București POZITIV TB Slider

Dacris: Back to School în pandemie aduce în clase și produse specifice pentru sistemul medical

  • Lista de cumpărături se extinde: alături de rechizite, apar produsele de protecție și prevenție, soluțiile de curățenie și dezinfecție sau piesele de mobilier
  • În acest an, oferta pentru școli include produse oferite, de obicei, pentru sistemul medical

Dacris, companie specializată în importul, distribuția si comercializarea produselor de papetărie și oferirea de soluții și echipamente pentru birouri, estimează că procesul de reîntoarcere la școală pentru cei aproximativ 2,8 milioane de elevi  din învățământul preuniversitar din România aduce în atenția tuturor baza materială a educației. În plus, ca urmare a pandemiei, oferta pentru școli include în acest an și produse oferite pentru sistemul medical, toate aceste schimbări marcând o premieră în industria de papetărie, în care Dacris activează de peste 25 de ani.

Pentru a se asigura că oferta pentru școli este completă și adaptată contextului global, Dacris a lucrat îndeaproape cu partenerii companiei din toată lumea: Japonia, Statele Unite ale Americii, Grecia, Italia și China.

„Partenerii noștri s-au adaptat rapid, așa că oferta de produse pentru școli a fost inspirată și din lista de produse pe care le ofereau, de regulă, pentru sistemul medical. Astfel, am ajuns să includem în propunerile noastre pentru școli produse precum table magnetice și panouri de plută antimicrobiene, tratate cu ioni de argint, sisteme de expunere Sterifold și ecusoane antimicrobiene, pixuri antimicrobiene și așa mai departe”, a declarat Lidia Fați, CO-Founder, Head of Strategy and New Markets, în cadrul Dacris.

 

România are peste 2,8 milioane de elevi în învățământul preuniversitar, o valoare similară cu Austria și Cehia la un loc. Cu toate acestea, când vorbim de investiții în educație ne referim foarte puțin la ceea ce reprezintă baza materială: mediul creat și unelte necesare pentru procesul de învățare, de la calitatea mobilierului din sălile de clasă până la rechizitele necesare.

„Back to School în pandemie a adus în prim plan, pentru prima dată în peste 25 de ani, de când suntem noi pe piață, tocmai această bază materială a educației, ceea ce este un lucru foarte bun, care sperăm să fie păstrat pe termen lung. Educația înseamnă mai mult decât ghiozdan nou, stilou nou, măști și dezinfectant”, a adăugat Lidia Fați.

Pe lista de cumpărături pentru Back to School au apărut, pe lângă rechizite, produse de protecție și prevenție, soluții de curățenie și dezinfecție, precum și piese de mobilier, potrivit Dacris.

Ce înseamnă în acest an Back to school în cifre

Un alt lucru schimbat ca urmare a pandemiei este perioada vânzărilor de Back to School, care a fost decalată, în contextul în care anunțul privind începerea școlii a întârziat și în continuare există incertitudine în ceea ce privește modul de desfășurare a cursurilor, decizie care, cel mai probabil, va rămâne la latitudinea fiecărei comunități. Dacă în anii trecuți, campania de Back to School începea pe 15 august si ținea până la aproximativ două săptămâni de la începerea școlii, anul acesta Dacris estimează o dinamică a vânzărilor la început de septembrie și până la finalul lunii octombrie.

„Pentru școli, previzionăm o creștere a cifrei de afaceri, dar cu modificarea mixului de produse. Anul acesta predomină mobilierul, produsele IT și produsele de protecție și prevenție. Contextul alegerilor locale ar putea avea o influență pozitivă, având în vedere dorința autorităților de a crea o experiență diferită pentru copiii care revin la școală ca spațiu fizic după aproape șase luni de pauză. În ceea ce privește vânzările către persoanele fizice, ne așteptăm la o scădere a cifrei de afaceri de până la 30%, comparativ cu anul trecut. Părinții nu se grăbesc să facă cumpărături de la începutul anului școlar, ci așteaptă să vadă cum evoluează lucrurile”, a mai spus co-fondatoarea Dacris.

Pentru Dacris, campania de Back to School reprezenta, de obicei, până la 15% din totalul cifrei de afaceri, dar anul acesta, pentru prima oară în peste 25 de ani de activitate, nu au putut face o previzionare clară a veniturilor.

„Eram obișnuiți ca în perioada Back to School să angajăm oameni extra pentru a putea face față volumului ridicat de comenzi, dar în acest an ne putem descurca doar cu echipa Dacris. Atât noi, cât și partenerii noștri din retail, am acționat cu pași mici, dar am avut grijă să fim pregătiți pentru comenzile primite pe ultima sută de metri”, a declarat Lidia Fați.

În același timp, conceptul de predare hibrid a generat un interes în creștere pentru tehnologia necesară în procesul de învățare. Acest apetit este firesc având în vedere că peste 900.000 de copii înscriși în învățământul preuniversitar din România nu au acces individual la un dispozitiv dedicat funcțional (laptop, tabletă, desktop – pentru școala online), conform unui studiu realizat de Institutului Român pentru Evaluare și Strategie – IRES în primăvara acestui an. Mai mult, ONU avertizează că există riscul unei crize educaționale la nivel global, din moment ce peste 463 de milioane de copii nu au acces la școala online. În perioada pandemiei, 1,5 miliarde de copii nu au mai putut merge la școală.

Dacris este prezentă pe piața românească din anul 1994 și distribuie branduri precum Pilot, Double A, Casio, Notte, Tarifold, Fellows, Bi-Silque, Toy Color, 3M, Tork, Diversey, Esselte, Rapesco și Skag. Produsele Dacris sunt distribuite în toată România, de la librării la marile lanțuri de supermarketuri și hipermarketuri, precum și prin distribuitori specializați. Compania are 270 de angajați în București, Constanța, Timișoara, Ploiești, Cluj-Napoca, Sibiu și Brașov și un portofoliu activ de peste 5.000 de clienți.

Related posts

Carrefour a lansat cea de-a treia ediție a programului „Creștem România BIO”

Traian Dan

Primul heliport medical din București a devenit funcțional: investiție de 1 milion de euro

Papuc Irina

P3, repere pentru expansiune de business

Ionut Oprea

Digitalizare prin Plantare, proiect pentru dotarea cu tablete a copiilor săraci

Traian Dan

Ungurii donează patru armăsari de rasă pentru hergheliile din Transilvania

Traian Dan

Orădenilor li se va lua temperatura la intrarea în piețe și la sosirea la muncă

Traian Dan

Forumul de Afaceri România – Vietnam

Ligia Voro

Sorin Lazăr, CEO Compania Aquaserv – îmblânzitorul de cifre

Ligia Voro

Scădere a activității în construcții și servicii în noiembrie – ianuarie

Traian Dan

AZOMUREȘ repornește producția

Ligia Voro

ROMGAZ continuă să sprijine sănătatea. 1 milion de lei pentru SCJU Sibiu

redactia

S-a lansat MLS.ro, un serviciu performant de informare și cooperare pe piața imobiliară

Traian Dan

Călin-Mihai Rangu, președinte ISF: “Se va trece de la asigurări ca produs la asigurări ca serviciu”

Ligia Voro

Debt in Emerging Markets Forum

Ionut Oprea

Deplasarea sezonierilor în străinătate va fi reglementată ministerial

Nora Dumitrescu

Podul peste Someș finalizat de Tirrena Scavi just-in-time

redactia

Topul firmelor din Brașov: performanță în valoare de 10 miliarde de euro

redactia

Erste Group, partener principal oficial al Finalei League of Legends (LEC)

Traian Dan

170.200 de femei din Regiunea Centru beneficiare ale unui proiect privind prevenția cancerului de col uterin

Ligia Voro

Tehnologia GPL, integrată de inginerii români și instalată la Mioveni, contribuie la scăderea emisiilor de dioxid de carbon ale vehiculelor A

Nicolae Pop

Freedom House România dedică un nou proiect jurnaliștilor

Ligia Voro

Defileul Crişului Repede – Valea Iadului, un documentar de excepţie

Traian Dan

Clujenii de la Fortech, câștigători în competiția pentru birourile viitorului

Nora Dumitrescu

CNAIR, licitaţie de 4,1 milioane euro pentru reabilitarea unui sector din DN66

Stefana Muresan

Leave a Comment