Auto Bihor Constructii Fonduri Europene Infrastructura Proiecte Slider Ultimele stiri

A fost inaugurat pasajul subteran de sub Bulevardul Magheru din Oradea

Vineri, 11 septembrie 2020, s-a inaugurat pasajul de sub B-dul Magheru din Oradea. Tot atunci, s-a dat liber și la circulația tramvaielor pe Podul Dacia. Au fost prezenți: Marcel Bolos – ministrul Fondurilor Europene, Ilie Bolojan – primarul Oradiei și Florin Birta și Mircea Mălan – viceprimarii Oradiei.

Ministrul Boloș l-a lăudat pe Ilie Bolojan, care în mandatele sale a atras pentru proiectele din Oradea fonduri europene de 600 de milioane de euro.

Lucrarea la Pasajul Magheru a cuprins şi lărgirea podului Dacia la trei benzi pe sens, precum şi reabilitarea acestuia.
Proiectul a fost executat de o asociere de firme formată din Freyrom SA și Procon Group.

Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 17 septembrie 2019. Valoarea contractului iniţial este de 14.511.433, 94 lei (fără TVA), dar, la acesta se mai adaugă câteva costuri suplimentare.

Pasajul subteran are două rampe de acces: cu lungimea de 102,27 m spre Parcul Traian şi 88,35 m spre Aleea Ştrandului. Aceste rampe asigură tranziţia de la suprafaţă la cota -4,33 m sub pasaj. Lungimea pasajului care trece pe sub Bulevardul Magheru este de 34,04 m. Împreună cu rampele, lungimea totală a pasajului este de 224,65 m.

La Podul Dacia s-a realizat lărgirea cu şase metri, de la două la trei benzi de circulaţie pe sens, dar şi lucrări de reabilitare, acestea din urmă constând în: consolidarea grinzilor principale, repararea zonelor cu betoane degradate, regruparea în zona trotuarelor a instalaţiilor existente pe pod, prevederea de dispozitive antiseismice, refacerea integrală a căii pe pod şi amenajarea liniilor de tramvai, reamenajarea racordurilor cu terasamentele, lucrări de completare cu anrocamente la pragul din aval.

Related posts

TB 100: IRUM Reghin ține pasul cu evoluția tehnologică de la nivel mondial

redactia

Judetul Cluj, promovat in Republica Moldova

redactia

Centura din zona Turzii va fi legată la Autostrada Transilvania

Nora Dumitrescu

Inaugurări autostrăzi 2019 – 2022: harta României cu încă 580 kilometri de drumuri de mare viteză

redactia

Grupul ATP a scos primul autobuz 100% electric românesc

Nora Dumitrescu

Primii kilometri din autostrada Comarnic-Brașov

Stefana Muresan

Scenariul BNR: reducerea dobânzilor fără destabilizarea cursului valutar

Ion Surdu

Filatura germană din Șimleu s-a pus pe recrutat operatori

Nora Dumitrescu

Spitalul Clinic Județean Mureș, coordonator regional în programul național de screening al tuberculozei

Stefana Muresan

ParkingPay: o nouă modalitate de plată a parcărilor în Cluj-Napoca 

Ligia Voro

Patronii din Maramureș vor să curme evaziunea fiscală și concurența neloială

Nora Dumitrescu

POZITIV TB: Andreea Paul, președinte INACO – “Traseul actual este de la ON-LINE la OM-LINE”

Ligia Voro

Rareș Bogdan: „Mâncarea poate fi un atu uluitor pe care România să-l aibă în perioada următoare”

Transilvania Business

Conacul Wass din Românași, inventariat în format 3D

Nora Dumitrescu

Șapte oferte pentru proiectele tehnice ale drumurilor din Zona Metropolitană Oradea

Traian Dan

ASF le reamintește companiilor ce obligații au în contextul pandemiei de coronavirus

Ligia Voro

CFR vrea o expertiză pentru liniile de cale ferată și tunelul care le subtraversează din Gara Predeal

Ion Surdu

SM | Woco PSC Rom a deschis o nouă fabrică în Satu Mare

Transilvania Business

Transavia va asigura pentru Spitalul Judeţean Alba aparatura necesară pentru efectuarea testelor Covid-19

Papuc Irina

Wine of Moldova. Vinurile din Republica Moldova au crescut valoarea comerțului pe piața din România

Ion Surdu

Studiu despre farmaciile din România – un business profitabil: afaceri de peste 20 de miliarde de lei

Papuc Irina

Simulare pentru programul Startup Nation

Stefana Muresan

Baumit, cu fabrică în Teiuș, profit dublu, înregistrat anul trecut

Stefana Muresan

Prin orașul Seini vor circula autobuzele electrice

Nora Dumitrescu

Leave a Comment