statele Unite ale Americii, Grecia, Italia și China.

„Partenerii noștri s-au adaptat rapid, așa că oferta de produse pentru școli a fost inspirată și din lista de produse pe care le ofereau, de regulă, pentru sistemul medical. Astfel, am ajuns să includem în propunerile noastre pentru școli produse precum table magnetice și panouri de plută antimicrobiene, tratate cu ioni de argint, sisteme de expunere Sterifold și ecusoane antimicrobiene, pixuri antimicrobiene și așa mai departe”, a declarat Lidia Fați, CO-Founder, Head of Strategy and New Markets, în cadrul Dacris.

 

România are peste 2,8 milioane de elevi în învățământul preuniversitar, o valoare similară cu Austria și Cehia la un loc. Cu toate acestea, când vorbim de investiții în educație ne referim foarte puțin la ceea ce reprezintă baza materială: mediul creat și unelte necesare pentru procesul de învățare, de la calitatea mobilierului din sălile de clasă până la rechizitele necesare.

„Back to School în pandemie a adus în prim plan, pentru prima dată în peste 25 de ani, de când suntem noi pe piață, tocmai această bază materială a educației, ceea ce este un lucru foarte bun, care sperăm să fie păstrat pe termen lung. Educația înseamnă mai mult decât ghiozdan nou, stilou nou, măști și dezinfectant”, a adăugat Lidia Fați.

Pe lista de cumpărături pentru Back to School au apărut, pe lângă rechizite, produse de protecție și prevenție, soluții de curățenie și dezinfecție, precum și piese de mobilier, potrivit Dacris.

Ce înseamnă în acest an Back to school în cifre

Un alt lucru schimbat ca urmare a pandemiei este perioada vânzărilor de Back to School, care a fost decalată, în contextul în care anunțul privind începerea școlii a întârziat și în continuare există incertitudine în ceea ce privește modul de desfășurare a cursurilor, decizie care, cel mai probabil, va rămâne la latitudinea fiecărei comunități. Dacă în anii trecuți, campania de Back to School începea pe 15 august si ținea până la aproximativ două săptămâni de la începerea școlii, anul acesta Dacris estimează o dinamică a vânzărilor la început de septembrie și până la finalul lunii octombrie.

„Pentru școli, previzionăm o creștere a cifrei de afaceri, dar cu modificarea mixului de produse. Anul acesta predomină mobilierul, produsele IT și produsele de protecție și prevenție. Contextul alegerilor locale ar putea avea o influență pozitivă, având în vedere dorința autorităților de a crea o experiență diferită pentru copiii care revin la școală ca spațiu fizic după aproape șase luni de pauză. În ceea ce privește vânzările către persoanele fizice, ne așteptăm la o scădere a cifrei de afaceri de până la 30%, comparativ cu anul trecut. Părinții nu se grăbesc să facă cumpărături de la începutul anului școlar, ci așteaptă să vadă cum evoluează lucrurile”, a mai spus co-fondatoarea Dacris.

Pentru Dacris, campania de Back to School reprezenta, de obicei, până la 15% din totalul cifrei de afaceri, dar anul acesta, pentru prima oară în peste 25 de ani de activitate, nu au putut face o previzionare clară a veniturilor.

„Eram obișnuiți ca în perioada Back to School să angajăm oameni extra pentru a putea face față volumului ridicat de comenzi, dar în acest an ne putem descurca doar cu echipa Dacris. Atât noi, cât și partenerii noștri din retail, am acționat cu pași mici, dar am avut grijă să fim pregătiți pentru comenzile primite pe ultima sută de metri”, a declarat Lidia Fați.

În același timp, conceptul de predare hibrid a generat un interes în creștere pentru tehnologia necesară în procesul de învățare. Acest apetit este firesc având în vedere că peste 900.000 de copii înscriși în învățământul preuniversitar din România nu au acces individual la un dispozitiv dedicat funcțional (laptop, tabletă, desktop – pentru școala online), conform unui studiu realizat de Institutului Român pentru Evaluare și Strategie – IRES în primăvara acestui an. Mai mult, ONU avertizează că există riscul unei crize educaționale la nivel global, din moment ce peste 463 de milioane de copii nu au acces la școala online. În perioada pandemiei, 1,5 miliarde de copii nu au mai putut merge la școală.

Dacris este prezentă pe piața românească din anul 1994 și distribuie branduri precum Pilot, Double A, Casio, Notte, Tarifold, Fellows, Bi-Silque, Toy Color, 3M, Tork, Diversey, Esselte, Rapesco și Skag. Produsele Dacris sunt distribuite în toată România, de la librării la marile lanțuri de supermarketuri și hipermarketuri, precum și prin distribuitori specializați. Compania are 270 de angajați în București, Constanța, Timișoara, Ploiești, Cluj-Napoca, Sibiu și Brașov și un portofoliu activ de peste 5.000 de clienți.

Related posts

Transylvania Awards 2018. Împreună transformăm Transilvania

Ligia Voro

Cities of Tomorrow #6: reconversie & revitalizare, structura mese rotunde

Ionut Oprea

Fermierii Români vor fi prezenți la Pria Agriculture&Gala Fermierilor din România

Nicolae Pop

Team Xior / DubbeLL / Mecanoo wins with “BrinkToren” tender for last lotat prime location Overhoeks in Amsterdam

Ionut Oprea

Peste 300.000 de participanți la Gaming Marathon, cel mai mare festival online

Traian Dan

Adela Cojan, ex-director al Spitalului Polisano din Sibiu, numită preşedinte al CNAS

Papuc Irina

New financing package of circa 205 million euros with IFC to support business plan of WDP Romania

Papuc Irina

Concluzii după a opta participare a României la EXPO Real München

Ligia Voro

Cum reconfigurează Comandamentul NATO de la Sibiu mediul de afaceri

Ligia Voro

Fonduri europene de 5 milioane euro pentru Universitatea ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

Stefana Muresan

ABSL digital forum 2020

Ionut Oprea

CBRE a intermediat tranzacții de aproape 22.000 m² pentru Regus și Spaces, în România

redactia

56% dintre români nu pot lucra de acasă, rămânând vulnerabili infecției cu Covid

Traian Dan

Pădurea de Mâine

redactia

Coplata serviciilor medicale private a fost adoptată

Stefana Muresan

QBC 3 sold for around EUR 30m to Union Investment

Ionut Oprea

Timiș: Aquapark în Buziaş, investiție de 10 milioane de euro

Stefana Muresan

Laurențiu Lazăr, noul Managing Partner al Colliers International Romania

Ionut Oprea

FOTO: STEMsylvania – Școala de vară ce pregăteștii tinerii pentru viitor

Ligia Voro

HIRSCH Porozell, 45 de ani de experiență internațională în producerea polistirenului expandat

Ligia Voro

tIMOn: Provincia înghite tot mai mult din investițiile dezvoltatorilor

Stefana Muresan

Chambers Europe Awards 2017

Ionut Oprea

Mari proiecte de dezvoltare prezentate la București pe 5 octombrie

redactia

Cum arată noul sediu al Groupe Renault Romania

Ligia Voro

Leave a Comment